Jump to content

WINTERMEET 2009

Recommended Posts

Kirjoitettu

Mahtuisko meiltä kaks tähän jos toteutuu?

Tuleminen varmistettu. Ja 99,9% varmuudella käytössä 9 hengen pussi. Mieluusti kyllä otettais tähän vaan 8 henkeä, koska keskimmäinen etupenkkiläinen istuu käytännössä polvet suussa ja vaihdekeppi sylissä. Mutta tiukanpaikan tullen joku pienikokonen siihen vois mahtua, esim. Mikke.

Elikkä kyydissä nyt nähtävästi?

-Minä

-Vellu&Tiina

-Mikke

-Kiljusen tyttöjä x 2?

-Zodiack?

-r?

8 henkeä kasassa?

Yksi pieni vielä mahtuis jos näillä mennään...

• Replies 245
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• repa

24

• Cowboy

23

• balez

23

• mikke

22

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

Tuleminen varmistettu. Ja 99,9% varmuudella käytössä 9 hengen pussi. Mieluusti kyllä otettais tähän vaan 8 henkeä, koska keskimmäinen etupenkkiläinen istuu käytännössä polvet suussa ja vaihdekeppi sylissä. Mutta tiukanpaikan tullen joku pienikokonen siihen vois mahtua, esim. Mikke.

Elikkä kyydissä nyt nähtävästi?

-Minä

-Vellu&Tiina

-Mikke

-Kiljusen tyttöjä x 2?

-Zodiack?

7 henkeä kasassa?

mä voin lähteä omallakin jos tarvis, jos ei ni tuun kyytiin mieluusti balez ja sen broidi ainaski viel tulos

Kirjoitettu

Mutta heidäthän mainittiin jo yo. listassa!  ???

kappasvaan  ;D sitten jää audi kotio  m/

Kirjoitettu

mä voin lähteä omallakin jos tarvis, jos ei ni tuun kyytiin mieluusti balez ja sen broidi ainaski viel tulos

Eikös ne oo noi Kiljusen tytöt?  Milläs minä sitten tulen vai taksilla?
Kirjoitettu

Eikös ne oo noi Kiljusen tytöt?   Milläs minä sitten tulen vai taksilla?

Sut lisäsin myös sinne, ei vaan ihan ulkoa muistanu kaikkia osallistujia. Täyty välissä käydä lunttaamassa etusivulta.

Kirjoitettu

kiitos tästäkin kohteliainsuudesta :P

päivittelin listaa sen mitä mulla tietoja on eli pistäkää vaan tietoa tulemaan mitä paketteja kellekin laitetaan.

Kirjoitettu

jos halutaan matkustaa väljemmin ni Audi on kyllä käytettävissä... katotaan lähempänä viel et kaikki mahtuu

Kirjoitettu

Mä lähden kans!  :o

Maksettu 105€, rouva r:n tililtä tosin  :-[ 
Kirjoitettu

Maksettu 105€, rouva r:n tililtä tosin  :-[ 

älä murehi kyllä se hyväksytään :)

Kirjoitettu

tänään maksetaanx2 ja jonkun selkään hypätään.. ilmeisesti z-mo  m/

Kirjoitettu

tänään maksetaanx2 ja jonkun selkään hypätään.. ilmeisesti z-mo  m/

tai sit auri... mahuttas paremmin...

Kirjoitettu

sillai on vähä laskettu kait...

Kirjoitettu

HUOMIO!

poverparkki kyseli majottautuvien määrää ja haluuvat tietää varattavien huoneitten määrän joka mun täytys tietää maanantai aamuna 19,1,2009. eli kaikki majoitusta tarvitseva jotka eivät vielä ole ilmoittautuneet nyt kipinkapin ilmotusta tulemaan että on riittäväti sit majotustiloja tarvitseville.

Kirjoitettu

ja tähän vielä vois lisätä että ne ketkä vielä jahkailee et lähtiäkkö vaiko eikö lähtiä niin mukaan ja!!

Kirjoitettu

Jos kahella autolla ollaan menossa, niin en mä sit mitään 9-hengen kioskia ota. Mennään sit mieluummin 2 henkilöautolla...  m/

Kirjoitettu

Jos kahella autolla ollaan menossa, niin en mä sit mitään 9-hengen kioskia ota. Mennään sit mieluummin 2 henkilöautolla...  m/

mut bussissa olis tunnelmaa 8)

Kirjoitettu

passaa meille  \m/ tässä mukana siis  m/

Kirjoitettu

mihkäs karkkila/harjavalta osasto sit laitetaan? niitä varten ku tilaa bussiin tehtiin :-\

Kirjoitettu

mihkäs karkkila/harjavalta osasto sit laitetaan? niitä varten ku tilaa bussiin tehtiin :-\

Tää kyytihommeli pitää nyt selvitellä... Kuka lähtee milläkin ja kuka menee mihinkin kyytiin?

Kirjoitettu

emt muuta kuin sen että kartingissa on tylsää taas olla nopein  ::)

Kirjoitettu

emt muuta kuin sen että kartingissa on tylsää taas olla nopein  ::)

Jukka ?  Z-mo ?    Odotamme vastinetta.....

Kirjoitettu

Tää kyytihommeli pitää nyt selvitellä... Kuka lähtee milläkin ja kuka menee mihinkin kyytiin?

ei täs muuta muutettu ku zodiac, palez, stimbe ja mää mentäs ton zodiacin auril ja jo bussiin ilmottautunu porukka menis bussissa ja karkkila osasto tylis kyytiin hyvinkään abc:tä ja pelzi tamperaan juna-asemalta kait.

jus tän takia mä koitin ujuttaa kaikki kyytikyselyt sulle ettei tulis epäselvyyttä :-\

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...