balez Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2009 Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2009 http://www.radalle.com/uutiset/?cmd=uutinen&id=321 voi olla että kääräsen kotona lauantaina sliksit alle ja ajelen tänne ja toivottavasti takasin
jaham Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2009 Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2009 sunnuntaina ollaan yleisön joukossa
balez Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2009 sunnuntaina ollaan yleisön joukossa mikset ole ajamassa?
balez Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2009 sunnuntaina siis olen itsekkin vasta pelipaikalla jos luoja suo ja pontiakki tuo... tarkoituksena ajaa 13,5s ja loppuja sellanen 166
Cujo Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2009 Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2009 Jaa pitääskös ja mahtaaskos onnistua
balez Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2009 mikke lähtee ainakin.. partasakset mukaan
jaham Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2009 Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2009 mikset ole ajamassa? auto ei vielä säädöissää ja laatikko remppa vasta ku saa koneen kuntoon,laatikko luistaa nyt ihan kivasti.toivottavasti ens kesänä radalla.tavote alle 15
mikke Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2009 Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2009 mikke lähtee ainakin.. partasakset mukaan jaa niinkö meinasit, täytyy kattoo
balez Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2009 jaa niinkö meinasit, täytyy kattoo noniin.. seiskan nurkilta kohti motoparkkia
Toni Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2009 Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2009 Tänne vois melkee lähteä avautumaa,siel o kuitenki kuuma ja pitää päästä äkkiä kotio.
mikke Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2009 Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2009 Tänne vois melkee lähteä avautumaa,siel o kuitenki kuuma ja pitää päästä äkkiä kotio. ja joudut jonottamaan ja odottamaan, lepposaa puuhaa noinkin lepposalle kaifarille
Toni Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2009 Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2009 ja joudut jonottamaan ja odottamaan, lepposaa puuhaa noinkin lepposalle kaifarille Hermo meni nyt jo,tulee varmaa kivaa.
HFB Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2009 Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2009 pitäsköhän tulla äimistelee miten pojat vetää ei olis ees pitkä matka
balez Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2009 Hermo meni nyt jo,tulee varmaa kivaa. tulee toosi kivaa.. ajattelin että ehkä sittenkin kaadan takapenki ja heitän tunkin ja sliksit sinne.. apumiehen paikan ottaa maleni ja itse ajattelin ajaa.. mutta jos mun tuuriin on luottaminen, niin täällä sataa ja pontiakissa on laatikko rikki
Toni Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2009 Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2009 tulee toosi kivaa.. ajattelin että ehkä sittenkin kaadan takapenki ja heitän tunkin ja sliksit sinne.. apumiehen paikan ottaa maleni ja itse ajattelin ajaa.. mutta jos mun tuuriin on luottaminen, niin täällä sataa ja pontiakissa on laatikko rikki Jos mä tänne lähden,ni eiköhän mun kyydissä jotain mahdu kulkemaan...Ehkä.
balez Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2009 Jos mä tänne lähden,ni eiköhän mun kyydissä jotain mahdu kulkemaan...Ehkä. dusterissa on tilaa
cam68 Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 2009 Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 2009 tullaan koittamaan sitä miten camaro kulkee sunnuntaina lähdetään big wheelsistä kohti motoparkkia..
Cujo Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 2009 Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 2009 Kovasti vain lupailevat vielä tässä vaiheessa vesisadetta sunnuntaille
cam68 Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 2009 Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 2009 Kovasti vain lupailevat vielä tässä vaiheessa vesisadetta sunnuntaille voi paska jos sataa.. onkos muuten aikataulusta missään infoa sunnuntain osalta? eli monelta alkaa kiihdyttelyt?
balez Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 2009 niin lupas sadetta prkl.. no jos näin vielä lupaavat lauantai aamuna niin sitten lähden lauantaina jo pieksämäelle kattoo autoja muuten vaan ja unohdan sunnuntain
Cujo Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 2009 Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 2009 niin lupas sadetta prkl.. no jos näin vielä lupaavat lauantai aamuna niin sitten lähden lauantaina jo pieksämäelle kattoo autoja muuten vaan ja unohdan sunnuntain Samaa aatosta :'(
balez Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 2009 Samaa aatosta :'( meinaatko että nää molemmat kipot kestää perille asti ILMAN ongelmia
cam68 Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 2009 Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 2009 mites.. onko tietoa sunnuntain ns. ratamaksuista jos sää sallii ajamisen ja paikalle saapumisen.. ja monelta pääsee ajamaan??
balez Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 2009 mites.. onko tietoa sunnuntain ns. ratamaksuista jos sää sallii ajamisen ja paikalle saapumisen.. ja monelta pääsee ajamaan?? olikos se 30€ ja 11.00 alkaa löytyy tuolta postaamasta jutusta alhaalta tarkemmin
Cujo Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2009 Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2009 meinaatko että nää molemmat kipot kestää perille asti ILMAN ongelmia No pitää ainakin kokeilla että miten kauas pääsee ajamalla hinausautolla loput
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään