Jump to content

WINTERMEET 2009

Recommended Posts

Kirjoitettu

Sen ajamisessa ei oo  ;D

Ei sun tartte ajaa ku meille asti, mä voin ajaa vaikka edestakaisin. Levätkää nyt hyvät nuoret, jaksatte sitte vanhana elättää meitä  ;D
  • Replies 245
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• repa

24

• Cowboy

23

• balez

23

• mikke

22

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

ei täs muuta muutettu ku zodiac, palez, stimbe ja mää mentäs ton zodiacin auril ja jo bussiin ilmottautunu porukka menis bussissa ja karkkila osasto tylis kyytiin hyvinkään abc:tä ja pelzi tamperaan juna-asemalta kait.

jus tän takia mä koitin ujuttaa kaikki kyytikyselyt sulle ettei tulis epäselvyyttä :-\

No mutta no problem, toihan kuulostaa ihan hyvältä suunnitelmalta.

Ei sun tartte ajaa ku meille asti, mä voin ajaa vaikka edestakaisin. Levätkää nyt hyvät nuoret, jaksatte sitte vanhana elättää meitä  ;D

Ja tämä kuulostaa vielä paremmalta.  m/

Jukka ?   Z-mo ?    Odotamme vastinetta.....

Mä voin tuudittautua siihen, että ajoin viime vuonna kaikkein nopeimman kierrosajan. Aika-ajoissa sain auton mikä ei menny mihinkään ja b-lähdössä spinnasin kärkipaikalta. Siinä mun kootut selitykset.  ;D

Kirjoitettu

Mä voin tuudittautua siihen, että ajoin viime vuonna kaikkein nopeimman kierrosajan. Aika-ajoissa sain auton mikä ei menny mihinkään ja b-lähdössä spinnasin kärkipaikalta. Siinä mun kootut selitykset.  ;D

spinnasit mun painostuksesta  ;D

Kirjoitettu

ei täs muuta muutettu ku zodiac, palez, stimbe ja mää mentäs ton zodiacin auril ja jo bussiin ilmottautunu porukka menis bussissa ja karkkila osasto tylis kyytiin hyvinkään abc:tä ja pelzi tamperaan juna-asemalta kait.

jus tän takia mä koitin ujuttaa kaikki kyytikyselyt sulle ettei tulis epäselvyyttä :-\

jep jep eli näin mennään  m/

Kirjoitettu

emt muuta kuin sen että kartingissa on tylsää taas olla nopein  ::)

lupaan pistää hanttiin... oon jo paastolla  :-P

Kirjoitettu

Mä olen jo ajanut teidän mikroautoistanne ovet...  \m/  Mä tosin taidan olla ikämiessarjassa, eli mä saan kai kolme kierrosta etumatkaa  ::)

Kirjoitettu

Meikäläiselle jää sit Pori-Satakunnan edustus. Anteeks  :-\

Toivottavasti tälläkertaa saan auton jossa on paremmat ajolinjat... Edellisessä oli tosi surkeet.

Kirjoitettu

Ilmoittauduttu (-vellu ja Tiina):

- 1 * Majoitus+karttingi ja jälkipelit+illalliskortti

- 1 * Majotus+jälkipelit+illalliskortti

- Zmon bussiin \m/

- Lisäpainot kartinkiin kaikille alle 90 kiloisille ;D

Kirjoitettu

Ei vaan yks kierros etumatkaa kaikille yli 90 kiloisille ja toinen yli 50 vuotiaille ja kolmas mulle vielä erikseen  m/
Kirjoitettu

Kannatetaan.

Ilimoittaudun itteni ilimoottaen kartinkiin ja illalliselle. Z-mo uhkas jotta ajaa kännispäite taksilla tänne ja paskoo mosgrilliin jos en tuu niin pakkohan se on

Kirjoitettu

ÖÖÖÖ...  Mulla ei kyllä ole bussikorttia, vaan ABeC, että bussikuskiksi en kelepaa  :-X 
Kirjoitettu

ÖÖÖÖ...  Mulla ei kyllä ole bussikorttia, vaan ABeC, että bussikuskiksi en kelepaa  :-X   

et sä tarviikkaa.. älä luista..

Kirjoitettu

Kannatetaan.

Ilimoittaudun itteni ilimoottaen kartinkiin ja illalliselle. Z-mo uhkas jotta ajaa kännispäite taksilla tänne ja paskoo mosgrilliin jos en tuu niin pakkohan se on

lisäpainot.. aivan sama.. jos ei vässsykät osaa ajaa niin keksikää jo nyt lisää selityksiä sitten tämänkin episodin jälkeen kun ei homma toiminut taaskaan

Kirjoitettu

et sä tarviikkaa.. älä luista..

Sulla luistaa lukkoperä  :-*  Toiset puhui niin sujuvasti bussikyydistä, että heräs epäilys että Z-mo roudaa jonkun Peräkylän liikenteen vanhan ruhonkuljettimen meidän pihalle.
Kirjoitettu

Pääseekö miehesi myös koko hoidolla vai odottaako hän parkissa miitin ajan?  ;D

Ihan koko hoidolla pääsee  ;D

Kirjoitettu

Lukee tuolla alussa jotta:

"HUOMIO!

poverparkki kyseli majottautuvien määrää ja haluuvat tietää varattavien huoneitten määrän joka mun täytys tietää maanantai aamuna 21,1,2009. eli kaikki majoitusta tarvitseva jotka eivät vielä ole ilmoittautuneet nyt kipinkapin ilmotusta tulemaan että on riittäväti sit majotustiloja tarvitseville."

Mikkelle kysymys: Maanantai on 19.1.2009. Tartteeko Powerpark tiedon silloin, vai vasta keskiviikkona 21.1.2009? 

Ettei vaan kukaan jäis matkasta kun tuijottaa tuota päivämäärää tipattoman tammikuun aikaansaaneella harhailevalla katseella...

Kirjoitettu

Lukee tuolla alussa jotta:

"HUOMIO!

poverparkki kyseli majottautuvien määrää ja haluuvat tietää varattavien huoneitten määrän joka mun täytys tietää maanantai aamuna 21,1,2009. eli kaikki majoitusta tarvitseva jotka eivät vielä ole ilmoittautuneet nyt kipinkapin ilmotusta tulemaan että on riittäväti sit majotustiloja tarvitseville."

Mikkelle kysymys: Maanantai on 19.1.2009. Tartteeko Powerpark tiedon silloin, vai vasta keskiviikkona 21.1.2009?   

Ettei vaan kukaan jäis matkasta kun tuijottaa tuota päivämäärää tipattoman tammikuun aikaansaaneella harhailevalla katseella...

kappas mikä lie kalenteri taas ollu matkassa siis 19.1 maanantai tarvitaan tieto

Kirjoitettu

Kattelin karttahaulla että matka on vaan 12 km pidempi jos mennään harjavallan kautta joten jos tarve niin voidaan kyl sitä kautta tulla niin ei tarvii mitään juna/bussi säätöä tehä .

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...