RS-68 Kirjoitettu 21. Toukokuuta, 2011 Kirjoitettu 21. Toukokuuta, 2011 http://miksu.1g.fi/kuvat/Drag+Racing/Kauhajoki+testi-ilta+20.5.2011/Test+day+131.jpg -68 Mako Shark II
Johnny Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2011 Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2011 Rauma Rock n' Roll Cruising 28.5.2011
rokzetä Kirjoitettu 11. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 11. Kesäkuuta, 2011 Nummela ruiseista pari chevy potrettia.
Jäsen F Kirjoitettu 12. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 12. Kesäkuuta, 2011 12.6.2011 kylätapahtuma Nukarin koululla. Hieno coupe warre, omistajan mukaan ainoa Suomessa. Livenä vielä hienompi kuin kuvassa.
Jäsen F Kirjoitettu 12. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 12. Kesäkuuta, 2011 Ja oli siellä amerikkalaisiakin.
Jäsen F Kirjoitettu 12. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 12. Kesäkuuta, 2011 Mäntsälä 11.6.2011. Imperaattorien lauluauto, Kekkosta ja Koivistoa kyörätty tällä tärkeisiin tapahtumiin.
Jäsen F Kirjoitettu 12. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 12. Kesäkuuta, 2011 Mäntsälä 11.6.2011. ...ja ne äänet oli kyllä aika kovat...
RS-68 Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2011 Kamasa Tools Nationals 19.6.2011
Guest SuS Kirjoitettu 4. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 4. Heinäkuuta, 2011 Vihdoin sain äsken heiteltyä kuvablogiin parin edellisen Stadi Cruisingin fotot, F-bodyclub Summermeet kuvat sekä lauantailta ja sunnuntailta Alastaron nitrokisoista fotot. Uusimmat kansiot löytyy alareunasta: http://kuvablogi.com/blog/8453/
RS-68 Kirjoitettu 23. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 23. Heinäkuuta, 2011 Kauhajoki testi-ilta 22.7.2011
RS-68 Kirjoitettu 30. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 30. Heinäkuuta, 2011 FSRA Nationals Lapua 29-30.7.2011
CAM-88 Kirjoitettu 13. Elokuuta, 2011 Kirjoitettu 13. Elokuuta, 2011 Ja toinen torin kulmasta edit: olen värivähemmistössä
gmc63 Kirjoitettu 13. Elokuuta, 2011 Kirjoitettu 13. Elokuuta, 2011 Ja toinen torin kulmasta edit: olen värivähemmistössä Eli olet väärinymmäretty henkilö eli sun pitää saada valtiolta ainaki ilmainen asunto bensakupongit ;D
letkume Kirjoitettu 13. Elokuuta, 2011 Kirjoitettu 13. Elokuuta, 2011 Poroholmapicnikistä. Kyllä pitäis ampua se idiootti, ketä on keksinyt lain jossa vaaditaan yhdistämään Camaro ja perävaunu saatana
letkume Kirjoitettu 13. Elokuuta, 2011 Kirjoitettu 13. Elokuuta, 2011 Kokemäkikruisesta samana päivänä kerholaisia..
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään