Jump to content

radalle.com motopark

Recommended Posts

• Replies 87
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• balez

25

• cam68

12

• mikke

11

• Cujo

11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

sunnuntaina ollaan yleisön joukossa

mikset ole ajamassa?  :-X

Kirjoitettu

sunnuntaina siis olen itsekkin vasta pelipaikalla jos luoja suo ja pontiakki tuo...

tarkoituksena ajaa 13,5s ja loppuja sellanen 166

Kirjoitettu

mikset ole ajamassa?  :-X

auto ei vielä säädöissää ja laatikko remppa vasta ku saa koneen kuntoon,laatikko luistaa nyt ihan kivasti.toivottavasti ens kesänä radalla.tavote alle 15 :W
Kirjoitettu

mikke lähtee ainakin.. partasakset mukaan

jaa niinkö meinasit, täytyy kattoo ::)

Kirjoitettu

jaa niinkö meinasit, täytyy kattoo ::)

noniin.. seiskan nurkilta kohti motoparkkia  m/

Kirjoitettu

Tänne vois melkee lähteä avautumaa,siel o kuitenki kuuma ja pitää päästä äkkiä kotio.

Kirjoitettu

Tänne vois melkee lähteä avautumaa,siel o kuitenki kuuma ja pitää päästä äkkiä kotio.

ja joudut jonottamaan ja odottamaan, lepposaa puuhaa noinkin lepposalle kaifarille :o

Kirjoitettu

ja joudut jonottamaan ja odottamaan, lepposaa puuhaa noinkin lepposalle kaifarille :o

Hermo meni nyt jo,tulee varmaa kivaa.

Kirjoitettu

pitäsköhän tulla äimistelee miten pojat vetää  8)

ei olis ees pitkä matka

Kirjoitettu

Hermo meni nyt jo,tulee varmaa kivaa.

tulee toosi kivaa.. ajattelin että ehkä sittenkin kaadan takapenki ja heitän tunkin ja sliksit sinne.. apumiehen paikan ottaa maleni ja itse ajattelin ajaa.. mutta jos mun tuuriin on luottaminen, niin täällä sataa ja pontiakissa on laatikko rikki

Kirjoitettu

tulee toosi kivaa.. ajattelin että ehkä sittenkin kaadan takapenki ja heitän tunkin ja sliksit sinne.. apumiehen paikan ottaa maleni ja itse ajattelin ajaa.. mutta jos mun tuuriin on luottaminen, niin täällä sataa ja pontiakissa on laatikko rikki

Jos mä tänne lähden,ni eiköhän mun kyydissä jotain mahdu kulkemaan...Ehkä.

Kirjoitettu

Jos mä tänne lähden,ni eiköhän mun kyydissä jotain mahdu kulkemaan...Ehkä.

dusterissa on tilaa  ;) ;D

Kirjoitettu

tullaan koittamaan sitä miten camaro kulkee ;D sunnuntaina lähdetään big wheelsistä kohti motoparkkia..

Kirjoitettu

Kovasti vain lupailevat vielä tässä vaiheessa vesisadetta sunnuntaille  :-[

Kirjoitettu

Kovasti vain lupailevat vielä tässä vaiheessa vesisadetta sunnuntaille   :-[

voi paska jos sataa..

onkos muuten aikataulusta missään infoa sunnuntain osalta? eli monelta alkaa kiihdyttelyt?

Kirjoitettu

niin lupas sadetta prkl.. no jos näin vielä lupaavat lauantai aamuna niin sitten lähden lauantaina jo pieksämäelle kattoo autoja muuten vaan ja unohdan sunnuntain

Kirjoitettu

niin lupas sadetta prkl.. no jos näin vielä lupaavat lauantai aamuna niin sitten lähden lauantaina jo pieksämäelle kattoo autoja muuten vaan ja unohdan sunnuntain

Samaa aatosta  :'(

Kirjoitettu

Samaa aatosta   :'(

meinaatko että nää molemmat kipot kestää perille asti ILMAN ongelmia  ;D

Kirjoitettu

mites.. onko tietoa sunnuntain ns. ratamaksuista jos sää sallii ajamisen ja paikalle saapumisen.. ja monelta pääsee ajamaan??

Kirjoitettu

mites.. onko tietoa sunnuntain ns. ratamaksuista jos sää sallii ajamisen ja paikalle saapumisen.. ja monelta pääsee ajamaan??

olikos se 30€ ja 11.00 alkaa löytyy tuolta postaamasta jutusta alhaalta tarkemmin

Kirjoitettu

meinaatko että nää molemmat kipot kestää perille asti ILMAN ongelmia  ;D

No pitää ainakin kokeilla että miten kauas pääsee ajamalla    m/  hinausautolla loput  ;D

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...