Jump to content

5.3 litraseen +96hv nokan vaihdolla


Z-mo

Recommended Posts

  • Replies 122
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Z-mo

    49

  • TexFinn

    17

  • GTATL

    10

  • Crisis

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

osta osta ja siitä se ajatus taas lähti toi 5.3 kuulostaa ny jo käyneen pieneks ni älä suotta ees kampee sitä sinne nokalle tulee vaan paha mieli ;D

 

5.3 litranen on kova patti, lyömätön hinta/teho suhde. Kiitos Vesban varaston tyhjennysmyynnin, LS6 imusarjakin löytyi.  8)

Täytyy nyt vaan malttaa pitää kannet kiinni, ettei vahingossakaan kiikuta niitä porttaukseen. Olis muuten se 400hv iskuetäisyydellä...  \m/

Link to post
Share on other sites

Täytyy nyt vaan malttaa pitää kannet kiinni, ettei vahingossakaan kiikuta niitä porttaukseen. Olis muuten se 400hv iskuetäisyydellä...  \m/

 

Mistä tietää camaron virityksen menneen hukkaan..? Siitä kun käyttöcruiseri on nopeampi..! ;D

Link to post
Share on other sites

ebaystä joku kiinan torbokitti tuohon ;)

 

Olis kyllä hehkeetä... Ehkä vielä joskus.  8)

 

Mistä tietää camaron virityksen menneen hukkaan..? Siitä kun käyttöcruiseri on nopeampi..! ;D

 

Älä! Jotenkin näen lähitulevaisuudessa pahan kierteen... Böödi on melkein yhtä nopea ku Camaro. Sit joutuu virittää Camaroa, sen jälkeen sit taas Böödi tuntuu liian laiskalta. Sit joutuu taas kiristää Böödia, sen jälkeen taas Camaroa yms...

No en usko kuitenkaan että Böödin kanssa aletaan riehumaan, keskitytään Camaron totaaliseen raiskaamiseen mieluummin. Vielä painoa pois ja tehoa lisää. Nimimerkillä ostin juuri Spohnilta noin 1500 eurolla alustan osia Camaroon.  ;D

Link to post
Share on other sites
No en usko kuitenkaan että Böödin kanssa aletaan riehumaan

 

http://mbworld.org/forums/images/smilies/rofl.gifhttp://mbworld.org/forums/images/smilies/rofl.gifhttp://mbworld.org/forums/images/smilies/rofl.gifhttp://mbworld.org/forums/images/smilies/rofl.gifhttp://mbworld.org/forums/images/smilies/rofl.gifhttp://mbworld.org/forums/images/smilies/rofl.gifhttp://mbworld.org/forums/images/smilies/rofl.gifhttp://mbworld.org/forums/images/smilies/rofl.gifhttp://mbworld.org/forums/images/smilies/rofl.gifhttp://mbworld.org/forums/images/smilies/rofl.gifhttp://mbworld.org/forums/images/smilies/rofl.gifhttp://mbworld.org/forums/images/smilies/rofl.gifhttp://mbworld.org/forums/images/smilies/rofl.gifhttp://mbworld.org/forums/images/smilies/rofl.gifhttp://mbworld.org/forums/images/smilies/rofl.gif

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Stroukattu LM7=383 pari turboo ja VAIN 12.8psi paineella 963hp/868tq teho :o teho nous tolla paineella vaparista 448hp/361tq :W

LM7+single turbo 510hp/521tq

Link to post
Share on other sites

Mussen konehuoneesta kuva...  8)

 

Eihän tuossa ole enää muuta vikaa kun kori, alusta ja sisusta. Musse miehille vaan total swap F-Bodyyn m/

Link to post
Share on other sites
  • 6 months later...

LS3 kannet $359.95/kpl. Olis sittenki pitäny hommata 6.0 litranen.  ;D

On nimittäin niiiiiiin halvat palapelin osaset +500 hevoseen, ettei mitään järkeä.

 

http://www.summitracing.com/parts/NAL-12629063/

 

Nyttemmin on tullut saataville LS3 kansia myös pieniporauksiseen LS lohkoon. Löytyvät sivun loppupuolella.

 

http://www.lsxtv.com/features/in-depth-look-at-chevy-performance-parts-lsx-cylinder-heads/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=in-depth-look-at-chevy-performance-parts-lsx-cylinder-heads

 

 

 

 

Link to post
Share on other sites

 

Näköjään irtoais vähän reilulla $700/kpl. Olis varmasti asialliset kannet.

Samalla pakko vaihtaa LS3 imusarja ja keinut, mutta niitähän saa puol-ilmatteeks iipeistä...  \m/

Link to post
Share on other sites
  • 10 months later...

Harmi kun eivät testanneet tuota uudempaa LS6:sen kärsää. Olis enemmän nostoa ja pakopuolella 7-astetta lisää duraatioo.  :W

Näyttää kyllä olevan hiukan päin persusta noi nokkien specsit tuolla...

 

Näinpä. Hyvä idea kyllä, lyödään bone stokkiin myllyyn bone stokkeja tehtaan nokkia. Toi yllätti että 98-00 LS1 nokka tuo aika kivasti lisää. Huipputehon 300rpm korkeammalle, 5500rpm ja 30 kaakkia lisää. Toisaalta kun se vakio LM7 nokka on niin löysä, että mikäs ihme se toi nyt on...

Link to post
Share on other sites

 

Niin tuo joo, eikä vääntökään kärsi oikeastaan ollenkaan. Siirtyy käppyrä vaan vähän ylemmäksi kierrosaluetta. Toki tuo 5.3sen vakionokka on suunniteltu painaviin autoihin ja alavääntöä silmällä pitäen. Yhteen hommaan se on kyllä ihan sopvia..postilaatikon jalaksi. :W

 

Tuo on kyllä ihan totta, että mikään virikeppi-valmistaja ei pysty käyttään yhtäpaljon resursseja nokan kehittämiseen ja testaamiseen, kun noilla autovalmistajilla on käytössään.  m/

 

Link to post
Share on other sites

Tuo on kyllä ihan totta, että mikään virikeppi-valmistaja ei pysty käyttään yhtäpaljon resursseja nokan kehittämiseen ja testaamiseen, kun noilla autovalmistajilla on käytössään.  m/

Heh, kylla noi tehtaan nokat on kylla kaikki kompromisseja ja paastoja silmalla pitaen suunniteltu ;) custom nokalla tekeen paremmat vaannot alhaalla mita toi 5.3 vakionokka ja korkeemmat tehot mita noi parhaimmat vakiot tekee ylhaalla ;)

LS2 virinokalla tuottaa n. 50hv enemman mita vakio nokalla ;D

Link to post
Share on other sites

Juu, kyllä viri ja custom nokat pesee aina tehtaan nokat.

Mutta tarkan markan kuluttaja innostuu noitten tehtaan nokkien hinnoista. Miettii tollasta 98-00 LS1 nokkaa, ei maksa montaa kymppiä ja toimii näköjään vakiovenajousillakin. Ja nokan tollaseen vaihtaa imari ja kannet kiinni, oikeesti aika halpoja hevosia...  \m/

Link to post
Share on other sites

Heh, kylla noi tehtaan nokat on kylla kaikki kompromisseja ja paastoja silmalla pitaen suunniteltu ;) custom nokalla tekeen paremmat vaannot alhaalla mita toi 5.3 vakionokka ja korkeemmat tehot mita noi parhaimmat vakiot tekee ylhaalla ;)

LS2 virinokalla tuottaa n. 50hv enemman mita vakio nokalla ;D

 

On toki. Eikä se ny mikään ihme ole, että custom-nokalla saadaan kautta linjan lisää vääntöä/voimaa vakioon trukkikärsään verrattuna. Tahtoo vaan mennä tollasen junkyard-moottorin idea pieleen, kun laitetaan 400usd nokkaa, tuplajousia, karkastuja tönäreitä ja parempaa imusarjaa.

Link to post
Share on other sites
  • 6 months later...

Huomenna moottoridynossa LM7 5.3 litranen.

Arvauksia tehoista?  :P

 

-Edelbrockin 2215 nokka (220/220, 0.510/0.510 lsa 111)

-LS6 venajouset

-Edelbrock Performer RPM imusarja

-Quickfuel 750cfm kaasari

-Pitkät peltisarjat 2.5 tuuman kollektoreilla, primäärien halkaisijoita ei jaksa muistaa.

 

Vakio kannet ja alakerta.

 

Link to post
Share on other sites

Huomenna moottoridynossa LM7 5.3 litranen.

Arvauksia tehoista?  :P

 

-Edelbrockin 2215 nokka (220/220, 0.510/0.510 lsa 111)

-LS6 venajouset

-Edelbrock Performer RPM imusarja

-Quickfuel 750cfm kaasari

-Pitkät peltisarjat 2.5 tuuman kollektoreilla, primäärien halkaisijoita ei jaksa muistaa.

 

Vakio kannet ja alakerta.

345hp
Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...