Jump to content

-90 Trans am 383

TA 90

Recommended Posts

• Replies 127
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• TA 90

58

• Hartigan

7

• Z-mo

6

• kutvonen

6

Kirjoitettu

Moottorikuva on kieltämättä hienosti rajattu!! 8) En edes huomannu... ::) Älkääkä naurako mun tuninkipunasille kaarille. Pakko jotain väriä saada sisustaan.

Kirjoitettu

Moottorikuva on kieltämättä hienosti rajattu!! 8) En edes huomannu... ::) Älkääkä naurako mun tuninkipunasille kaarille. Pakko jotain väriä saada sisustaan.

Ei me Jaska tolle TUNINGpunaselle naureta. Mutta odottakaas kun näätte mitä TUNINGosaa toi äijä on ostanu,sitten alkaa vittuilu (mä olen vasta lämmitelly,katotaa sit miten suunsoittoa lähtee kun kapine on kasassa!).Jokos neonvalot on tilattu,mitä?

No ei vaineskaan, kandee muuten huomata että noi kaaret on ite rakennettu,ei huonompaa jälkee! Tiedän muuten Jaska yhden punasen Formula 350:n mihin saat tehä SFC:t ja koneen kohta....

Kirjoitettu

Hienot kaaret! :)

Munkin pitäisi tehdä kaaret, mutta niin että takapenkki pysyy käytettävänä. Ja mitä tulee mun tuningiin niin neonit löytyy jo ja plaanissa on 19-20" bling-bling vannetta taakse sekä kaikista maailman nipponeista tutut takavaimentimet :-\. On tää sairasta..

Kirjoitettu

Moottori...

missä se moottori on? jotenkin silmät osuu vain oikeaan yläkulmaan :P

Kirjoitettu

missä se moottori on? jotenkin silmät osuu vain oikeaan yläkulmaan :P

onhan siellä yläkulmassa "kone" ;)

Kirjoitettu

Hienot kaaret! :)

Munkin pitäisi tehdä kaaret, mutta niin että takapenkki pysyy käytettävänä. Ja mitä tulee mun tuningiin niin neonit löytyy jo ja plaanissa on 19-20" bling-bling vannetta taakse sekä kaikista maailman nipponeista tutut takavaimentimet :-\. On tää sairasta..

No joo.. Tuninkia ei oo juuri tulossa. Pelkkää racingia. Sparco evo L kupit, OMP:n syvä ratti ja 10*17 eurovanteet. Tolla Mun pääkaarella vois olla mahdollista rakentaa sellasetkin kaaret että takapenkit jäis toimintaan. Kaverille heitin 50 eeroa niin se väänsi putken virallisesta materiaalista. (3mm seinämä) Loput on suoraa tavaraa. Periaatteessa jos tohon pääkaareen ei hitsais tota poikkiputkee niin vois olla sulle sopiva setti. Mutta jos alat kaaria tekeen kunnolla, niin oo valmis siihen että rälläkän laikkoja kuluu perkeleesti jos haluat että putket sopii toisiinsa ??? Ja isoja lattoja joutuu hitsaileen pitkin autoo.

Ite yhdistin noi kaaret vielä SFC-palkkeihin helmoissa. Pitäs tulla jäykkä.

Ja Jarkko hei! Voin mä sun mieliks NEONit laittaa ;) Ja kun saadaan hinta neuvoteltua sopivaks niin voit vaikka hakee ton mosan pois!

• 1 month later...
Kirjoitettu

Onkos vanteet mallia B12?

No onhan ne. 10*17, et 20 ja 8,5*17, et 13

Kirjoitettu

Kuis takapäässä ,onko pyöränaukoissa hyvin tilaa sisäpuolella?

Kirjoitettu

Kuis takapäässä ,onko pyöränaukoissa hyvin tilaa sisäpuolella?

Ihan riittävästi joo, ei tule lähelle. Varsinkin kun on aika kapeet kumit. (255)

Kirjoitettu

Miten on,mahtuuko vakio konepelti kiinni vai tuleeko joku toinen patilla varustettu luukku?

Näyttää olevan aika ylhäällä tuo imusarja korkeimmalta kohdalta.

Kirjoitettu

Miten on,mahtuuko vakio konepelti kiinni vai tuleeko joku toinen patilla varustettu luukku?

Näyttää olevan aika ylhäällä tuo imusarja korkeimmalta kohdalta.

En ole peltiä koittanut, mutta eipä taida mahtua. On sen verran korkealla tuo läppärunko. Tilasin lasikuitupeiton cowl induction tyyppisellä pahkalla. Luulisi sitten sopivan.

• 2 weeks later...

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...