Jump to content

radalle.com motopark

Recommended Posts

Kirjoitettu

olis pari kuvaakin kun vedetään kovasti ;D Mikkekin näkyis radalla.. mutta kun ovat niin isoja etteivät mahdu tänne ::)

• Replies 87
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• balez

25

• cam68

12

• mikke

11

• Cujo

11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

cam68:n kameralla otettuja

Mikke samperi justiinsa kumartui piiloon kun kuvaa otin ;D

ja Balezi näki varmaan jonkun minihame beiben kun noin muikea ilme naamalla ;D ;D

toki näytää tuo tilanne rouvaanikin hymyilyttävän joten en ihan varma siitä beibestä ;D

Kirjoitettu

Mikke samperi justiinsa kumartui piiloon kun kuvaa otin ;D

ja Balezi näki varmaan jonkun minihame beiben kun noin muikea ilme naamalla ;D ;D

toki näytää tuo tilanne rouvaanikin hymyilyttävän joten en ihan varma siitä beibestä ;D

hmm.. mitäköhän tossa katteltiin.. ehkä sulle joku kotona selvittää, itse en pysty muistaa.. jotain hauskaa siellä varmaan tapahtu..  ;D

Kirjoitettu

täällä koitin mikkeä ja cujoa saada mustang leiriin mutta eivät toistaiseksi lämmenneet.. toisaalta cujo lämpesi ja sai jo mua vähän lämpee tommosiin vanhoihin tdi seatteihin, varsinkin punasiin.. mutta kummalle sedani ja kummalle farkku  ;D

Kirjoitettu

täällä koitin mikkeä ja cujoa saada mustang leiriin mutta eivät toistaiseksi lämmenneet.. toisaalta cujo lämpesi ja sai jo mua vähän lämpee tommosiin vanhoihin tdi seatteihin, varsinkin punasiin.. mutta kummalle sedani ja kummalle farkku  ;D

hys hys.....mitään en tunnusta    ;D

Kirjoitettu

tossa videolla mikä on od;llä niin miken veto näkyy reilun 6minuutin kohdalla  m/

Kirjoitettu

Tulipahan käytyä täällä pitkästä aikaa. Olipa rata päästetty rapistumaan :'( Eipä uskoisi kun muistelee radan loistoaikoja. Tulipahan nähtyä jokunen kerholainenkin m/

Heitämpä video-linkin sieltä:

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...