letkume Kirjoitettu 13. Elokuuta, 2011 Kirjoitettu 13. Elokuuta, 2011 Ja limullakin voi poltella kummia
Chevy Kirjoitettu 13. Elokuuta, 2011 Kirjoitettu 13. Elokuuta, 2011 Muuten on kyllä hieno peli tällee kun nää perät on samas kuvas : 4G on alakuloinen ja 5G hymyilee
letkume Kirjoitettu 13. Elokuuta, 2011 Kirjoitettu 13. Elokuuta, 2011 tällee kun nää perät on samas kuvas : 4G on alakuloinen ja 5G hymyilee Takavalot oli kuulemma halpoja, 3,50€ kipale
TomiV Kirjoitettu 13. Elokuuta, 2011 Kirjoitettu 13. Elokuuta, 2011 Kokemäkikruisesta samana päivänä kerholaisia.. Onk tuo kokemäki cruise aina ollu pelkkää keskusta ajoa vain??
letkume Kirjoitettu 13. Elokuuta, 2011 Kirjoitettu 13. Elokuuta, 2011 Onk tuo kokemäki cruise aina ollu pelkkää keskusta ajoa vain?? Emmätiä, ei oo koskaan jaksanu kauheen pitkään olla siel. Aika sama meininki ennenki ollu. Musta ihan ok.
TomiV Kirjoitettu 13. Elokuuta, 2011 Kirjoitettu 13. Elokuuta, 2011 Emmätiä, ei oo koskaan jaksanu kauheen pitkään olla siel. Aika sama meininki ennenki ollu. Musta ihan ok. No eipä ittee nii toi keskusta cruise lämmittäny mut oli suht hyvin porukkaa liikentees.
letkume Kirjoitettu 13. Elokuuta, 2011 Kirjoitettu 13. Elokuuta, 2011 No eipä ittee nii toi keskusta cruise lämmittäny mut oli suht hyvin porukkaa liikentees. Sammuiko eukko? Jouduitko kantaa kotiin?
TomiV Kirjoitettu 13. Elokuuta, 2011 Kirjoitettu 13. Elokuuta, 2011 Sammuiko eukko? Jouduitko kantaa kotiin? Kaveri se flikka on vaa.. Eikä sammunu eikä tarvinnu kantaa himaan
RS-68 Kirjoitettu 19. Elokuuta, 2011 Kirjoitettu 19. Elokuuta, 2011 WHRA Summer Meet Sundom Vaasa 13.8
Johnny Kirjoitettu 28. Elokuuta, 2011 Kirjoitettu 28. Elokuuta, 2011 Rautalankaa ja jenkkiautoja + Restauranta 27.8.2011
Marklin Kirjoitettu 27. Tammikuuta, 2012 Kirjoitettu 27. Tammikuuta, 2012 Tapahtumakuvia parin viime vuoden ajalta sieltä sun täältä: http://kuvablogi.com/blog/24840/
RS-68 Kirjoitettu 1. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 1. Toukokuuta, 2012 Kauhajoki Car Show 1.5.2012 PS. tää topikki näkyy olevan 2011 tapahtumien alaisuudessa,joku näppärä vois siirtää tän oikeaan paikkaan ? -e- Nupa siirsi
F350 Kirjoitettu 13. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 13. Toukokuuta, 2012 Lisää kuvia Oulusta, mukavasti oli osastosta kiinnostuneita eilen , taisi muuten olla näyttelyn ainoat Camarot ja Firebirdit meidän osastolla.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään