mikke Posted February 24, 2012 Share Posted February 24, 2012 Näinpä. On vissiin aika haluttuja patteja... Kumma juttu. Summit heti kärppänä: http://www.summitracing.com/parts/SUM-150105/ osta osta ja siitä se ajatus taas lähti toi 5.3 kuulostaa ny jo käyneen pieneks ni älä suotta ees kampee sitä sinne nokalle tulee vaan paha mieli Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z-mo Posted February 24, 2012 Author Share Posted February 24, 2012 osta osta ja siitä se ajatus taas lähti toi 5.3 kuulostaa ny jo käyneen pieneks ni älä suotta ees kampee sitä sinne nokalle tulee vaan paha mieli 5.3 litranen on kova patti, lyömätön hinta/teho suhde. Kiitos Vesban varaston tyhjennysmyynnin, LS6 imusarjakin löytyi. Täytyy nyt vaan malttaa pitää kannet kiinni, ettei vahingossakaan kiikuta niitä porttaukseen. Olis muuten se 400hv iskuetäisyydellä... Link to comment Share on other sites More sharing options...
TexFinn Posted February 25, 2012 Share Posted February 25, 2012 LS6 imusarjakin löytyi. No pitaahan se imari olla oikea versio kun kerran nokkakin on. Ja sitten kannet irti... Link to comment Share on other sites More sharing options...
-vellu Posted February 25, 2012 Share Posted February 25, 2012 ebaystä joku kiinan torbokitti tuohon Link to comment Share on other sites More sharing options...
SnakeWood Posted February 25, 2012 Share Posted February 25, 2012 Täytyy nyt vaan malttaa pitää kannet kiinni, ettei vahingossakaan kiikuta niitä porttaukseen. Olis muuten se 400hv iskuetäisyydellä... Mistä tietää camaron virityksen menneen hukkaan..? Siitä kun käyttöcruiseri on nopeampi..! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z-mo Posted February 25, 2012 Author Share Posted February 25, 2012 ebaystä joku kiinan torbokitti tuohon Olis kyllä hehkeetä... Ehkä vielä joskus. Mistä tietää camaron virityksen menneen hukkaan..? Siitä kun käyttöcruiseri on nopeampi..! Älä! Jotenkin näen lähitulevaisuudessa pahan kierteen... Böödi on melkein yhtä nopea ku Camaro. Sit joutuu virittää Camaroa, sen jälkeen sit taas Böödi tuntuu liian laiskalta. Sit joutuu taas kiristää Böödia, sen jälkeen taas Camaroa yms... No en usko kuitenkaan että Böödin kanssa aletaan riehumaan, keskitytään Camaron totaaliseen raiskaamiseen mieluummin. Vielä painoa pois ja tehoa lisää. Nimimerkillä ostin juuri Spohnilta noin 1500 eurolla alustan osia Camaroon. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TexFinn Posted February 26, 2012 Share Posted February 26, 2012 No en usko kuitenkaan että Böödin kanssa aletaan riehumaan http://mbworld.org/forums/images/smilies/rofl.gifhttp://mbworld.org/forums/images/smilies/rofl.gifhttp://mbworld.org/forums/images/smilies/rofl.gifhttp://mbworld.org/forums/images/smilies/rofl.gifhttp://mbworld.org/forums/images/smilies/rofl.gifhttp://mbworld.org/forums/images/smilies/rofl.gifhttp://mbworld.org/forums/images/smilies/rofl.gifhttp://mbworld.org/forums/images/smilies/rofl.gifhttp://mbworld.org/forums/images/smilies/rofl.gifhttp://mbworld.org/forums/images/smilies/rofl.gifhttp://mbworld.org/forums/images/smilies/rofl.gifhttp://mbworld.org/forums/images/smilies/rofl.gifhttp://mbworld.org/forums/images/smilies/rofl.gifhttp://mbworld.org/forums/images/smilies/rofl.gifhttp://mbworld.org/forums/images/smilies/rofl.gif Link to comment Share on other sites More sharing options...
GTATL Posted April 17, 2012 Share Posted April 17, 2012 Stroukattu LM7=383 pari turboo ja VAIN 12.8psi paineella 963hp/868tq teho teho nous tolla paineella vaparista 448hp/361tq LM7+single turbo 510hp/521tq Link to comment Share on other sites More sharing options...
TexFinn Posted April 18, 2012 Share Posted April 18, 2012 Halpaa voimaa! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z-mo Posted April 20, 2012 Author Share Posted April 20, 2012 Mussen konehuoneesta kuva... Link to comment Share on other sites More sharing options...
TexFinn Posted April 20, 2012 Share Posted April 20, 2012 Link to comment Share on other sites More sharing options...
-vellu Posted April 20, 2012 Share Posted April 20, 2012 Mussen konehuoneesta kuva... Eihän tuossa ole enää muuta vikaa kun kori, alusta ja sisusta. Musse miehille vaan total swap F-Bodyyn Link to comment Share on other sites More sharing options...
Senior Posted April 20, 2012 Share Posted April 20, 2012 Eihän tuossa ole enää muuta vikaa kun kori, alusta, sisusta, moottori ja loota Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z-mo Posted October 23, 2012 Author Share Posted October 23, 2012 Sarjassamme näitä väsyneitä 4.8 litrasia turbolla, 600rwhp. Kone romikselta vakio alakerralla. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joppe Posted October 25, 2012 Share Posted October 25, 2012 LS3 kannet $359.95/kpl. Olis sittenki pitäny hommata 6.0 litranen. On nimittäin niiiiiiin halvat palapelin osaset +500 hevoseen, ettei mitään järkeä. http://www.summitracing.com/parts/NAL-12629063/ Nyttemmin on tullut saataville LS3 kansia myös pieniporauksiseen LS lohkoon. Löytyvät sivun loppupuolella. http://www.lsxtv.com/features/in-depth-look-at-chevy-performance-parts-lsx-cylinder-heads/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=in-depth-look-at-chevy-performance-parts-lsx-cylinder-heads Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z-mo Posted October 25, 2012 Author Share Posted October 25, 2012 Nyttemmin on tullut saataville LS3 kansia myös pieniporauksiseen LS lohkoon. Löytyvät sivun loppupuolella. http://www.lsxtv.com/features/in-depth-look-at-chevy-performance-parts-lsx-cylinder-heads/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=in-depth-look-at-chevy-performance-parts-lsx-cylinder-heads Näköjään irtoais vähän reilulla $700/kpl. Olis varmasti asialliset kannet. Samalla pakko vaihtaa LS3 imusarja ja keinut, mutta niitähän saa puol-ilmatteeks iipeistä... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z-mo Posted September 15, 2013 Author Share Posted September 15, 2013 Car Craft testaa eri tehtaan vakio nokkia vakioon 5.3 litraseen: http://www.carcraft.com/techarticles/1307_ls_cam_test_comparison/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikey_ Posted September 16, 2013 Share Posted September 16, 2013 Car Craft testaa eri tehtaan vakio nokkia vakioon 5.3 litraseen: http://www.carcraft.com/techarticles/1307_ls_cam_test_comparison/ Harmi kun eivät testanneet tuota uudempaa LS6:sen kärsää. Olis enemmän nostoa ja pakopuolella 7-astetta lisää duraatioo. Näyttää kyllä olevan hiukan päin persusta noi nokkien specsit tuolla... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z-mo Posted September 16, 2013 Author Share Posted September 16, 2013 Harmi kun eivät testanneet tuota uudempaa LS6:sen kärsää. Olis enemmän nostoa ja pakopuolella 7-astetta lisää duraatioo. Näyttää kyllä olevan hiukan päin persusta noi nokkien specsit tuolla... Näinpä. Hyvä idea kyllä, lyödään bone stokkiin myllyyn bone stokkeja tehtaan nokkia. Toi yllätti että 98-00 LS1 nokka tuo aika kivasti lisää. Huipputehon 300rpm korkeammalle, 5500rpm ja 30 kaakkia lisää. Toisaalta kun se vakio LM7 nokka on niin löysä, että mikäs ihme se toi nyt on... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikey_ Posted September 16, 2013 Share Posted September 16, 2013 Niin tuo joo, eikä vääntökään kärsi oikeastaan ollenkaan. Siirtyy käppyrä vaan vähän ylemmäksi kierrosaluetta. Toki tuo 5.3sen vakionokka on suunniteltu painaviin autoihin ja alavääntöä silmällä pitäen. Yhteen hommaan se on kyllä ihan sopvia..postilaatikon jalaksi. Tuo on kyllä ihan totta, että mikään virikeppi-valmistaja ei pysty käyttään yhtäpaljon resursseja nokan kehittämiseen ja testaamiseen, kun noilla autovalmistajilla on käytössään. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GTATL Posted September 16, 2013 Share Posted September 16, 2013 Tuo on kyllä ihan totta, että mikään virikeppi-valmistaja ei pysty käyttään yhtäpaljon resursseja nokan kehittämiseen ja testaamiseen, kun noilla autovalmistajilla on käytössään. Heh, kylla noi tehtaan nokat on kylla kaikki kompromisseja ja paastoja silmalla pitaen suunniteltu custom nokalla tekeen paremmat vaannot alhaalla mita toi 5.3 vakionokka ja korkeemmat tehot mita noi parhaimmat vakiot tekee ylhaalla LS2 virinokalla tuottaa n. 50hv enemman mita vakio nokalla Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z-mo Posted September 16, 2013 Author Share Posted September 16, 2013 Juu, kyllä viri ja custom nokat pesee aina tehtaan nokat. Mutta tarkan markan kuluttaja innostuu noitten tehtaan nokkien hinnoista. Miettii tollasta 98-00 LS1 nokkaa, ei maksa montaa kymppiä ja toimii näköjään vakiovenajousillakin. Ja nokan tollaseen vaihtaa imari ja kannet kiinni, oikeesti aika halpoja hevosia... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikey_ Posted September 16, 2013 Share Posted September 16, 2013 Heh, kylla noi tehtaan nokat on kylla kaikki kompromisseja ja paastoja silmalla pitaen suunniteltu custom nokalla tekeen paremmat vaannot alhaalla mita toi 5.3 vakionokka ja korkeemmat tehot mita noi parhaimmat vakiot tekee ylhaalla LS2 virinokalla tuottaa n. 50hv enemman mita vakio nokalla On toki. Eikä se ny mikään ihme ole, että custom-nokalla saadaan kautta linjan lisää vääntöä/voimaa vakioon trukkikärsään verrattuna. Tahtoo vaan mennä tollasen junkyard-moottorin idea pieleen, kun laitetaan 400usd nokkaa, tuplajousia, karkastuja tönäreitä ja parempaa imusarjaa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z-mo Posted March 22, 2014 Author Share Posted March 22, 2014 Huomenna moottoridynossa LM7 5.3 litranen. Arvauksia tehoista? -Edelbrockin 2215 nokka (220/220, 0.510/0.510 lsa 111) -LS6 venajouset -Edelbrock Performer RPM imusarja -Quickfuel 750cfm kaasari -Pitkät peltisarjat 2.5 tuuman kollektoreilla, primäärien halkaisijoita ei jaksa muistaa. Vakio kannet ja alakerta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
balez Posted March 23, 2014 Share Posted March 23, 2014 Huomenna moottoridynossa LM7 5.3 litranen. Arvauksia tehoista? -Edelbrockin 2215 nokka (220/220, 0.510/0.510 lsa 111) -LS6 venajouset -Edelbrock Performer RPM imusarja -Quickfuel 750cfm kaasari -Pitkät peltisarjat 2.5 tuuman kollektoreilla, primäärien halkaisijoita ei jaksa muistaa. Vakio kannet ja alakerta. 345hp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now