Jump to content

Kuvia tapahtumista


Guest Ezzy

Recommended Posts

  • Replies 413
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • RS-68

    40

  • mikke

    22

  • airbrush 1

    21

  • Jäsen F

    20

Kirjoitettu

Käytiin viime viikonloppuna Hangossa.  Ajotauolla noin 20 tämmöistä ajeli ohi, kovat oli jytinät.  Tämä yksilö oli eksynyt laumasta ja huilaili Hangossa.  Aika möttönen.

hoss_boss.JPG}

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 5 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Kirjoitettu

Vintage Rust IV 12.9.2009

 

kaksi kertaa 1Gen,terveisiä vaan sinne Alavuudelle   ;)

 

http://miksu.1g.fi/kuvat/Swap+meet/Vintage+Rust+IV+12.9.2009/Vintage+Rust+040.jpg/_smaller.jpg

 

http://miksu.1g.fi/kuvat/Swap+meet/Vintage+Rust+IV+12.9.2009/Vintage+Rust+039.jpg/_smaller.jpg

 

sekä pari muuta äffää

 

http://miksu.1g.fi/kuvat/Swap+meet/Vintage+Rust+IV+12.9.2009/Vintage+Rust+058.jpg/_smaller.jpg

 

http://miksu.1g.fi/kuvat/Swap+meet/Vintage+Rust+IV+12.9.2009/Vintage+Rust+167.jpg/_smaller.jpg

 

http://miksu.1g.fi/kuvat/Swap+meet/Vintage+Rust+IV+12.9.2009/Vintage+Rust+219.jpg/_smaller.jpg

 

 

Kirjoitettu

Kiusaan Teitä edelleen tässä topikissa.. Tää oli iiiiihana... Monen muun ohella..

Harvest_Run_12.9.2009_075_Medium.jpg}

Kirjoitettu

Ja jos joku vielä jaksaa rodeja ja customeja, niin tuolla parisataa räpsyä lisää:

 

http://kuvablogi.com/blog/8453/60/

 

edit/ siis tapahtumahan oli tämän lauantain Harvest Run, joka kierteli kauniissa säässä syksymaisemissa itäistä uuttamaata...

  • 5 months later...
  • 1 month later...
Kirjoitettu

Amerikan Hot Rod - Hemmo hommissa Elmiassa  m/

volkkari Bernt  m/

Onks toi se whatthehaye ??? aika siisti m/

Kirjoitettu

volkkari Bernt  m/

Onks toi se whatthehaye ??? aika siisti m/

 

Boydin viimeinen keskeneräiseksi jäänyt auto , jonka Bernt sittemmin teki lopuun ? Mikähän lie nimi ollu ? Vapaasti suomennettuna " Ranskalainen kytkentä "  :D  The Frence Connection tai jotain  ???

 

 

 

 

Kirjoitettu

No huh......  Reissu tehty ja aikaerostakin jo toivuttu   ;D   Kilpailevan konsernin tuotteelle luokkansa I-pysti kotiin viemisiksi ( Pro Retro ) .

 

Suomalaisille muutenkin mukavasti sijoituksia omissa luokissaa . "Martillekin" I-pokaali Custom Pick Up luokassa  m/

 

Martti.jpg}

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

×
×
  • Luo uusi...