Guest kunnaki Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2006 Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2006 Ja tämmöinen pömpeli, vaihdekeppi aika erikoisessa paikassa.haparanda_0011.jpg_thumb
Guest kunnaki Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2006 Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2006 Ja samasta rivistä kun edellisen sivun sininen 58 buickki löytyi myös vastaava farkkuna, aivan uuttavastaava sekin.
peltzi80 Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2006 Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2006 Cruising Kokemäkicruising_Kokemaki_1.jpg_thumb
peltzi80 Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2006 Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2006 lissää...cruising_Kokemaki_2.jpg_thumb
peltzi80 Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2006 Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2006 vielä yks...cruising_Kokemaki_3.jpg_thumb
aapeli Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 2006 Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 2006 Nokian cruisingit.nokian_cruising_8.6.2006_sininen.jpg_thumb
aapeli Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 2006 Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 2006 punasta.Oli myös keltainen.nokian_cruising_8.6.2006_punainen.jpg_thumb
aapeli Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 2006 Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 2006 vihreetä.nokian_cruising_8.6.2006_vihrea.jpg_thumb
aapeli Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 2006 Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 2006 Letkaa.nokian_cruising_8.6.2006_letka.jpg_thumb
aapeli Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 2006 Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 2006 Lisää.Useita kymmeniä autoja taas mukana.nokian_cruising_8.6.2006_peili.jpg_thumb
jakulepi Kirjoitettu 12. Kesäkuuta, 2006 Kirjoitettu 12. Kesäkuuta, 2006 GM Cruisers Summermeet 2006, Pori Yyteri http://www.jakulepi.com/GM_Summermeet_2006/
Mikko Kirjoitettu 12. Kesäkuuta, 2006 Kirjoitettu 12. Kesäkuuta, 2006 American car meeting Juthbacka Uusikaarlepyy 9.-10.6.2006. Kuvien laatu on huono kun ne on otettu videokameralla. Juthbacka1.jpg_thumb
Mikko Kirjoitettu 12. Kesäkuuta, 2006 Kirjoitettu 12. Kesäkuuta, 2006 ja taas... Juthbacka4.jpg_thumb
Mikko Kirjoitettu 12. Kesäkuuta, 2006 Kirjoitettu 12. Kesäkuuta, 2006 ja vielä yksi Juthbacka7.jpg_thumb
Mikko Kirjoitettu 12. Kesäkuuta, 2006 Kirjoitettu 12. Kesäkuuta, 2006 Ja vielä yks mopon kuva. Boss Hoss, 350 V8 385hp, varmaan tarkka ajettava? Juthbacka8.jpg_thumb
jakulepi Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2006 Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2006 V8 Summermeet HImos http://www.jakulepi.com/V8_Summermeet_2006/
Teac Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2006 Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2006 Auringon laskun jälkeen taivaanranta oli upea Vesteråsissa ;)Burn_Vesteras.jpg_thumb
Petr Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2006 Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2006 X-Treme Drift Challenge 15.7 Alastarolla Linkki kuviin...
mikke Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2006 Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2006 kesämiitti 2006 kuvia muutama
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään