airbrush 1 Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2012 VALTRA äänestys numero ikkunassa :o
letkume Kirjoitettu 11. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 11. Elokuuta, 2012 Kokemäki cruising 2012. Paikalla oli myös peltzi80, mutta hänen autostaan ei saanut kuin vaaleanpunaisia kuvia..
Johnny Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2012 http://johnny.hi.fi/kuvat/Muita+kuvia/20120811_201717.jpg 1-2-3 mustana kitoos
airbrush 1 Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2012 tuli käytyä pitkästä aikaa raahessa kleikkarin sisusta
airbrush 1 Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2012 raahe 14.8 vasen reuna kerholaisia??? ehti poistua ennenku kerkesin likemmäs
Lintumies Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2012 raahe 14.8 vasen reuna kerholaisia??? ehti poistua ennenku kerkesin likemmäs voisi olla _j00na_
airbrush 1 Kirjoitettu 15. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 15. Elokuuta, 2012 eturivissä oma auto mut toi takana??? ei ollu jaken
The Retro Kirjoitettu 15. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 15. Elokuuta, 2012 http://orp.kuvat.fi/kuvat/2012/H%C3%A4meenlinnan+Linna+Cruising+11.8.2012/171.JPG tuossa lisää kuvia --> http://orp.kuvat.fi/kuvat/2012/H%C3%A4meenlinnan%20Linna%20Cruising%2011.8.2012/ kiitokset kuvaajalle!!!
letkume Kirjoitettu 15. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 15. Elokuuta, 2012 Joku tehnyt hienon pätkän Kokemäki cruisingin 15v. Peltsi ja Teac ainakin olivat osuneet videolle.
ken Kirjoitettu 19. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 19. Elokuuta, 2012 Loviisan Burnout partyissa ei äffiä osunut kohdalle kuin yksi, ja sekin...noh...
Camaro6seiska Kirjoitettu 19. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 19. Elokuuta, 2012 Loviisan Burnout partyissa ei äffiä osunut kohdalle kuin yksi, ja sekin...noh... Mikäs tälle tuli? Eikös tämä vaihtanut juuri omistajaa...
ken Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2012 Löytyi vielä tämmöinen vähän erikoisempi kuvakulma... http://itauusimaa.vartti.fi/itauusimaa/puskaradio/viesti/2005/
RS-68 Kirjoitettu 8. Syyskuuta, 2012 Kirjoitettu 8. Syyskuuta, 2012 Gasoline Meeting Lapua 7.9.2012 Edit: Linkin korjaus
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään