TexFinn Kirjoitettu 30. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 30. Tammikuuta, 2009 minä ajan Kai meette truckilla ja karry perassa? Voi sitten kuskata niita ovia.
rstuning Kirjoitettu 30. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 30. Tammikuuta, 2009 Voi ku tekis mieli lähtee... Kaverilla olis synttärit, kuinkas jos senki sais mukaan kartinkiin ja jälkipeleihin niin olisko se sit 60+60euroa ja kuinkas se aikataulu oli???
Cowboy Kirjoitettu 30. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 30. Tammikuuta, 2009 tuoltahan tua etusivulta selviää... sekaan vaan!
mikke Kirjoitettu 30. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 30. Tammikuuta, 2009 Voi ku tekis mieli lähtee... Kaverilla olis synttärit, kuinkas jos senki sais mukaan kartinkiin ja jälkipeleihin niin olisko se sit 60+60euroa ja kuinkas se aikataulu oli??? juurikin tolla hintaa ja karting kuskit pelipaikalle 15.45. ei muuta ku ilmotusta tulemaan
rstuning Kirjoitettu 30. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 30. Tammikuuta, 2009 Sen lua onki tulos jo enempi porukkaa ja valitti persaukisuutta, vaikka lupasin tarjota... Eli ei tarttenu sit tulla (synttärit olis ollu hyvä veruke kotona ).
Z-mo Kirjoitettu 30. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 30. Tammikuuta, 2009 Sen lua onki tulos jo enempi porukkaa ja valitti persaukisuutta, vaikka lupasin tarjota... Eli ei tarttenu sit tulla (synttärit olis ollu hyvä veruke kotona ). Sanot kotiin vaan että meet niihin synttäreille ja tuut tänne. It's so easy!
set28 Kirjoitettu 30. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 30. Tammikuuta, 2009 Pitäkää hauskaa munkin puolesta.Mä paiskin hommia ainakin huomisen,voip olla et myös su
peltzi80 Kirjoitettu 30. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 30. Tammikuuta, 2009 Pitäkää hauskaa munkin puolesta.Mä paiskin hommia ainakin huomisen,voip olla et myös su Mutta miten siellä voi olla hauskaa ollenkaan jos sä et oo paikalla
set28 Kirjoitettu 30. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 30. Tammikuuta, 2009 Mutta miten siellä voi olla hauskaa ollenkaan jos sä et oo paikalla No pitäkää sit vaik ikävää ei vaineskaan,kyl te kai jotenkin pärjäätte
Z-mo Kirjoitettu 30. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 30. Tammikuuta, 2009 Pitäkää hauskaa munkin puolesta.Mä paiskin hommia ainakin huomisen,voip olla et myös su Missä sun asioitten tärkeysjärjestys??
Cowboy Kirjoitettu 30. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 30. Tammikuuta, 2009 Pitäkää hauskaa munkin puolesta.Mä paiskin hommia ainakin huomisen,voip olla et myös su outoa joo että sä et oo paikalla tukka hulmuten. et ollu summermeetiskään!
set28 Kirjoitettu 30. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 30. Tammikuuta, 2009 Katsokaas,kun vastuullisena kuljetusyrittäjänä pitää ajaa sapuskaa kauppoihin,että teilläkin olis apetta ostettavaksi. Tänä kesänä ollaan miitissä aivan varmasti
Senior Kirjoitettu 30. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 30. Tammikuuta, 2009 Tänä kesänä ollaan miitissä aivan varmasti Miehen puhetta.
Risteri Kirjoitettu 30. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 30. Tammikuuta, 2009 No niin. Vuosien kovan harjoittelun tuloksena olen vihdoinkin saanut aerodynaamiset ominaisuuteni hiottu huippuunsa huomista karttinkia varten. Pyöreä vatsa ja kapeat hartiat halkoo tuulta kuin luoti! Toivottavasti vaan autot kulkee siellä radalla tarpeeksi kovaa että saan jotain hyötyä irti henkilökohtaisista ominaisuuksistani.
Mika Kirjoitettu 30. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 30. Tammikuuta, 2009 Katsokaas,kun vastuullisena kuljetusyrittäjänä pitää ajaa sapuskaa kauppoihin,että teilläkin olis apetta ostettavaksi. Tänä kesänä ollaan miitissä aivan varmasti Niin se kaverikin puhui viime kesänä, että lomat pidetään...loppujen lopuksi ei ole vieläkään pitänyt lomia...
-vellu Kirjoitettu 30. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 30. Tammikuuta, 2009 Vähän fiilestelykuvaa viime vuodelta
Senior Kirjoitettu 30. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 30. Tammikuuta, 2009 Vähän fiilestelykuvaa viime vuodelta Juopot ! Hukkaan on mennyt valistus ja .... mikä se olikaan ?
-vellu Kirjoitettu 30. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 30. Tammikuuta, 2009 Joku piti järjestystä ja selvitti sekaisin menneet asiat
Cosa Kirjoitettu 30. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 30. Tammikuuta, 2009 Vähän fiilestelykuvaa viime vuodelta Tajusin juuri, miksi emme ole tulossa mukaan
repa Kirjoitettu 30. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 30. Tammikuuta, 2009 Tajusin juuri, miksi emme ole tulossa mukaan Koska niskatukkasi ei veny palmikoille?
pantera Kirjoitettu 30. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 30. Tammikuuta, 2009 alakaas harijootella houmenna lauletahan
Cosa Kirjoitettu 30. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 30. Tammikuuta, 2009 Koska niskatukkasi ei veny palmikoille? Eikun tuo äijäjoraus ei ole mun vahvimpia puolia
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään