Jump to content

camaro-70


Guest pena

Recommended Posts

  • Replies 127
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Z-mo

    5

  • Senior

    4

  • Mika

    4

  • tm383

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Joo,perinteinen jokavuotinen tapahtuma.Nyt oli kyllä rojua paljon tarjolla kohtuuhintaan.Olisi ollut esim.täydellinen 70rs keula(lokarit,sisälokarit,konepelti,nokkapalat,maski puskurit, ym.)varmaan olisi irronnut 650 eurolla,18 tuumaisia vannesarjoja renkaineen joku 300€,ja oli toikin ihan hieno löytö(20€)

http://community.webshots.com/photo/409071431/409071431JKzPKi

Made in japan 70-luvulta.

Link to comment
Share on other sites

nyt olisi muuten hyvä tilaisuus vedättää esimerkiksi amerikkalaisia.

ne kun ruuvaa kaikkiin autoihin vuosimallista ja merkistä riippumatta 25 tuumaisia hondan vanteita jotka näyttävät halvoilta ja muovisilta (bilteema).

niin lähettäisit vaikka hot rod magazineen kuvan autostasi kaikissa hotten totti varusteissa ja kirjottaisit saatteena että "kyllä meillä täällä suomessakin on komeita amerikanrautoja"

ajatteles kun ne varovasti yrittäis selittää että rakentelu trendi siellä suomessa taitaa olla noin 30 vuotta jäljessä.

arvostan,että uskaltaa mennä omaa tietänsä eikä tee juuri sitä mitä sanotaan V8-magazinessä tai hot rodissa.

lievää hulluutta pitää olla että ajatus lentää.sitä meillä onneksi taitaa olla!

 

p.s yksi mun entinen tyttöystävä sanoi että mun pitäisi poiketa mielenterveys toimistolla kun kerroin sille mun autohankkeista!

Link to comment
Share on other sites

Joo,ei paljon tullut ymmärrystä kun tänään esittelin kaverille Viiksi Vallu lätkiä...Mutta ruotsissa kun olin shoppailemassa ja kerroin jollekin myyjälle autostani,niin se kaivoi juhlavan näköisenä pikisen vakuumiholleyn ja sanoi että toi sun on pakko ostaa(200kruunua),kieltäydyin kohteliaasti mutta kaveri intti että se on ihan ilmainen,kadut loppuelämäsi jos et osta.No en viitsinyt pahoittaa hänen mieltään kun muutakin kauppaa oli tehty,ostin pois.Kotona kun tutkin niin oli taas positiivinen yllätys:950cfm 3barrel(siis kolmikurkkuinen!!)nascar kaasutin,ajalta ennen dominaattoreita,juuri sellainen kuin esim. Baldwin käytti autoissaan ja lievästi harvinainen.

kaveri lupasi etsiä varastoistaan aitoja 70-luvun racingtarroja,niin saadaan mauttomuudet maksimoitua.

Tänään katselin ebaysta flake rattia,mutta puukehäinen vanha grant kelpaisi myös.

Link to comment
Share on other sites

se kaasari on varmasti 200 kruunun arvoinen;enemmänkin nolla perään.

ketjuratti toimii,mutta taitaa olla enemmämkin vaneihin ja customeihin.kyllä noita grantin kumi ja muoviratteja pitäisi ihmisillä nurkista löytyä.

itselläni on grantin nascar versio ja sekin kyllä jo koettelee mauttomuuden rajoja.

mulla on bemarin 8,5 ja 9,5 tuumaset bemarin vanteet 16 tuumasina(näät kuvan projektisivullani).eivät ole alla ja pitää varmaan myydä ne pois ettei tule vääriä käsityksiä.lisäksi ne ovat väärästä materiaalista eli alumiinista!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Alkaa rottelo näyttään omasta mielestä autolta,oli muuten kinkkinen toi "Motion"teippaus,kun oli pieni mustavalkoinen kuva josta tihrusti miten raidat menee.Vielä pitäisi pari kertaa hioa ja ruiskia lakkaa päälle,niin sitten romut niskaan ja kohti auringonlaskua.

Link to comment
Share on other sites

Hieno kuva Nupa!Kylkiputkiksi mulle tulee alumiiniset 60-70-luvun Thrushit,kaasarikin olisi hyllyssä 950-holley vac.3-bbl.,oikeanlainen putsari olisi,jne.Autosta tulee kuiteskin lähinnä sellanen kieliposkella tehty hauskanpitoväline,hottentottiosineen.

Link to comment
Share on other sites

rupee olee camarossasi jo aika karvanen rinta.

ton rinnalla rupeaa jo SS ja muutkin mallit kalpenemaan.

erittäin piristävä uutuus "SS" ja muiden shelby raidoitteisten häksättimien rinnalla.

baldwin motionilla kun ajelee niin ei ole tarvetta selitellä kenellekään mitään eikä ole tilivelvollisuutta mihinkään suuntaan;eli pois alta täältä tullaan!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Soita Toni niin tiedän olla paikalla,yleensä olen siellä vai yöllä kun nuo työt ja kotihommat haittaa harrastetoimintaa.

Peräpää alkaa oleen kuosissaan,putket tosin korvaan niillä kylkiputkilla.

 

Link to comment
Share on other sites

Täytyy toivoa,että kulkupuoli olisi noitten vauhtiviivojen mukainen,on muuten pirun pitkä talvi tulossa odotellessa kevättä.Vielä riittää julmetusti töitä:rakentaa kardaani ja lenkit,laatikolle ja eturistikolle suojat,subframe connectorit,tehdä taka-akseli ja saada se kulmilleen,kaikki sähköt,heivata sisältä autometerit mäkeen ja stewart warnerit tilalle,polykarponaatista ikkunat,jos aikaa jää niin kehikko sisään,kaasujakin oon miettinyt,jotain fogger sarjaa hätävaraksi jne. lista on loputon. :( :(

Link to comment
Share on other sites

Mulla on sopivasti palat kovaa pc:tä,takalasi on kuulemma helppo,leikkaa mallin mukaan,pulttaa kiinni(täytyy kuulemma hitsata pienet korokeraudat)ja orkkislistat päälle .Sivulasit leikkaan kanssa mallin mukaan.2-gennarissa helppoa.

Kato Nupa yv.

Link to comment
Share on other sites

putket tosin korvaan niillä kylkiputkilla.

 

Eikös sulla oo noi "vanhat" putket 3 tuumaset??

Jos näin on, millähän summalla luopuisit pöntöistä ja ylimääräsistä 3" putken paloista??

Pistä YV.llä ja oisko kuvia putkista??

Link to comment
Share on other sites

Tulipa käytyä lauantaina Teivossa ja oli kuin joulu kotiin tullessa;lasikuituinen takaluukku spoilerilla,vintage american wheels vanteet 14*7ja 14*8,flake ratti,uusi eatonin 12bolt lukko,sportti peilit varalle,öljynsuodattimen uusi siirtosarja jne.sokerina pohjalla iso kasa nostalgia tarroja esim.finn-amin setäsamuli takaikkunatarra,vanhoja fhra member tarroja yms.

Olisi muuten ollut yhdellä myyjällä paljon applen 3tuuman ovaaleja 50€/pari.

Link to comment
Share on other sites

Tulipa käytyä lauantaina Teivossa ja oli kuin joulu kotiin tullessa;lasikuituinen takaluukku spoilerilla,vintage american wheels vanteet 14*7ja 14*8,flake ratti,uusi eatonin 12bolt lukko,sportti peilit varalle,öljynsuodattimen uusi siirtosarja jne.sokerina pohjalla iso kasa nostalgia tarroja esim.finn-amin setäsamuli takaikkunatarra,vanhoja fhra member tarroja yms.

Olisi muuten ollut yhdellä myyjällä paljon applen 3tuuman ovaaleja 50€/pari.

Back in the eighteen`s ;),olis kyllä hienoo kuulla kun isolohko rähisee.

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

×
×
  • Luo uusi...