TA 90 Kirjoitettu 18. Marraskuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 18. Marraskuuta, 2005 Kaarta takaa päin.kaari.JPG_thumb
TA 90 Kirjoitettu 18. Marraskuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 18. Marraskuuta, 2005 Moottorikuva on kieltämättä hienosti rajattu!! En edes huomannu... Älkääkä naurako mun tuninkipunasille kaarille. Pakko jotain väriä saada sisustaan.
Hartigan Kirjoitettu 19. Marraskuuta, 2005 Kirjoitettu 19. Marraskuuta, 2005 Moottorikuva on kieltämättä hienosti rajattu!! En edes huomannu... Älkääkä naurako mun tuninkipunasille kaarille. Pakko jotain väriä saada sisustaan. Ei me Jaska tolle TUNINGpunaselle naureta. Mutta odottakaas kun näätte mitä TUNINGosaa toi äijä on ostanu,sitten alkaa vittuilu (mä olen vasta lämmitelly,katotaa sit miten suunsoittoa lähtee kun kapine on kasassa!).Jokos neonvalot on tilattu,mitä? No ei vaineskaan, kandee muuten huomata että noi kaaret on ite rakennettu,ei huonompaa jälkee! Tiedän muuten Jaska yhden punasen Formula 350:n mihin saat tehä SFC:t ja koneen kohta....
Msk383 Kirjoitettu 19. Marraskuuta, 2005 Kirjoitettu 19. Marraskuuta, 2005 Hienot kaaret! Munkin pitäisi tehdä kaaret, mutta niin että takapenkki pysyy käytettävänä. Ja mitä tulee mun tuningiin niin neonit löytyy jo ja plaanissa on 19-20" bling-bling vannetta taakse sekä kaikista maailman nipponeista tutut takavaimentimet . On tää sairasta..
GTATL Kirjoitettu 20. Marraskuuta, 2005 Kirjoitettu 20. Marraskuuta, 2005 Moottori... missä se moottori on? jotenkin silmät osuu vain oikeaan yläkulmaan
Guest pile Kirjoitettu 20. Marraskuuta, 2005 Kirjoitettu 20. Marraskuuta, 2005 missä se moottori on? jotenkin silmät osuu vain oikeaan yläkulmaan onhan siellä yläkulmassa "kone"
TA 90 Kirjoitettu 20. Marraskuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 20. Marraskuuta, 2005 Hienot kaaret! Munkin pitäisi tehdä kaaret, mutta niin että takapenkki pysyy käytettävänä. Ja mitä tulee mun tuningiin niin neonit löytyy jo ja plaanissa on 19-20" bling-bling vannetta taakse sekä kaikista maailman nipponeista tutut takavaimentimet . On tää sairasta.. No joo.. Tuninkia ei oo juuri tulossa. Pelkkää racingia. Sparco evo L kupit, OMP:n syvä ratti ja 10*17 eurovanteet. Tolla Mun pääkaarella vois olla mahdollista rakentaa sellasetkin kaaret että takapenkit jäis toimintaan. Kaverille heitin 50 eeroa niin se väänsi putken virallisesta materiaalista. (3mm seinämä) Loput on suoraa tavaraa. Periaatteessa jos tohon pääkaareen ei hitsais tota poikkiputkee niin vois olla sulle sopiva setti. Mutta jos alat kaaria tekeen kunnolla, niin oo valmis siihen että rälläkän laikkoja kuluu perkeleesti jos haluat että putket sopii toisiinsa Ja isoja lattoja joutuu hitsaileen pitkin autoo. Ite yhdistin noi kaaret vielä SFC-palkkeihin helmoissa. Pitäs tulla jäykkä. Ja Jarkko hei! Voin mä sun mieliks NEONit laittaa Ja kun saadaan hinta neuvoteltua sopivaks niin voit vaikka hakee ton mosan pois!
TA 90 Kirjoitettu 7. Tammikuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 7. Tammikuuta, 2006 Moottori...mosa40.JPG_thumb
TA 90 Kirjoitettu 7. Tammikuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 7. Tammikuuta, 2006 ...menossa...menossa30.JPG_thumb
TA 90 Kirjoitettu 7. Tammikuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 7. Tammikuuta, 2006 ...tuonne...kohteessa0.JPG_thumb
TA 90 Kirjoitettu 7. Tammikuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 7. Tammikuuta, 2006 aika korkealla ollaan... vieläkorkea0.JPG_thumb
Z-mo Kirjoitettu 7. Tammikuuta, 2006 Kirjoitettu 7. Tammikuuta, 2006 On kyllä tosi asiallisen näköinen raaseri tulossa...
Soppa Kirjoitettu 7. Tammikuuta, 2006 Kirjoitettu 7. Tammikuuta, 2006 Hieno laite tulee! Stealthram on jees
TA 90 Kirjoitettu 9. Tammikuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 9. Tammikuuta, 2006 Onkos vanteet mallia B12? No onhan ne. 10*17, et 20 ja 8,5*17, et 13
z 28 jari Kirjoitettu 9. Tammikuuta, 2006 Kirjoitettu 9. Tammikuuta, 2006 Kuis takapäässä ,onko pyöränaukoissa hyvin tilaa sisäpuolella?
TA 90 Kirjoitettu 10. Tammikuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 10. Tammikuuta, 2006 Kuis takapäässä ,onko pyöränaukoissa hyvin tilaa sisäpuolella? Ihan riittävästi joo, ei tule lähelle. Varsinkin kun on aika kapeet kumit. (255)
Reiska Kirjoitettu 10. Tammikuuta, 2006 Kirjoitettu 10. Tammikuuta, 2006 Miten on,mahtuuko vakio konepelti kiinni vai tuleeko joku toinen patilla varustettu luukku? Näyttää olevan aika ylhäällä tuo imusarja korkeimmalta kohdalta.
TA 90 Kirjoitettu 12. Tammikuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 12. Tammikuuta, 2006 Miten on,mahtuuko vakio konepelti kiinni vai tuleeko joku toinen patilla varustettu luukku? Näyttää olevan aika ylhäällä tuo imusarja korkeimmalta kohdalta. En ole peltiä koittanut, mutta eipä taida mahtua. On sen verran korkealla tuo läppärunko. Tilasin lasikuitupeiton cowl induction tyyppisellä pahkalla. Luulisi sitten sopivan.
TA 90 Kirjoitettu 25. Tammikuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 25. Tammikuuta, 2006 Ovialumiini... Hiottu mataksi ja mattalakka päällä.pahvi0.JPG_thumb
TA 90 Kirjoitettu 25. Tammikuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 25. Tammikuuta, 2006 Lisää ovikuvaa.pahvi20.JPG_thumb
TA 90 Kirjoitettu 25. Tammikuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 25. Tammikuuta, 2006 Akulle teline varapyöräkoteloon.akku0.JPG_thumb
TA 90 Kirjoitettu 25. Tammikuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 25. Tammikuuta, 2006 Jakkaran ja vöiden sovittelua aiemmin..sparco.JPG_thumb
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään