Jump to content

Kuvia tapahtumista


Guest Ezzy

Recommended Posts

Kirjoitettu

tämän  sivuston selaamisessa menee ihan liikaa aikaa:

 

www.fuzzydice.se

 

heti ekalla sivulla myynissä edukas 2005  f(oord) -boodi  169000sek =  ca 18000 eur , täh ?

 

 

 

 

  • Replies 413
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • RS-68

    40

  • mikke

    22

  • airbrush 1

    21

  • Jäsen F

    20

Kirjoitettu

Vain kuvalinkkejä tähän topicciin, ei jutustelua.

 

eli omat american car show kuvat:

 

http://ezzy.1g.fi/kuvat/American_car_show_2005_hki/

 

Lisää kuvia overdrive.fi:n puolelta:

http://www.overdrive.fi/forum/viewtopic.php?t=49094

 

Lisää ACS-kuvia...spotatkaa jenkkiauto-kilpailu.

 

http://www.carfreaks.net/gallery/acs2005?page=1

 

-EDIT-

Karsin ketjusta kaikki aiheettomat viestit pois. Jos haluatte vaihtaa videoita yms aloittakaa sille uusi ketju. Kiitos. Pidetään tämä vain kuvalinkkiketjuna

-Jussi-

 

 

>:(

  • 3 weeks later...
Kirjoitettu

Meidän turun suurmiitinkistä  \m/

 

http://i110.photobucket.com/albums/n105/Chonder/DSC00307.jpg

 

http://i110.photobucket.com/albums/n105/Chonder/DSC00306.jpg

 

kuvat kännykällä otettuja (no shit)  ::) 

  • 3 weeks later...
  • 6 months later...
Kirjoitettu

Laitetaan kommentoinnit toisaalle, tämä topikki on alunperin varattu vain kuville, ei keskustelulle joten pidetään se sellaisena  m/

  • 2 weeks later...
Kirjoitettu

Kauhajoella oli tänään autonäyttely ja tässä kuvasatoa sieltä:

 

http://koti.mbnet.fi/maaku80/n%C3%A4yttelyt/10052008/1.jpg

 

http://koti.mbnet.fi/maaku80/n%C3%A4yttelyt/10052008/2.jpg

 

http://koti.mbnet.fi/maaku80/n%C3%A4yttelyt/10052008/3.jpg

 

http://koti.mbnet.fi/maaku80/n%C3%A4yttelyt/10052008/4.jpg

 

http://koti.mbnet.fi/maaku80/n%C3%A4yttelyt/10052008/5.jpg

 

http://koti.mbnet.fi/maaku80/n%C3%A4yttelyt/10052008/6.jpg

 

http://koti.mbnet.fi/maaku80/n%C3%A4yttelyt/10052008/7.jpg

 

http://koti.mbnet.fi/maaku80/n%C3%A4yttelyt/10052008/8.jpg

 

http://koti.mbnet.fi/maaku80/n%C3%A4yttelyt/10052008/9.jpg

 

http://koti.mbnet.fi/maaku80/n%C3%A4yttelyt/10052008/10.jpg

 

http://koti.mbnet.fi/maaku80/n%C3%A4yttelyt/10052008/11.jpg

 

http://koti.mbnet.fi/maaku80/n%C3%A4yttelyt/10052008/12.jpg

 

http://koti.mbnet.fi/maaku80/n%C3%A4yttelyt/10052008/13.jpg

 

http://koti.mbnet.fi/maaku80/n%C3%A4yttelyt/10052008/14.jpg

 

http://koti.mbnet.fi/maaku80/n%C3%A4yttelyt/10052008/15.jpg

 

http://koti.mbnet.fi/maaku80/n%C3%A4yttelyt/10052008/16.jpg

 

http://koti.mbnet.fi/maaku80/n%C3%A4yttelyt/10052008/17.jpg

 

http://koti.mbnet.fi/maaku80/n%C3%A4yttelyt/10052008/18.jpg

 

http://koti.mbnet.fi/maaku80/n%C3%A4yttelyt/10052008/19.jpg

 

http://koti.mbnet.fi/maaku80/n%C3%A4yttelyt/10052008/20.jpg

 

http://koti.mbnet.fi/maaku80/n%C3%A4yttelyt/10052008/21.jpg

 

http://koti.mbnet.fi/maaku80/n%C3%A4yttelyt/10052008/22.jpg

 

http://koti.mbnet.fi/maaku80/n%C3%A4yttelyt/10052008/23.jpg

 

http://koti.mbnet.fi/maaku80/n%C3%A4yttelyt/10052008/24.jpg

 

http://koti.mbnet.fi/maaku80/n%C3%A4yttelyt/10052008/25.jpg

  • 2 weeks later...
Kirjoitettu

Muutama otos VW Openista tänään 24.5.2008. Vellulla lisää näitä?

http://www.kolumbus.fi/wiiklund/ponimages/3gal_drag_meeting.jpg

http://www.kolumbus.fi/wiiklund/ponimages/3gal_drag_start3.jpg

http://www.kolumbus.fi/wiiklund/ponimages/3gal_drag_start4.jpg

Kirjoitettu

Aika vähän tuli kuvattua tällä kertaa.

 

Pojilla vähän pitovaikeuksia :o

Kiikala_015_Large_Web_view.jpg}

Kirjoitettu

swap&meetin kauneimmat äffät mun mielestä, toki muutkin oli komeita, sattumaa että olivat 1genejä molemmat  :)

kouvola1genfb.jpg}

  • 1 month later...

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

×
×
  • Luo uusi...