balez Kirjoitettu 27. Elokuuta, 2006 Kirjoitettu 27. Elokuuta, 2006 joo tuli kiire kaivaa kameraa ku huomasin että sehän laittaa renkaat oikeen kunnolla asfalttiin
PSN Kirjoitettu 27. Elokuuta, 2006 Kirjoitettu 27. Elokuuta, 2006 Tuli käytyä Tullingessa lauantaina kattomassa Stockholm cuppia. Hyvä reissu ja nopee rata, ens vuonna uudestaan.
PSN Kirjoitettu 27. Elokuuta, 2006 Kirjoitettu 27. Elokuuta, 2006 Tää remmiahdettu ja hassukaasutettu LT1 meni muistaakseni 9.8s Ja oli vielä sleeperi, kun oli yhellä putkella.
PSN Kirjoitettu 27. Elokuuta, 2006 Kirjoitettu 27. Elokuuta, 2006 Rodi ei ollu ainut auto joka tuolla keuli, oli pitävä rata ja periä ja kardaaneja hajos varmaan kymmenestä autosta!
PSN Kirjoitettu 27. Elokuuta, 2006 Kirjoitettu 27. Elokuuta, 2006 Päivän nopein etuveto, "lähes vakio" Cherry. 10.12s
PSN Kirjoitettu 27. Elokuuta, 2006 Kirjoitettu 27. Elokuuta, 2006 Just ku olin saamassa hyvää kuvaa kakspaikkasen dragsterin lähdöstä, niin kamera lipsahti kädestä.
maka Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2006 Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2006 härkä motor meeting joroisissa tänään.ei se ollukaan lentokentällä vaan hotelli joronjäljen pihalla .ei yhtään camaroa tai firebirdiä .kuvia napsin en kehtaa laitetella ku näkyy kilvet enkä osaa muokata noita kuvia .kuva heti aamusta,varmaan nyt jo enempi autoja paikalla.tuossa nissanissa oli lambo ovet .työpaikan parkkipaikalla tuo nissani aika tuninki ei kehtaa kisoille lähteä twin turbo vehje
maka Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2006 Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2006 kylä kierrokselle lähdössä.illalla kunnon tsempalon hetellilla.tulin kotio ottamaan vauhtia eli tsuppia
maka Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2006 Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2006 kilvet näkyy näkyköönsä.aika siisti peli
maka Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2006 Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2006 sori kuva tuninki vehkeestä .aika hyvin tehty vectra .kaikenlaisia tuninki,jenkki,moottoripyöriä kaikenlaista näytillä.
Nupa Kirjoitettu 11. Joulukuuta, 2006 Kirjoitettu 11. Joulukuuta, 2006 Pidetääs tämä nyt vain kuvalinkkiaiheena. Vain kuvalinkkejä tähän topicciin, ei jutustelua. eli omat american car show kuvat: http://ezzy.1g.fi/kuvat/American_car_show_2005_hki/ Lisää kuvia overdrive.fi:n puolelta: http://www.overdrive.fi/forum/viewtopic.php?t=49094 Lisää ACS-kuvia...spotatkaa jenkkiauto-kilpailu. http://www.carfreaks.net/gallery/acs2005?page=1 -EDIT- Karsin ketjusta kaikki aiheettomat viestit pois. Jos haluatte vaihtaa videoita yms aloittakaa sille uusi ketju. Kiitos. Pidetään tämä vain kuvalinkkiketjuna -Jussi-
ossi Kirjoitettu 12. Joulukuuta, 2006 Kirjoitettu 12. Joulukuuta, 2006 kalajoen drag racing:ista -06 http://kuvablogi.com/blog/3204/1/
jakulepi Kirjoitettu 12. Joulukuuta, 2006 Kirjoitettu 12. Joulukuuta, 2006 Otoksia tapahtumista missä tuli kevään/kesän aikana luuhattua: Hot rod & Rock Show, Tampere http://www.jakulepi.com/HRRS2006/ GM Cruisers Summermeet, Yyteri http://www.jakulepi.com/GM_Summermeet_2006/ V8 Magazine Summermeet, Himos http://www.jakulepi.com/V8_Summermeet_2006/ Nitronationas, Alastaro http://www.jakulepi.com/Nitronationals/ Forssan Picknick http://www.jakulepi.com/Picknick2006/ EDIT: ..eipä ollut näemmä eka kerta kun näitä tähän ketjuun tyrkytin. Olen varhaisseniili
Nova Kirjoitettu 5. Maaliskuuta, 2007 Kirjoitettu 5. Maaliskuuta, 2007 Helsinki, Kauppatori 2.3.2007 klo 21.00. Cruising Night
selli Kirjoitettu 21. Huhtikuuta, 2007 Kirjoitettu 21. Huhtikuuta, 2007 Hot Rod 2007 parit otokset. Katotaan jos huomenna sitte lisää ottas kuvia meinaa http://personal.inet.fi/koti/sellis/
5.7targa Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2007 Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2007 Seinäjoki Cruising http://www.kuvaboxi.fi/julkinen/5nfkr+57targa-seinajoki-cruising.html
Jäsen F Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2007 Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2007 Nurmijärven Rompetori/Museoautonäyttely 3.6.2007 BUICK
Jäsen F Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2007 Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2007 Nurmijärven Rompetori/Museoautonäyttely 3.6.2007. Asento/ojennus/katse eteenpäin! Germaaniautojen omistajat päässeet juuri siviiliin?
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään