Jump to content

radalle.com motopark

Recommended Posts

Kirjoitettu

siis eka kisa on kumpi morjestaa nopeemmin ;D ;D

ja mullehan se häviö tuli.. siis morjestamis kisassa ;D

• Replies 87
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• balez

25

• cam68

12

• mikke

11

• Cujo

11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

ja mullehan se häviö tuli.. siis morjestamis kisassa ;D

Mutta ajat oli hyviä  \m/

Kirjoitettu

paljon oli f-bodylaisten ajat?muita autoja en tunnistanut ku miken ja cam68,hyvältä näytti. *clap*vaimo kuvas yhen miken lähön  ;)

Kirjoitettu

Mun aika oli sellainen että siihen ei kannata tuhlata tilaa serveriltä  ;D

Parempia aikoja ootellessa  m/

Kirjoitettu

paljon oli f-bodylaisten ajat?muita autoja en tunnistanut ku miken ja cam68,hyvältä näytti. *clap*vaimo kuvas yhen miken lähön  ;)

Meikäläisen paras aika oli 15,578s loppunopeudella 144,29km/h..

Kirjoitettu

Mun aika oli sellainen että siihen ei kannata tuhlata tilaa serveriltä   ;D

Parempia aikoja ootellessa   m/

oli muuten mukava turista.. harvojen kerholaisten kanssa on tullut päästyä juttusille vaika taisi tänäänkin olla paikalla useampi? sinun balezin ja miken lisäksi..

Kirjoitettu

Ja mukava nähä minkä näkööstä porukkaa on nimimerkkien takana  m/

Kirjoitettu

mun paras oli 13.500 ja 170,29

m/ *clap*

mainio aika... katukunnossako ajoit ?

Kirjoitettu

tuliha tuo koitettua mikä on tilanne... aika oli huono mut odotuksetkaan ei ollu korkeella  ;D

selkeesti loppu vääntö kesken ku kolmosta meni pesään  :(

15,695, loppunopeus 142,07. 60ft: 2,245 ja reaktio surkee 1,339

ens kesänä on kaikki toisin  \m/

ja jäseniä oli paikalla, tapasin ainakin Blackbirdin, Jopen, Balezin, Miken, Cujon, Jeretzin ja... epäilisin et cam68 kävi siinä kans lähettyvillä  m/

Kirjoitettu

m/ *clap*

mainio aika... katukunnossako ajoit ?

juu ihan reissu kunnossa tankki puolillaan.. lähtiessä motoparkista jätin vielä takarenkaiden pintaa muistoksi  siihen risteykseen että on käyty.. ;D

Kirjoitettu

aamu seitsemältä lähdettiin ja äskön kotiuduin  m/ nopein auto täällä FORD MUSTANG.. epäselvää.. ei, hyvä  m/

Kirjoitettu

aamu seitsemältä lähdettiin ja äskön kotiuduin  m/ nopein auto täällä FORD MUSTANG.. epäselvää.. ei, hyvä  m/

meiä kylään "voitto"  8)

mut mikäs jäi Miken parhaaks?  sehä rälläs tosissaa koko rahalla niiku se sano  ;D

Kirjoitettu

meiä kylään "voitto"  8)

mut mikäs jäi Miken parhaaks?  sehä rälläs tosissaa koko rahalla niiku se sano  ;D

kertokoon itse.. mutta sen verta voin paljastaa että 23 vetoa ehti kokeilemaan.. yirtyksen puutteesta ei voi syyttää  ;D

Kirjoitettu

kertokoon itse.. mutta sen verta voin paljastaa että 23 vetoa ehti kokeilemaan.. yirtyksen puutteesta ei voi syyttää  ;D

voe perkele, nii monta  :D  no, yks pikkumies siinä varikolla huutiki et "tuo vihree auto ajaa koko ajan!"  ;D

Kirjoitettu

Kunniotettava määrä  ;D

Kirjoitettu

ei kyllä paha reissu ollenkaan.. eniten tuli höpötettyä cam68 porukan kanssa.. lepposaa meininkiä  m/

Kirjoitettu

hyvin riitti tarinaa siin lähtöjen välissä minkä tarinoida kerkes ;D. mulla määrä korvaa laadun eli paras oli 14.281/159,50kmh  60 0li 2,237.

loppuun vielä jäniskevennyt tai joku semmonen: mitä yhteistä on fullerilla ja T56? palezilta evätty vastausvuoro :-\

Kirjoitettu

mitä yhteistä on fullerilla ja T56?

molemmat rutisee niin perkeleesti  ::)

Kirjoitettu

hyvin riitti tarinaa siin lähtöjen välissä minkä tarinoida kerkes ;D. mulla määrä korvaa laadun eli paras oli 14.281/159,50kmh  60 0li 2,237.

loppuun vielä jäniskevennyt tai joku semmonen: mitä yhteistä on fullerilla ja T56? palezilta evätty vastausvuoro :-\

oho, en hävinny ees paljoo tos 60ft:ssä sulle, vaikka kokonaisuutena iha vitusti :o  

Kirjoitettu

välikaasua, ja kytkimelle kaksois poljentaa m-

Kirjoitettu

molemmat rutisee niin perkeleesti  ::)

vain nelonen rutisee jos kierrosluku ei oo sopiva :-\

välikaasua, ja kytkimelle kaksois poljentaa m-

mun t56 ei tarvii kytkimen poljentaa se kun sano kuortissa natps ja lakkas toimimasta kokonaan, taisi oikeesti ny sit hajota jipii. vaihepäällä käymään ja sopivalla välikaasulla arvotaan seuraavia pykälä tarpeen mukaan ja löyty ja toi kotiin asti ::)

Kirjoitettu

vain nelonen rutisee jos kierrosluku ei oo sopiva :-\

mun t56 ei tarvii kytkimen poljentaa se kun sano kuortissa natps ja lakkas toimimasta kokonaan, taisi oikeesti ny sit hajota jipii. vaihepäällä käymään ja sopivalla välikaasulla arvotaan seuraavia pykälä tarpeen mukaan ja löyty ja toi kotiin asti ::)

Ettei vaan olisi ollut hieman ongelma hakuisuuttakin asiassa  ::)

Kirjoitettu

Ettei vaan olisi ollut hieman ongelma hakuisuuttakin asiassa   ::)

ei olis ollu tarvetta hajota vielä, ennen ku toi toinen murheen ryyni on kilvissä. joutuu pien pyörällä menee töihin jos näin jatkaa :o

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...