Jump to content

Kuvia tapahtumista


Guest Ezzy

Recommended Posts

Kirjoitettu

Västeråsin taikaa. Kuvat on Västeråsin keskustasta eikä Ikean parkkikselta kuten voisi kuvitella. Pahoittelen kuvien heikohkoa laatua kun kunnon kameraa ei tietenkään ollut käsillä...

 

http://i93.photobucket.com/albums/l48/jocosys/05072008005.jpg

 

Ja lisää kuminkäryä kansalle

 

http://i93.photobucket.com/albums/l48/jocosys/05072008004.jpg

 

Tais jollain vähän krampata oikea jalka  m/

 

Paras suoritus taisi olla yksi pick-up, joka poltti koko ajan n. 5min lipuessaan pikku hiljaa 100m:n matkan. Eipä paljon näkynyt auringonvaloa savun seasta. Saattaapi olla juurikin tuo alempi kuva.

 

Reilu puoli tuntia noiden kuvien jälkeen paikalle ilmestyi n. 10 poliisia ja poisti väen burnis baanalta.

  • Replies 413
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • RS-68

    40

  • mikke

    22

  • airbrush 1

    21

  • Jäsen F

    20

  • 3 weeks later...
Kirjoitettu

Hyvä video, ehtottomasti vaatii sen parannuksen että pohjosen harrastajienki autot pääsee viteolle!!  ;D m/

 

Jos haluutte että autonne varmasti näkyy seuraavassa filmissä niin ei muuta kuin lähettäkää sähköpostiini kuvia tai videoita ;) niin pääsee uusia autoja videolle  8) stimbe123@hotmail.com

Kirjoitettu

Miks on taas mun kommentti poistettu?

 

lampaat varman söi sen. täälä niitä tuntuu laitumella käyskentelevän aika tiheään.

 

Nothing personal  ;)

Tämä taitaa vaan olla se ainut ketju, missä poikkeamia ei vain suvaita. Eli laittakaa vaikka se kuva jostain tapahtumasta samalla siihen kommenttiin, jos haluaa jotain kommentoida.

Kiiiitos  :)

 

Vain kuvalinkkejä tähän topicciin, ei jutustelua.

 

eli omat american car show kuvat:

 

http://ezzy.1g.fi/kuvat/American_car_show_2005_hki/

 

Lisää kuvia overdrive.fi:n puolelta:

http://www.overdrive.fi/forum/viewtopic.php?t=49094

 

Lisää ACS-kuvia...spotatkaa jenkkiauto-kilpailu.

 

http://www.carfreaks.net/gallery/acs2005?page=1

-EDIT-

Karsin ketjusta kaikki aiheettomat viestit pois. Jos haluatte vaihtaa videoita yms aloittakaa sille uusi ketju. Kiitos. Pidetään tämä vain kuvalinkkiketjuna

-Jussi-

  • 3 weeks later...
  • 5 weeks later...
Kirjoitettu

Kesällä oli Forssan Pick-Nickissä tämä auto.  Tietääkö kukaan mikä on merkki.  Autossa ei ollut minkäänlaista logoa tai merkkiä näkyvillä. 

Forssa_2008.JPG}

Kirjoitettu

Kiitos nopeasta vastauksesta.  m/

Vaivas minuu kans arvasin et Hudson mut mut se leveys tais olla caprisen runko alla MAKEE m/
Kirjoitettu

Tässä on myös levennetty auto Saabin museossa Trollhättanissa.  Kun 99:n alustaa aikanaan kokeiltiin, laitettiin päälle levennetty 96:n kori hämäykseksi.  Moni svedu varmaan lopetti juomisen tämän nähtyään.  Säleiköstä ja tuulilasista näkee, että tavaraa on lisätty. 

Saab_9699.JPG}

  • 3 months later...
  • 4 months later...
Kirjoitettu

Kokemäki eilen. Asiallista porukkaa. Täytyy varmaan poiketa Turussakin joku lauantai kun bird72 mainosti..

kokemakikruise23-5-09-pieni.jpg}

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

×
×
  • Luo uusi...