Guest 1994z28 Kirjoitettu 5. Syyskuuta, 2007 Kirjoitettu 5. Syyskuuta, 2007 tämän sivuston selaamisessa menee ihan liikaa aikaa: www.fuzzydice.se heti ekalla sivulla myynissä edukas 2005 f(oord) -boodi 169000sek = ca 18000 eur , täh ?
Soppa Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 2007 Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 2007 http://www.tsup.fi/~soppa/fbcof/cruisingit/syyskuu07/ Kuvia oulun syyskuun fbody-cruisingista. Jos joku ei halua naamansa/autonsa/rekisterikilpiensä näkyvän netissä, pistä email/yv niin korjaan asian.
Nupa Kirjoitettu 12. Syyskuuta, 2007 Kirjoitettu 12. Syyskuuta, 2007 Vain kuvalinkkejä tähän topicciin, ei jutustelua. eli omat american car show kuvat: http://ezzy.1g.fi/kuvat/American_car_show_2005_hki/ Lisää kuvia overdrive.fi:n puolelta: http://www.overdrive.fi/forum/viewtopic.php?t=49094 Lisää ACS-kuvia...spotatkaa jenkkiauto-kilpailu. http://www.carfreaks.net/gallery/acs2005?page=1 -EDIT- Karsin ketjusta kaikki aiheettomat viestit pois. Jos haluatte vaihtaa videoita yms aloittakaa sille uusi ketju. Kiitos. Pidetään tämä vain kuvalinkkiketjuna -Jussi-
Chonder Kirjoitettu 1. Lokakuuta, 2007 Kirjoitettu 1. Lokakuuta, 2007 Meidän turun suurmiitinkistä http://i110.photobucket.com/albums/n105/Chonder/DSC00307.jpg http://i110.photobucket.com/albums/n105/Chonder/DSC00306.jpg kuvat kännykällä otettuja (no shit)
Ilku Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2007 Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2007 Uutta heinä- ja elokuun cruising kuvat Seinäjoelta: http://www.aitoneva.com/cruising/
Stimbe Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2008 Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2008 http://www.youtube.com/watch?v=3WqsB2l2cc0 siinä ois tommonen video minkä tein
Nupa Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2008 Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2008 Laitetaan kommentoinnit toisaalle, tämä topikki on alunperin varattu vain kuville, ei keskustelulle joten pidetään se sellaisena
BadassZ28 Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2008 Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2008 Kauhajoella oli tänään autonäyttely ja tässä kuvasatoa sieltä: http://koti.mbnet.fi/maaku80/n%C3%A4yttelyt/10052008/1.jpg http://koti.mbnet.fi/maaku80/n%C3%A4yttelyt/10052008/2.jpg http://koti.mbnet.fi/maaku80/n%C3%A4yttelyt/10052008/3.jpg http://koti.mbnet.fi/maaku80/n%C3%A4yttelyt/10052008/4.jpg http://koti.mbnet.fi/maaku80/n%C3%A4yttelyt/10052008/5.jpg http://koti.mbnet.fi/maaku80/n%C3%A4yttelyt/10052008/6.jpg http://koti.mbnet.fi/maaku80/n%C3%A4yttelyt/10052008/7.jpg http://koti.mbnet.fi/maaku80/n%C3%A4yttelyt/10052008/8.jpg http://koti.mbnet.fi/maaku80/n%C3%A4yttelyt/10052008/9.jpg http://koti.mbnet.fi/maaku80/n%C3%A4yttelyt/10052008/10.jpg http://koti.mbnet.fi/maaku80/n%C3%A4yttelyt/10052008/11.jpg http://koti.mbnet.fi/maaku80/n%C3%A4yttelyt/10052008/12.jpg http://koti.mbnet.fi/maaku80/n%C3%A4yttelyt/10052008/13.jpg http://koti.mbnet.fi/maaku80/n%C3%A4yttelyt/10052008/14.jpg http://koti.mbnet.fi/maaku80/n%C3%A4yttelyt/10052008/15.jpg http://koti.mbnet.fi/maaku80/n%C3%A4yttelyt/10052008/16.jpg http://koti.mbnet.fi/maaku80/n%C3%A4yttelyt/10052008/17.jpg http://koti.mbnet.fi/maaku80/n%C3%A4yttelyt/10052008/18.jpg http://koti.mbnet.fi/maaku80/n%C3%A4yttelyt/10052008/19.jpg http://koti.mbnet.fi/maaku80/n%C3%A4yttelyt/10052008/20.jpg http://koti.mbnet.fi/maaku80/n%C3%A4yttelyt/10052008/21.jpg http://koti.mbnet.fi/maaku80/n%C3%A4yttelyt/10052008/22.jpg http://koti.mbnet.fi/maaku80/n%C3%A4yttelyt/10052008/23.jpg http://koti.mbnet.fi/maaku80/n%C3%A4yttelyt/10052008/24.jpg http://koti.mbnet.fi/maaku80/n%C3%A4yttelyt/10052008/25.jpg
Guest Ezzy Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2008 Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2008 Kauhajoella oli tänään autonäyttely ja tässä kuvasatoa sieltä: Ei näin montaa kuvaa yhteen postaukseen pliis. käytä tageja mielummin.
Ilku Kirjoitettu 13. Toukokuuta, 2008 Kirjoitettu 13. Toukokuuta, 2008 Uusia kuvia löytyy kuvagalleriasta viime viikon perjantailta, olkaa hjyvä: http://www.aitoneva.com/cruising
CamRaato94 Kirjoitettu 24. Toukokuuta, 2008 Kirjoitettu 24. Toukokuuta, 2008 Muutama otos VW Openista tänään 24.5.2008. Vellulla lisää näitä? http://www.kolumbus.fi/wiiklund/ponimages/3gal_drag_meeting.jpg http://www.kolumbus.fi/wiiklund/ponimages/3gal_drag_start3.jpg http://www.kolumbus.fi/wiiklund/ponimages/3gal_drag_start4.jpg
-vellu Kirjoitettu 24. Toukokuuta, 2008 Kirjoitettu 24. Toukokuuta, 2008 Aika vähän tuli kuvattua tällä kertaa. Pojilla vähän pitovaikeuksia
HFB Kirjoitettu 24. Toukokuuta, 2008 Kirjoitettu 24. Toukokuuta, 2008 swap&meetin kauneimmat äffät mun mielestä, toki muutkin oli komeita, sattumaa että olivat 1genejä molemmat
CamRaato94 Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2008 Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2008 VW-Open kuvia 24.5.2008 (Gemsun ainakin päässyt kuvaan [edit] Oli siel muitakin F-Body clubilaisia kun tarkemmin katsoi... http://www.basu.1g.fi/kuvat/Tapahtumat+2008/VW+Open+24.5.2008/
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään