repa Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2009 Sen ajamisessa ei oo Ei sun tartte ajaa ku meille asti, mä voin ajaa vaikka edestakaisin. Levätkää nyt hyvät nuoret, jaksatte sitte vanhana elättää meitä
Z-mo Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2009 ei täs muuta muutettu ku zodiac, palez, stimbe ja mää mentäs ton zodiacin auril ja jo bussiin ilmottautunu porukka menis bussissa ja karkkila osasto tylis kyytiin hyvinkään abc:tä ja pelzi tamperaan juna-asemalta kait. jus tän takia mä koitin ujuttaa kaikki kyytikyselyt sulle ettei tulis epäselvyyttä No mutta no problem, toihan kuulostaa ihan hyvältä suunnitelmalta. Ei sun tartte ajaa ku meille asti, mä voin ajaa vaikka edestakaisin. Levätkää nyt hyvät nuoret, jaksatte sitte vanhana elättää meitä Ja tämä kuulostaa vielä paremmalta. Jukka ? Z-mo ? Odotamme vastinetta..... Mä voin tuudittautua siihen, että ajoin viime vuonna kaikkein nopeimman kierrosajan. Aika-ajoissa sain auton mikä ei menny mihinkään ja b-lähdössä spinnasin kärkipaikalta. Siinä mun kootut selitykset.
zodiack Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2009 Mä voin tuudittautua siihen, että ajoin viime vuonna kaikkein nopeimman kierrosajan. Aika-ajoissa sain auton mikä ei menny mihinkään ja b-lähdössä spinnasin kärkipaikalta. Siinä mun kootut selitykset. spinnasit mun painostuksesta
zodiack Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2009 ei täs muuta muutettu ku zodiac, palez, stimbe ja mää mentäs ton zodiacin auril ja jo bussiin ilmottautunu porukka menis bussissa ja karkkila osasto tylis kyytiin hyvinkään abc:tä ja pelzi tamperaan juna-asemalta kait. jus tän takia mä koitin ujuttaa kaikki kyytikyselyt sulle ettei tulis epäselvyyttä jep jep eli näin mennään
zodiack Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2009 emt muuta kuin sen että kartingissa on tylsää taas olla nopein lupaan pistää hanttiin... oon jo paastolla
repa Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2009 Mä olen jo ajanut teidän mikroautoistanne ovet... Mä tosin taidan olla ikämiessarjassa, eli mä saan kai kolme kierrosta etumatkaa
peltzi80 Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2009 Meikäläiselle jää sit Pori-Satakunnan edustus. Anteeks Toivottavasti tälläkertaa saan auton jossa on paremmat ajolinjat... Edellisessä oli tosi surkeet.
-vellu Kirjoitettu 16. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 16. Tammikuuta, 2009 Ilmoittauduttu (-vellu ja Tiina): - 1 * Majoitus+karttingi ja jälkipelit+illalliskortti - 1 * Majotus+jälkipelit+illalliskortti - Zmon bussiin - Lisäpainot kartinkiin kaikille alle 90 kiloisille
repa Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2009 - Lisäpainot kartinkiin kaikille alle 90 kiloisille Ei vaan yks kierros etumatkaa kaikille yli 90 kiloisille ja toinen yli 50 vuotiaille ja kolmas mulle vielä erikseen
Guest Jukka Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2009 - Lisäpainot kartinkiin kaikille alle 90 kiloisille Kannatetaan. Ilimoittaudun itteni ilimoottaen kartinkiin ja illalliselle. Z-mo uhkas jotta ajaa kännispäite taksilla tänne ja paskoo mosgrilliin jos en tuu niin pakkohan se on
repa Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2009 Ei sun tartte ajaa ku meille asti, mä voin ajaa vaikka edestakaisin. Levätkää nyt hyvät nuoret, jaksatte sitte vanhana elättää meitä ÖÖÖÖ... Mulla ei kyllä ole bussikorttia, vaan ABeC, että bussikuskiksi en kelepaa
balez Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2009 ÖÖÖÖ... Mulla ei kyllä ole bussikorttia, vaan ABeC, että bussikuskiksi en kelepaa et sä tarviikkaa.. älä luista..
balez Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2009 Kannatetaan. Ilimoittaudun itteni ilimoottaen kartinkiin ja illalliselle. Z-mo uhkas jotta ajaa kännispäite taksilla tänne ja paskoo mosgrilliin jos en tuu niin pakkohan se on lisäpainot.. aivan sama.. jos ei vässsykät osaa ajaa niin keksikää jo nyt lisää selityksiä sitten tämänkin episodin jälkeen kun ei homma toiminut taaskaan
repa Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2009 et sä tarviikkaa.. älä luista.. Sulla luistaa lukkoperä Toiset puhui niin sujuvasti bussikyydistä, että heräs epäilys että Z-mo roudaa jonkun Peräkylän liikenteen vanhan ruhonkuljettimen meidän pihalle.
mikke Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2009 jukka lisätty ettei paikat sotkeennu
zodiack Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 2009 ei suurta ryntäystä ole tänne... noh ei se mitään
Pekka68 Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 2009 Viimehetken ilmoittautuminen " kokohoidolla "
Lady Firebird Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 2009 Pääseekö miehesi myös koko hoidolla vai odottaako hän parkissa miitin ajan? Ihan koko hoidolla pääsee
peltzi80 Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 2009 Maksettu koko hoito Kuten myös
repa Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 2009 Lukee tuolla alussa jotta: "HUOMIO! poverparkki kyseli majottautuvien määrää ja haluuvat tietää varattavien huoneitten määrän joka mun täytys tietää maanantai aamuna 21,1,2009. eli kaikki majoitusta tarvitseva jotka eivät vielä ole ilmoittautuneet nyt kipinkapin ilmotusta tulemaan että on riittäväti sit majotustiloja tarvitseville." Mikkelle kysymys: Maanantai on 19.1.2009. Tartteeko Powerpark tiedon silloin, vai vasta keskiviikkona 21.1.2009? Ettei vaan kukaan jäis matkasta kun tuijottaa tuota päivämäärää tipattoman tammikuun aikaansaaneella harhailevalla katseella...
mikke Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 2009 Lukee tuolla alussa jotta: "HUOMIO! poverparkki kyseli majottautuvien määrää ja haluuvat tietää varattavien huoneitten määrän joka mun täytys tietää maanantai aamuna 21,1,2009. eli kaikki majoitusta tarvitseva jotka eivät vielä ole ilmoittautuneet nyt kipinkapin ilmotusta tulemaan että on riittäväti sit majotustiloja tarvitseville." Mikkelle kysymys: Maanantai on 19.1.2009. Tartteeko Powerpark tiedon silloin, vai vasta keskiviikkona 21.1.2009? Ettei vaan kukaan jäis matkasta kun tuijottaa tuota päivämäärää tipattoman tammikuun aikaansaaneella harhailevalla katseella... kappas mikä lie kalenteri taas ollu matkassa siis 19.1 maanantai tarvitaan tieto
Risteri Kirjoitettu 19. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 19. Tammikuuta, 2009 Ilmoittauduttu aika viime tipassa!
Moona Kirjoitettu 20. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 20. Tammikuuta, 2009 Kattelin karttahaulla että matka on vaan 12 km pidempi jos mennään harjavallan kautta joten jos tarve niin voidaan kyl sitä kautta tulla niin ei tarvii mitään juna/bussi säätöä tehä .
Guest Jukka Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2009 Hohoi! Lisätkää listaan Jukka+1 kpl
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään