Oiski Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2007 Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2007 Sorry Moppe, mutta hieeeeno sellainen
Ernesti Kirjoitettu 7. Kesäkuuta, 2007 Kirjoitettu 7. Kesäkuuta, 2007 BBQ-Run 7.6 Ekaks tietty tapahtuman ponut! oma ja sit tommonen hienompi..
Ernesti Kirjoitettu 7. Kesäkuuta, 2007 Kirjoitettu 7. Kesäkuuta, 2007 tämmönen camarokin oli paikalla
BadassZ28 Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2007 Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2007 Muutamia otoksia Kauhajoella Lamminmaan lentokentällä olleista kiihdytysajoista 8.6.2007 http://koti.mbnet.fi/maaku80/Kauhajoen%20kiihdyttelyt/
Cowboy Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 2007 Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 2007 Seinäjoen Harrasteajoneuvokokoontuminen 8.6 http://kuvablogi.com/blog/7406/2/
Cowboy Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 2007 Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 2007 Ja muutama kuva ratapäiviltä http://kuvablogi.com/blog/7406/1/
Cowboy Kirjoitettu 14. Kesäkuuta, 2007 Kirjoitettu 14. Kesäkuuta, 2007 Alahärmän Powerpark weekendistä muutama otos: http://kuvablogi.com/blog/7406/3/
Teac Kirjoitettu 17. Kesäkuuta, 2007 Kirjoitettu 17. Kesäkuuta, 2007 SummerMeet 2007 http://i93.photobucket.com/albums/l48/jocosys/SummerMeet2007/Kalustoa.jpg http://i93.photobucket.com/albums/l48/jocosys/SummerMeet2007/Saatoa.jpg http://i93.photobucket.com/albums/l48/jocosys/SummerMeet2007/Spiderin_pirssi.jpg http://i93.photobucket.com/albums/l48/jocosys/SummerMeet2007/Mokin_edesta.jpg
Tico Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2007 Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2007 Cruising Kokemäki 30.06.2007 http://kuvablogi.com/blog/7328/3/
pate Kirjoitettu 22. Heinäkuuta, 2007 Kirjoitettu 22. Heinäkuuta, 2007 kalajoki 21-22.7 FHRA RAUTIA Summer Nat´s SM & CUP Drag Race
ossi Kirjoitettu 22. Heinäkuuta, 2007 Kirjoitettu 22. Heinäkuuta, 2007 http://kuvablogi.com/blog/3204/6/ tuonne ilmestyy kuvia kalajoen drag racingista
set28 Kirjoitettu 23. Heinäkuuta, 2007 Kirjoitettu 23. Heinäkuuta, 2007 Onneks ei ite tarvinnu hirveesti puunaa tota tuol Haapsalussa,vähemmän karvasempi ois vaan saanu olla
Cowboy Kirjoitettu 23. Heinäkuuta, 2007 Kirjoitettu 23. Heinäkuuta, 2007 Okei, täälä olis kuvia seinäjoen harrasteajoneuvokokoontumisesta viime perjantailta. 20.7.2007 http://kuvablogi.com/blog/7406/5/
Ernesti Kirjoitettu 3. Elokuuta, 2007 Kirjoitettu 3. Elokuuta, 2007 Eilen BBQ-runissa oikein maukas camaro!
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään