Z-mo Kirjoitettu 18. Toukokuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 18. Toukokuuta, 2009 Voe helevettiläinen. Hyvin oli näköjään aikaa kattoa kesken sladin että ei kai takaa tuu ketään... Nelosvaihteella ja rundari näyttää punasta, tais olla aika raakasti liikaa vauhtia tohon mutkaan.
-vellu Kirjoitettu 18. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 18. Toukokuuta, 2009 Pannaan vielä meitin tähtikuljettajan kierroksia muutama. Nova kepittää
Nova Kirjoitettu 19. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 19. Toukokuuta, 2009 Voe helevettiläinen. Hyvin oli näköjään aikaa kattoa kesken sladin että ei kai takaa tuu ketään... Nelosvaihteella ja rundari näyttää punasta, tais olla aika raakasti liikaa vauhtia tohon mutkaan. Otit hieman pois mutta oisko hiukan liian tiukkaan käännetty sisään. Itse menin tuossa toisessa videossa melko samalla kaavalla muttei lähtenyt vaikka pikkasen ujelsi. Hyvin kyllä vauhti pysähty tuossa spinnauksessa. Hyviä pätkiä nää videot. Oli kunnon vääntöä tuossa missä itse puikotin.
Z-mo Kirjoitettu 19. Toukokuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 19. Toukokuuta, 2009 Otit hieman pois mutta oisko hiukan liian tiukkaan käännetty sisään. Itse menin tuossa toisessa videossa melko samalla kaavalla muttei lähtenyt vaikka pikkasen ujelsi. Hyvin kyllä vauhti pysähty tuossa spinnauksessa. Hyviä pätkiä nää videot. Oli kunnon vääntöä tuossa missä itse puikotin. Juu, kattelin että sulla oli kans vähän tiukka kohta samassa paikkaa. Se voi olla kyllä että sisääntulo oli aavistuksen verran liian tiukka. No, kokeillaan ens kerralla uudestaan kunnon vauhdilla että meneekö se vai ei. On toi incar-kamera ihan ehdoton!
-vellu Kirjoitettu 19. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 19. Toukokuuta, 2009 Otit hieman pois mutta oisko hiukan liian tiukkaan käännetty sisään. Itse menin tuossa toisessa videossa melko samalla kaavalla muttei lähtenyt vaikka pikkasen ujelsi. Hyvin kyllä vauhti pysähty tuossa spinnauksessa. Tuossa myöhemmin oli sullakin vähän tiukka paikka samassa mutkassa
Nova Kirjoitettu 19. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 19. Toukokuuta, 2009 Tuossa myöhemmin oli sullakin vähän tiukka paikka samassa mutkassa Niinpä. Toi toistu muistaakseni muutamaan kertaan mutta toi oli rajuin veto itseltä.
Z-mo Kirjoitettu 19. Toukokuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 19. Toukokuuta, 2009 Tarvitaan selkeesti urakkanuppi bemmiin...
TexFinn Kirjoitettu 19. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 19. Toukokuuta, 2009 Tarvitaan selkeesti urakkanuppi bemmiin... Joo. Kattelin kun aijat siella sompailee yhdella kadella, niin hyvinhan se siihen sopisi.
balez Kirjoitettu 19. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 19. Toukokuuta, 2009 tää olis just mun näköstä touhua.. mutta aika ei riitä
Sarita Kirjoitettu 20. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 20. Toukokuuta, 2009 tää olis just mun näköstä touhua.. mutta aika ei riitä Sano vain suoraan, että vaimo ei päästä...
Z-mo Kirjoitettu 20. Toukokuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 20. Toukokuuta, 2009 Sano vain suoraan, että vaimo ei päästä... Kyllä tähän tiimiin vielä toinenkin tossu mahtuu Jukan lisäksi.
Z-mo Kirjoitettu 25. Syyskuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 25. Syyskuuta, 2009 http://www.nettiauto.com/porsche/924/2810398 Aijai! Olis aika siisti.
-vellu Kirjoitettu 25. Syyskuuta, 2009 Kirjoitettu 25. Syyskuuta, 2009 http://www.nettiauto.com/porsche/924/2810398 Aijai! Olis aika siisti. Pahus kun ei ota Bemmiä vaihdossa
-vellu Kirjoitettu 28. Syyskuuta, 2009 Kirjoitettu 28. Syyskuuta, 2009 Mennään kauden viimeiseen kisaan Alastaroon 4.10. Ilmoittautuneita 62 autokuntaa samassa lähdössä...
Z-mo Kirjoitettu 28. Syyskuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 28. Syyskuuta, 2009 Nää kisathan voitetaan ekan kierroksen ekassa mutkassa...
Z-mo Kirjoitettu 1. Lokakuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 1. Lokakuuta, 2009 Luvattu mukavia sateita sunnuntaille. Wet race! Voi olla tapahtumia radalla...
-vellu Kirjoitettu 1. Lokakuuta, 2009 Kirjoitettu 1. Lokakuuta, 2009 Luvattu mukavia sateita sunnuntaille. Wet race! Voi olla tapahtumia radalla... Nyt myös ulkona wet Haalarin sisällä ollut aikaisemminkin wet (tai ainakin sweat)
Guest Jukka Kirjoitettu 1. Lokakuuta, 2009 Kirjoitettu 1. Lokakuuta, 2009 Sinä rata-ajosta kiinnostunut! Vapaana on yksi paikka huipputason tiimistä paikka! Haluatko potentiaalisen voittaja-auton ratin taa taistelemaan kärkisijoista maineen ja kunnian taistelukentillä paikastasi auringossa, vai jäätkö kotiin nyhjäämään? Nyt on tilaisuutesi, tartu siihen ja luo uusi ura kilpa-autoilijana, aikamme gladiaattorina ja vastakkaisen sukupuolen ihannoimana yksilönä! Olen valmis luopumaan osastani kerhon tiimissä koska oma aikani ei enää riitä 4 projektiin 2 yritykseen ja 1 elämään. Tulen vielä joskus ajamaan kilpaa, mutta sitä varten on jalostumassa uutta kalustoa.
-vellu Kirjoitettu 4. Lokakuuta, 2009 Kirjoitettu 4. Lokakuuta, 2009 Olipas piiitkä päivä. Aamulla klo 05.00 matkaan kohti Alastaroa ja kotona 22.30 140 kierrosta saatiin ajettua ja luokan kakkossija oli jo varmistelu tilanteessa... sitten poksahti. Edellisessä ajovuorossa alkoi kardaanista jo kuulua möykkää ja mun ajovuorossa se sitten naksati edestä. Pikkasen kolisis sisälle ja teki mojovan reijän kardaanitunneliin ja nappas mua sääreen. Saattaapi olla mustelma huomenna Paljon olisi kerrottavaa kisasta, mutta nyt tulee uni silmään ja huomenna on työpäivä.
Z-mo Kirjoitettu 5. Lokakuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 5. Lokakuuta, 2009 Paras läppähän oli se, että se kardaani repi koko vaihdekepin irti ja Vellu noukki sen radalta talteen... Reikä näkyy hyvin ratin läpi.bemmiboom
Z-mo Kirjoitettu 5. Lokakuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 5. Lokakuuta, 2009 Battle wounds. Alkaa bemmi näyttää pikkuhiljaa oikealta kilpa-autolta. keula
Z-mo Kirjoitettu 5. Lokakuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 5. Lokakuuta, 2009 Suoraa peltiähän tossa vehkeessä ei hirveesti kyllä taida olla. Mutta aika vähällä selvittiin, yks Sierra oli aika karunnäkönen kisan jälkeen.persus
Mika Kirjoitettu 5. Lokakuuta, 2009 Kirjoitettu 5. Lokakuuta, 2009 yks Sierra oli aika karunnäkönen kisan jälkeen. Olisiko sulla kuvaa Sierrasta...?
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään