Ilku Kirjoitettu 17. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 17. Kesäkuuta, 2011 Kyllä näiden kanssa hommaa piisaa. Ite tein aikoinaan tuon kuskinpuolen oven korjauksen ilman mitään korjaussarjoja. Onneksi on kaveri, joka osaa sorvata yms.
camaro82 Kirjoitettu 19. Kesäkuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 19. Kesäkuuta, 2011 Kyllä näiden kanssa hommaa piisaa. Ite tein aikoinaan tuon kuskinpuolen oven korjauksen ilman mitään korjaussarjoja. Onneksi on kaveri, joka osaa sorvata yms. Niinpä. Pitääpä harkita tuota saranoiden koneistusta/holkitusta
camaro82 Kirjoitettu 19. Kesäkuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 19. Kesäkuuta, 2011 Laatikko saa sähköä eli sisäinen vika, joko nelosen painekytkin tai lukon solenoidi. Pahimmassa tapauksessa turbiininlukko on tiensä päässä
camaro82 Kirjoitettu 19. Kesäkuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 19. Kesäkuuta, 2011 Camarolle ei tapahtunu tänään mitn, pitää eka ostaa laatikkoöljyä ja tiiv+suod. sit aski auki. Rampin sen sijaan tein sunnuntai-iltapäivän ratoksi uuden, vanha alkoi olla jo laho. Nyt onpi kestopuusta
camaro82 Kirjoitettu 3. Heinäkuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 3. Heinäkuuta, 2011 Aika rientää, minä en... Loma loppuu kohta ja kaikki hommat tekemättä, pitäiskö juoda vähemmän olutta
HFB Kirjoitettu 3. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 3. Heinäkuuta, 2011 Camarolle ei tapahtunu tänään mitn, pitää eka ostaa laatikkoöljyä ja tiiv+suod. sit aski auki. Rampin sen sijaan tein sunnuntai-iltapäivän ratoksi uuden, vanha alkoi olla jo laho. Nyt onpi kestopuusta aika toimivannäkönen. ite meinannu samanlaista askarrella kunhan lähtis yks ei-oma rojekti pihalta pyörimästä. isoo lankkua löytyy jo mut ei noin säänkestävää
camaro82 Kirjoitettu 4. Heinäkuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 4. Heinäkuuta, 2011 aika toimivannäkönen. ite meinannu samanlaista askarrella kunhan lähtis yks ei-oma rojekti pihalta pyörimästä. isoo lankkua löytyy jo mut ei noin säänkestävää Toi on kyllä perhanan hyvä öljynvaihtoihin yms. alustahommiin. Vanhoilla rampeilla tuli vaihdettua vahdelaatikkokin pari vuotta sitten Mä hyödynsin pihassa olevan kaivonrenkaan ikäänkuin lisätukena, ei rampit huoju eikä keiku.
camaro82 Kirjoitettu 30. Heinäkuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 30. Heinäkuuta, 2011 Dodii, sain aikaiseksi avata laatikon öljypohjan. Todennäköisesti löysin vian turbiinin lukkiutumattomuuteen, painekytkin vuotaa läpi. Koitin paineilmalla. Magneettiventtiili sentään toimii, naksahtaa maadoitettaessa Alkuviikosta tulee uusi painekytkin
camaro82 Kirjoitettu 1. Elokuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 1. Elokuuta, 2011 Jess, nopeusmittarin rattaat askiin vaihdettu, torque armin etukiinnikettä paranneltu
camaro82 Kirjoitettu 3. Elokuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 3. Elokuuta, 2011 Mittari näyttää enää n. 8 km/h liikaa, torque armi ei kolahtele enää Laatikkoon vaihdoin solenoidin ja painekytkimen, turbiini ei vaan lukitu Laitoin kyselyä toiseenkin topicciin mutta ehdotuksia otetaan myös täällä vastaan. onkohan turbiini kaputt
camaro82 Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2011 Kyllä sen turbiinin on pakko olla kaputt Minkähänlaisen laittais? Stallia 4000 ?
ratskin Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2011 Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2011 Kyllä sen turbiinin on pakko olla kaputt Minkähänlaisen laittais? Stallia 4000 ? jo ainaski, ;D :W
Toni Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2011 Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2011 Laita PG,ni ois ylimääränen jossa stalli 7400 vai 7600
camaro82 Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2011 Laita PG,ni ois ylimääränen jossa stalli 7400 vai 7600 Ehkä himpun liikaa
Toni Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2011 Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2011 Ehkä himpun liikaa Tai sit tarvii tehdä motti uusiks
camaro82 Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2011 Tai sit tarvii tehdä motti uusiks
Mopo305 Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2011 Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2011 Jos hyvä,niin A1,siis turbiini.Mulla oli joskus,hakkas TCI:n 6-1
Toni Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2011 Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2011 Jos hyvä,niin A1,siis turbiini.Mulla oli joskus,hakkas TCI:n 6-1 Kerranki samaa mieltä.
z 28 jari Kirjoitettu 24. Elokuuta, 2011 Kirjoitettu 24. Elokuuta, 2011 Kyllä sen turbiinin on pakko olla kaputt Minkähänlaisen laittais? Stallia 4000 ? Semmonen vetteversio(2025rpm stall) ei varmaankaan olis huono.
camaro82 Kirjoitettu 24. Elokuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 24. Elokuuta, 2011 Halusin normistallilla kuitenkin. Tulossa HD versio (dieselille tarkoitettu). Ei huvittais tuota askia aina irroitella vaikkei se ny niin kovin iso homma olekkaan, n. 6h
camaro82 Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2011 Kas niin, uusi turbiini paikallaan ja aski takaisin autossa kiinni Työt himpun haittaa harrastusta joten huomenna aamuvuoron jälkeen homma jatkuu...eli vetolevyn pultit kiinni ja kardaani jne
Fenix Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2011 Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2011 Ei haittaisi vaikka tekisit yhtä hyvän turbiininvaihto dokumentin kuten vaihteistonhännän holkin vaihdosta ensikertalaisille
camaro82 Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2011 Ei haittaisi vaikka tekisit yhtä hyvän turbiininvaihto dokumentin kuten vaihteistonhännän holkin vaihdosta ensikertalaisille No voi kele, mietin tuota mutta jäi tekemättä
camaro82 Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2011 Ja asiaan: mielenkiintoista. Lukko toimii mutta kummallisesti... Lähdin ajelemaan ja lukko meni päälle jo ykkösellä (huom! mulla on edelleen katkaisija kojelaudassa josta sähkö magneettiventtiilille -> nelosen painekytkimelle). Edelleen nopeammin ajellessa tuntui ettei lukko oliskaan enää päällä silloin kun sen vasta pitäisi eli nelosella/ylivaihteella. Tuo tuntuma saattaa tosin johtua siitä että nyt on vakiostallilla turbiini joka ei luista niinpaljon kuin ed. 2000 stallinen. TÄH kysyn mä
camaro82 Kirjoitettu 5. Syyskuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 5. Syyskuuta, 2011 Oon tutkiskellu asiaa näin netin ääressä ja on kuulemma kahdenlaisia solenoideja tuohon askiin. Oliskohan mulla väärä solkku joka päästää öljynpaineen turbiinin lukolle vain silloin kun nelonen ei ole päällä? Pitää avata öljypohja taas kunhan ehdin Niin, turbiini ei tosiaankaan lukitu nelosella. Muuten oon tyytyväinen tuohon vakiostalliin, miellyttävä ajaa. Tuntuu paljon pirteämmältä kuin sillä vanhalla vaikkakin vaan 2000 stallisella. Jotenkin se "mietti" mielestäni liikaa
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään