Jump to content

Kuvia tapahtumista


Guest Ezzy

Recommended Posts

  • Replies 413
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • RS-68

    40

  • mikke

    22

  • airbrush 1

    21

  • Jäsen F

    20

Kirjoitettu

joo tuli kiire kaivaa kameraa ku huomasin että sehän laittaa renkaat oikeen kunnolla asfalttiin ;D :)

porvoosta26.8.06.JPG}

Kirjoitettu

Tuli käytyä Tullingessa lauantaina kattomassa Stockholm cuppia. Hyvä reissu ja nopee rata, ens vuonna uudestaan.

tullinge_108.jpg}

Kirjoitettu

Tää remmiahdettu ja hassukaasutettu LT1 meni muistaakseni 9.8s Ja oli vielä sleeperi, kun oli yhellä putkella. ;D

tullinge_034.jpg}

Kirjoitettu

Rodi ei ollu ainut auto joka tuolla keuli, oli pitävä rata ja periä ja kardaaneja hajos varmaan kymmenestä autosta!

tullinge_056.jpg}

Kirjoitettu

Just ku olin saamassa hyvää kuvaa kakspaikkasen dragsterin lähdöstä, niin kamera lipsahti kädestä. :-[

tullinge_097.jpg}

Kirjoitettu

härkä motor meeting joroisissa tänään.ei se ollukaan lentokentällä vaan hotelli joronjäljen pihalla :-[.ei yhtään camaroa tai firebirdiä >:(.kuvia napsin en kehtaa laitetella ku näkyy kilvet enkä osaa muokata noita kuvia :-[.kuva heti aamusta,varmaan nyt jo enempi autoja paikalla.tuossa nissanissa oli lambo ovet :P.työpaikan parkkipaikalla tuo nissani aika tuninki ei kehtaa kisoille lähteä twin turbo vehje :-[

harka_motor_meeting.JPG}

Kirjoitettu

kylä kierrokselle lähdössä.illalla kunnon tsempalon hetellilla.tulin kotio ottamaan vauhtia eli tsuppia :P

harka_meeting.JPG}

Kirjoitettu

sori kuva tuninki vehkeestä :D.aika hyvin tehty vectra :-X.kaikenlaisia tuninki,jenkki,moottoripyöriä kaikenlaista näytillä.

  • 3 months later...
Kirjoitettu

Pidetääs tämä nyt vain kuvalinkkiaiheena.

 

Vain kuvalinkkejä tähän topicciin, ei jutustelua.

 

eli omat american car show kuvat:

 

http://ezzy.1g.fi/kuvat/American_car_show_2005_hki/

 

Lisää kuvia overdrive.fi:n puolelta:

http://www.overdrive.fi/forum/viewtopic.php?t=49094

 

Lisää ACS-kuvia...spotatkaa jenkkiauto-kilpailu.

 

http://www.carfreaks.net/gallery/acs2005?page=1

 

-EDIT-

Karsin ketjusta kaikki aiheettomat viestit pois. Jos haluatte vaihtaa videoita yms aloittakaa sille uusi ketju. Kiitos. Pidetään tämä vain kuvalinkkiketjuna

-Jussi-

 

Kirjoitettu

Otoksia tapahtumista missä tuli kevään/kesän aikana luuhattua:

 

Hot rod & Rock Show, Tampere  http://www.jakulepi.com/HRRS2006/

GM Cruisers Summermeet, Yyteri  http://www.jakulepi.com/GM_Summermeet_2006/

V8 Magazine Summermeet, Himos http://www.jakulepi.com/V8_Summermeet_2006/

Nitronationas, Alastaro http://www.jakulepi.com/Nitronationals/

Forssan Picknick http://www.jakulepi.com/Picknick2006/

 

EDIT: ..eipä ollut näemmä eka kerta kun näitä tähän ketjuun tyrkytin. Olen varhaisseniili  :-[

  • 2 months later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
Kirjoitettu

Nurmijärven Rompetori/Museoautonäyttely 3.6.2007  BUICK

nj1.JPG}

Kirjoitettu

Nurmijärven Rompetori/Museoautonäyttely 3.6.2007.

Asento/ojennus/katse eteenpäin!  Germaaniautojen omistajat päässeet juuri siviiliin?

nj2.JPG}

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

×
×
  • Luo uusi...