Jump to content

-90 Trans am 383

TA 90

Recommended Posts

Kirjoitettu

Kyllähän kaaret ja penkit tuo katuuskottavuutta lisää ;)

Varmaan mutkaradalle sopii hyvin myös.

• Replies 127
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• TA 90

58

• Hartigan

7

• Z-mo

6

• kutvonen

6

Kirjoitettu

kateeksi käy. Tuommonen munkin omasta tulis jos olis rahaa ja parempi aihio

Kirjoitettu

kateeksi käy. Tuommonen munkin omasta tulis jos olis rahaa ja parempi aihio

No mutta mitäs vikaa sun aihiossa on??

Kirjoitettu

No mutta mitäs vikaa sun aihiossa on??

mm. vähäpäästöinen

Kirjoitettu

mm. vähäpäästöinen

Ja sekö muka haittaa hullua härmäläistä?

Kirjoitettu

Kyllä on kuulkaas tämäkin miina vähäpäästöinen!! :'( Mutta, konstit on monet!! Saa nähdä kuinka äijän käy!

• 3 weeks later...
Kirjoitettu

Kiitoksia kaikille kehuista!! Kiva kuulla etten ole ainoa joka pitää hyvänä ajatuksena YRITTÄÄ rakentaa tällasta race-henkistä miinaa. Kukahan vielä tulisi varmistamaan että kaikki on oikein kytketty, että uskaltaisi käynnistää. Aika Pelottava ajatus tuo käynnistys, ottaen huomioon että olen itse tehnyt koneen!! huh..

Kirjoitettu

Onko muuten kellään kokemuksia/näkemyksiä edellisissä kuvissa näkyvästä wesipumpusta?

Kirjoitettu

Kiitoksia kaikille kehuista!! Kiva kuulla etten ole ainoa joka pitää hyvänä ajatuksena YRITTÄÄ rakentaa tällasta race-henkistä miinaa. Kukahan vielä tulisi varmistamaan että kaikki on oikein kytketty, että uskaltaisi käynnistää. Aika Pelottava ajatus tuo käynnistys, ottaen huomioon että olen itse tehnyt koneen!! huh..

Kun on itse tehnyt kaiken niin on helppo löytää syyllinen eli avainta vaan peliin ja pannu käymään. :D

Kirjoitettu

Onko muuten kellään kokemuksia/näkemyksiä edellisissä kuvissa näkyvästä wesipumpusta?

Juttelin tassa taannoin Shogunin ( new products research & developement chief engineering) mika titteli ;) niin se sano etta parhailla sahkovesipumpuilla on n 300h (trouble free) kayttoika.

Pumppuhan voi kestaa vaikka 1000h mutta testeissa on toi 300h on realistinen odotusarvo.

Suuret autotehtaat on kuulemma kayttaneet miljoonia sahkovesipumpun kehittelemiseksi mutta kustannuksiltaan jarkevaa ja luotettavaa pumppua ei ole .

Hieno auto sulle tulee, onko se kesalla radoilla?

Kirjoitettu

Tuommosen patentin jouduin tekemään puhaltimelle, älkää naurako.. ???

Itseasiassa aika kätevä, vie vielä vähemmän tilaa kuin orkkis ei-ilmastoinnillinen kotelo, ja tuo o helppo ottaa pois jos pitää saada tilaa vaikka koneen poistoa varten tms

Kirjoitettu

On tossa kyllä tyyliä 8). Missäpäin auto muuten sijaitsee?

Hämeenlinnassa ollaan. Minä ja auto. Kannattaakohan mun koittaa vakioboksilla käyntiin vai joudunko heti käymään Haltechin kimppuun? :o Ajattelin vakioboksia...

Pantera: Radoilla kyllä ollaan aina kun mahdollista!! Varsinkin tossa kotiradalla, eli ahvenistolla.

Kirjoitettu

Kyllä mulla ainaki kone käy stealthramin kanssa vakioboksillakin, mutta kyllä kaikesta huomaa, että ei se säädöissään ole ja kaikkea potentiaalia ei saa käyttöön. Viime kesä tuli sillä kuitenkin ajeltua.

Kirjoitettu

Kyllä mulla ainaki kone käy stealthramin kanssa vakioboksillakin, mutta kyllä kaikesta huomaa, että ei se säädöissään ole ja kaikkea potentiaalia ei saa käyttöön. Viime kesä tuli sillä kuitenkin ajeltua.

Hmm.. Mielenkiintoista ::) Täytyypi kai vakioboksilla koittaa käyntiin sitten. En tiedä uskallanko ruveta sisäänajaan, mutta jos nyt käyttelis aluksi. Aika isot muutokset kuitenkin koneessa.

Kirjoitettu

näyttää tod. hyvältä. teitkö kaaret omasta päästä? onko niistä mittoja ym. sulla?

Kirjoitettu

Kannattaakohan mun koittaa vakioboksilla käyntiin vai joudunko heti käymään Haltechin kimppuun? :o Ajattelin vakioboksia...

Ilman muuta vaan kokeilemaan, kunhan on vaan vähän isommat suuttimet tai nosta ainakin bensanpainetta. Kokemuksesta väittäisin että toimii vähintäänkin kohtuullisesti.

Kirjoitettu

näyttää tod. hyvältä. teitkö kaaret omasta päästä? onko niistä mittoja ym. sulla?

Omasta päästä on kaaret joo. Mittoja ei ole muuta kun pääkaaresta pitäisi kaverilla olla vielä tiedot. Muuten on sovittelemalla kasatut kaaret.

• 3 weeks later...
Kirjoitettu

HAA!!!!!!!!!!!!!!

Ensimmäinen käynnistys tapahtunut, ja mukavasti mutisi. Tosin ei vakioeculla käynnisty ilman pientä kaasua.. jostain syystä.. Mutta askel kohti liikkeelle pääsyä!

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...