Jump to content

camaro-70

Guest pena

Recommended Posts

• Replies 127
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Z-mo

5

• Senior

4

• Mika

4

• tm383

4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

talli näytti olevan tosi siistis kunnos :D tuleeko auto enskesäksi jo liikenteeseen ja paljonko on tehotavoite.

Kirjoitettu

.Vakiona tossa myllyssä ollut 345hv toivottavasti ei laske .Koitan saada vapuksi kuntoon.Ja on toi talli ollut pajon sekasempikin :-[,tosin välillä siellä on neljäkin autoa.

• 1 month later...
Kirjoitettu

.Täytyy varmaan alkaa treenaan tota vasenta jalkaa tuntuu aika miehekkäältä toi paineasetelma.Jos jollain on hyviä ideoita(muita kuin polta se)tohon projektiin niin esille vaan.

Kirjoitettu

.... mittailemaan minkäpituinen kardaani,se tulee 3millin seinämäisestä hydrauliikkaputkesta ja laatikonpään yoke on spicerin täysmittasella boorituksella.http://community.webshots.com/album/245574978wQsuqu/3

Putki lienee hyvä kardaaniksi ; ei ole turhaan pyöriskelevää massaa. Ajattelitko tasapainottaa putkilon ? Tietty, epäilen minä... :-[

Kirjoitettu

Luultavasti painotan,mutta kaveri tehnyt paljon kuormureihin,rallilaitteisiin ym. ja sanoi että kun tekee kokonaan uuden eikä lyhennä vanhaa niin tulee hyvä painottamattakin.

Kirjoitettu

tuli mieleen se että,jos ja kun pudotat autoa lyhemmillä jousilla,niin missä kohtaa ovat kollektorit.

itselläni kävi kerrankin hyvin koska ne ovat pohjassa kiinni ja näinollen korkeammalla kuin palkki.

kotisivuillani olevassa mustassa vetessä on hookerit ja ne tulevat tosi alas ja ottavat jatkuvasti maahan kiinni.olikos sulla hookerit?

Kirjoitettu

Mä en kauheasti laske tota nokkaa,viime kesänä ei ollut noista hookereista haittaa,ne menee ihan pohjaa hipoen,paikoilleen niitä ei kyllä saa ilman mittavia operaatioita.Pöntöt sensijaan meni vainaaksi kun olivat keskellä alla,nyt ne siirtyy tankin kohdalle kun tankki on takaloorassa.Silti noilla 3.5 tuuman rööreillä on aika tarkka tehdä toi putkisto,ovaaliputkea oon ettiskellyt.

Kirjoitettu

laitatko 3,5 tuuman putkiston reteen soundin vuoksi vai oliko epäilys 2,5/3,0 putket eivät riitä?

Kirjoitettu

Ne oli siinä ja eiko tohon 70-luvun hottentottihenkeen kuulu ehdottomasti tollanen.Paljon noita näkyy sekä 3 että 3,5 tuumasilla,eipä siitä haittaakaan pitäisi olla.äänet on sopivat;2tuuman primäärit,rosteriputket+3,5 tuuman Big Applet.

Kirjoitettu

olen suunnittelemassa pikalukko kiinnitteistä "snorkel" skooppia tunnel ramin peitoksi......

Kirjoitettu

Pistähän kuva kun on tehty,toi sun vehkees ei oo kylläkään kellekään silkkiperseelle.

Kirjoitettu

joo, kun ei päästä pätemään spaxtoneilla eikä millään muillakaan monimutkavempaimilla niin onpahan ainaski scoopit.

niillä kyllä ehtii!

Kirjoitettu

joko sulla on pakollinen 70-luvun henkeen kuuluva grantin kumiratti? todella kovat käyttävät sitä pienikehäistä mallia ja jos ei ole tehostajaa niin lämppäriä ei tarvita missään olosuhteissa.

mulla on grantin winston cup nascar ratti.siitä kun tarraa kiinni niin on varmasti kehä 3:n nopein mies.

Kirjoitettu

mulla on gulf merkki turvakaaressa;en voi hävitä kenellekään!

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

popular hotroddingin kahdessa viime numerossa oli juttu budjetti 454 koneesta joka oli 049 kansilla jotka ovat identtiset 781 kansiesi kanssa .

nokka oli laahuri ja victor jr. 1000cfm kaasari .voimaa oli 480 hp.

Kirjoitettu

Joo,mulla on toinen noista.Eiks siinä ollut noi kannet vakiot?

Kirjoitettu

Muuten,sovin kaupat turvakehikosta,pari 8/71 kiikarissa,samoin taka-akseli ja päälle 4:n välitys.

eli niinsanotusti "matka-autoa" oot kasailemassa 8)

Kirjoitettu

oli kai niitä kansia vähän lääppästy.victor oli vähän sopimaton yhdistelmään,koska moottori oli jonkun verran nokkarajoitteinen.sulla oli muistaakseni huomattavasti hurjempi nokka.artikkeli oli vähän epäselvä mutta mulle jäi semmonen käsitys että team g:llä jossa norsunkorvat kanavien alussa oli victoria 40 hp tehokkaampi.pitää vielä tarkistaa artikkeli uudestaan.

corvette 68 on muuten viritellyt näitä norsunkorvia omaan pikkulohko sarjaansa.

Kirjoitettu

kesäinen käyttis toi kumminkin on ,perä voi olla vähän tiheä,mutta antaa varmaan hauskaa koko rahan edestä.Ensi kesän cruisailen tod.näköisesti vielä vanhalla harvalla 3.73:lla.

Kirjoitettu

mulle tyrkytetään LS-6 kansia,weiand yksitaso imusarjaa,LS-6 veivejä ja mäntiä ja venakopat.mitä sä maksaisit paketista?

kaikki osat ovat vähän käytettyjä.

Kirjoitettu

se mun hintatarjoukseni meni läpi joka oli pienoinen yllätys.ei kai tässä muukaan auta kun rakentaa LS-6 klooni.chevy on kyllä halpa tehdä kun ajatellaan power/dollar kaavaa.mitähän nokkaa(laahuria) semmoseen kannattas työntää sisään.nykynokat on kyllä varmasti fixumpia kuin alkuperäinen LS-6 keppi.

p.s vähän kyllä hävettää se hinta minkä maksoin.toisaalta olen löytänyt itsestäni viimeinkin eläimestä poikkeavan luonteenpiirteen!

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...