Jump to content

camaro-70

Guest pena

Recommended Posts

Kirjoitettu

Oot Jukka ymmärtänyt asian:Mulla on 3 eri visioo:toi afrolook,sitten joku Gary Glitter(korkeat korot,koruja ja metrin leveät lahkeet,kimallusta),kolmas on Kapteeni amerikka,vois kuolla kansa nauruun kun vetäis stripille viitta hulmuten tähtilippukypärä päässä ;D ;D ;D.Täytyi vaan saada toi auto kulkeen sillai että hymy hyytyis suoran päässä.Yksi oisi kanssa hyvä kun menisi pussihousujen kokoontumisajoihin,joissa on asupakko jumalattomalla metélillä rokki soiden ja viitta hulmuten.

Nyt täytyy varmaan mennä syömään lisää sieniä.

• Replies 127
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Z-mo

5

• Senior

4

• Mika

4

• tm383

4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

Go for Gary Glitter 8)

Come'on , come'on .................. ;D 8) ;D

Kirjoitettu

pitäsköhän mun hankkia katkastu haulikko,jalkatuki vialliseen polveen ja vihanen sekarotunen pieni rakki etupenkille rähjäämään!

ainiin,ja lisäksi veitsi piilotettuna tankin kupeeseen.

Kirjoitettu

Taikka hankit irrotettavan magneettivilkun ja lainaat autoasi sille sheriffiystävällesi,olisi uskottava kyttäauto.

• 1 month later...
Kirjoitettu

Heh! Tollanen sen taulukon pitää ollakkin tuossa sun kulkineessa! :) Ja joo vieläkin se hymyilyttäs vaikka 100hv sinne tänne.

Kirjoitettu

hyvä syy ollakin moinen käyrä.tyyntä myrskyn edellä......

pitää kyllä nähdä ja kuulla toi sun tuomiopäivän kone.

hyvä idea tehdä projekti valmiiksi ja sen jälkeen huilata koko perkeleen savotasta ja piirrellä pitkiä raitoja.........

Kirjoitettu

Selvyyden vuoksi (mun läppärin näyttökortti sekoilee EA:n värien kanssa)

Sininen = Penan tehot, SAE-hp

Vihreä = Penan vääntö, ftlbs

Punainen = mun vääntö, ftlbs

Lila = mun tehot SAE-hp

Tulostin nuo samaan kuvaan ihan että pysyy horistontti suorassa millainen päristin Penalla on tallissa. Ja toisaalta millainen hiirimoottori tuo L-48 on lähes stock kunnossa (kannet kairattu&nokka vaihdettu) ja mr-leimalle kelpaavan näköisenä.

Luotan aika paljon EA:han, vaikka silläkin on tilanteita joita se ei osaa mallintaa kunnolla. Tuossa Penan tapauksessa koneessa ei ole komponentteja joita EA tunnetusti ei osaa laskea joten pitäisin tuon tarkkuustasoa noin 95%sena. Muistutan kuitenkin että kyse on SAE-hepoista ja ilman mitään apulaitteita laskettuna.

Kirjoitettu

Olisi muuten ollut yhdellä myyjällä paljon applen 3tuuman ovaaleja 50€/pari.

Saisikko hankittua puhelin numeroo tai muuta yhteyttä tuohon ym. myyjään? :P

Olisin heti valmis ostaan 4 kappaletta noita pönttöjä! :o

Kirjoitettu

Villiä menoa... 8)

Mä tappaisin itteni muutamassa tunnissa tolla Penan autolla.

Kirjoitettu

Villiä menoa... 8)

Mä tappaisin itteni muutamassa tunnissa tolla Penan autolla.

Juu, pitäis tehdä synnintunnustus ja nauttia ehtoollinen sekä lausua kymmenen kertaa isämeidänrukous, huutaa parikertaa että allah sitäsuntätä, heitellä suolaa sinne sun tänne ja laittaa onnenkalsarit jalkaan ennenkö tohtis lähteä pätkille.

• 3 weeks later...
Kirjoitettu

nämä ilmeisesti ne ex-leinot.ne ovat kaikissa tilanteissa tyylikkämmät kuin nykyiset kaupan olevat 20 tuumaset tähtien sota vanteet joita kaikissa "G-machine" autoissa on.tai paremminkin GAY-machine autoissa.

Kirjoitettu

Joo kyllä varmasti, Mut niihin 20 tuumasiin tähtien sota vanteisiin voi helpommin löytyy renkaat...

Ja jos noi 20 tuumaset on GAY-machine vanteet, niin ehkä n.40-50% maailman miehistä on sit homoja...? ;)

Kirjoitettu

no tulihan se sieltä.soita tumppe SETA:N (seksuaalinen tasa-arvoyhdistys) toimistoon,kun sulla on ilmeisesti epäselvyyksiä seksuaalisen identiteettisi kanssa,ja aloita kertomalla päivystävälle auttajalle vaikka ensiksi vanteistasi.

Kirjoitettu

huh.. aika reilut prosentit.

No onneksi täällä on suurin osa umpi heteroita "peltivanne kansaa" levitettyine peltivanteinemme.

Joutuu varmaan säästään joulupullosta korkin suojaksi jos vaikka kävis joku vuosi katsomassa tuninki vehkeitä.. tai sitten pitää naamioitua naiseksi =)

Kirjoitettu

huh.. aika reilut prosentit.

No onneksi täällä on suurin osa umpi heteroita "peltivanne kansaa" levitettyine peltivanteinemme.

Joutuu varmaan säästään joulupullosta korkin suojaksi jos vaikka kävis joku vuosi katsomassa tuninki vehkeitä.. tai sitten pitää naamioitua naiseksi =)

Piilo Transistori? :o ;)

Kirjoitettu

noi on kyl ehdottoman hyvännäköiset vanteet jopa uudempiin AUTOIHIN ;D ;)

Kirjoitettu

Sama maku mullakin ku penalla, noi vanteet ja kummit sopii täydellisesti tohon autoon. Muutenkin camaro näyttää suorastaan syntisen hyvältä.

Ja yli 15 tuumaset pyörylät kuuluu lähinnä kuorma-autoihin ja traktoreihin. :)

Kirjoitettu

?? ??? >:( ??

Kirjoitettu

toisilla on vaan niin pienet jarrut, että ne mahtuu vaikka 12 tuuman vanteen sisälle ;)

Kirjoitettu

pienet pyörät (jos niitä johonkin pitää sovittaa)sopii lähinnä vanhoihin lahnoihin toki ei uusiinkaan sovi mitkään 20" renkat

Kirjoitettu

Lahnahan tollanen peltimöykky onkin,varsinkin kun saisi sen munavaunun vielä perään.Ruotsista olen vanhoja smw:tä katsellut,ovat siellä kohtuuhintaisia.

Kirjoitettu

vanhoihin lahnoihin?!

monenkin muija on on vanha lahna.sanonko kenen.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...