Teac Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2008 Västeråsin taikaa. Kuvat on Västeråsin keskustasta eikä Ikean parkkikselta kuten voisi kuvitella. Pahoittelen kuvien heikohkoa laatua kun kunnon kameraa ei tietenkään ollut käsillä... http://i93.photobucket.com/albums/l48/jocosys/05072008005.jpg Ja lisää kuminkäryä kansalle http://i93.photobucket.com/albums/l48/jocosys/05072008004.jpg Tais jollain vähän krampata oikea jalka Paras suoritus taisi olla yksi pick-up, joka poltti koko ajan n. 5min lipuessaan pikku hiljaa 100m:n matkan. Eipä paljon näkynyt auringonvaloa savun seasta. Saattaapi olla juurikin tuo alempi kuva. Reilu puoli tuntia noiden kuvien jälkeen paikalle ilmestyi n. 10 poliisia ja poisti väen burnis baanalta.
cam95 Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 2008 Camaro ja Volvo ottivat hiukan yhteen tänään Kemoran radalla
cam95 Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 2008 Liukkonen vei V8 luokan molemmat lähdöt
Stimbe Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2008 nyt ois uus video esillä. arvostelkaa ja kertokaa mielipiteitä mitä vois parantaa seuraavaan. http://www.youtube.com/watch?v=wW36bP56bTM
Stimbe Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2008 Hyvä video, ehtottomasti vaatii sen parannuksen että pohjosen harrastajienki autot pääsee viteolle!! Jos haluutte että autonne varmasti näkyy seuraavassa filmissä niin ei muuta kuin lähettäkää sähköpostiini kuvia tai videoita niin pääsee uusia autoja videolle stimbe123@hotmail.com
Nupa Kirjoitettu 30. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 30. Heinäkuuta, 2008 Miks on taas mun kommentti poistettu? lampaat varman söi sen. täälä niitä tuntuu laitumella käyskentelevän aika tiheään. Nothing personal Tämä taitaa vaan olla se ainut ketju, missä poikkeamia ei vain suvaita. Eli laittakaa vaikka se kuva jostain tapahtumasta samalla siihen kommenttiin, jos haluaa jotain kommentoida. Kiiiitos Vain kuvalinkkejä tähän topicciin, ei jutustelua. eli omat american car show kuvat: http://ezzy.1g.fi/kuvat/American_car_show_2005_hki/ Lisää kuvia overdrive.fi:n puolelta: http://www.overdrive.fi/forum/viewtopic.php?t=49094 Lisää ACS-kuvia...spotatkaa jenkkiauto-kilpailu. http://www.carfreaks.net/gallery/acs2005?page=1 -EDIT- Karsin ketjusta kaikki aiheettomat viestit pois. Jos haluatte vaihtaa videoita yms aloittakaa sille uusi ketju. Kiitos. Pidetään tämä vain kuvalinkkiketjuna -Jussi-
Oiski Kirjoitettu 17. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 17. Elokuuta, 2008 http://kuvablogi.com/nayta/prev/img1383010.jpg Onks tää harvinainen vai ei?
Jäsen F Kirjoitettu 16. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 16. Syyskuuta, 2008 Kesällä oli Forssan Pick-Nickissä tämä auto. Tietääkö kukaan mikä on merkki. Autossa ei ollut minkäänlaista logoa tai merkkiä näkyvillä.
Juhani LS1 Kirjoitettu 16. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 16. Syyskuuta, 2008 Levennetty Hudson Terraplane
Jäsen F Kirjoitettu 16. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 16. Syyskuuta, 2008 Kiitos nopeasta vastauksesta.
Jäsen F Kirjoitettu 16. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 16. Syyskuuta, 2008 Olihan Forssassa tietysti muutakin...
Juhani LS1 Kirjoitettu 16. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 16. Syyskuuta, 2008 Kiitos nopeasta vastauksesta. Vaivas minuu kans arvasin et Hudson mut mut se leveys tais olla caprisen runko alla MAKEE
Jäsen F Kirjoitettu 16. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 16. Syyskuuta, 2008 Tässä on myös levennetty auto Saabin museossa Trollhättanissa. Kun 99:n alustaa aikanaan kokeiltiin, laitettiin päälle levennetty 96:n kori hämäykseksi. Moni svedu varmaan lopetti juomisen tämän nähtyään. Säleiköstä ja tuulilasista näkee, että tavaraa on lisätty.
keke Kirjoitettu 23. Joulukuuta, 2008 Kirjoitettu 23. Joulukuuta, 2008 Pistetääns muutama mukava kuva viime kesältä
ossi Kirjoitettu 17. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 17. Toukokuuta, 2009 Acs -09 oulu Acs Oulu -09 part 2 Ketju&kardaani -08 Acs Oulu -08 sunnuntai Acs oulu -08 lauantai Ketju&kardaani -07 Kalajoki summer nationals -07 Acs oulu -07 Kalajoki summer nationals -06 Acs oulu -04
letkume Kirjoitettu 24. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 24. Toukokuuta, 2009 Kokemäki eilen. Asiallista porukkaa. Täytyy varmaan poiketa Turussakin joku lauantai kun bird72 mainosti..
RS-68 Kirjoitettu 24. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 24. Toukokuuta, 2009 Ajoneuvoharrastajien kirkkopyhä Lapualla tänään
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään