Jump to content

Kuvia tapahtumista


Guest Ezzy

Recommended Posts

  • Replies 413
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • RS-68

    40

  • mikke

    22

  • airbrush 1

    21

  • Jäsen F

    20

Kirjoitettu

Muuten on kyllä hieno peli  \m/

 

tällee kun nää perät on samas kuvas : 4G on alakuloinen ja 5G hymyilee 

Kirjoitettu

tällee kun nää perät on samas kuvas : 4G on alakuloinen ja 5G hymyilee 

 

Takavalot oli kuulemma halpoja, 3,50€ kipale  m/

Kirjoitettu

Kokemäkikruisesta samana päivänä kerholaisia..

 

Onk tuo kokemäki cruise aina ollu pelkkää keskusta ajoa vain??

Kirjoitettu

Onk tuo kokemäki cruise aina ollu pelkkää keskusta ajoa vain??

 

Emmätiä, ei oo koskaan jaksanu kauheen pitkään olla siel. Aika sama meininki ennenki ollu. Musta ihan ok.

Kirjoitettu

Emmätiä, ei oo koskaan jaksanu kauheen pitkään olla siel. Aika sama meininki ennenki ollu. Musta ihan ok.

 

No eipä ittee nii toi keskusta cruise lämmittäny mut oli suht hyvin porukkaa liikentees.

Kirjoitettu

No eipä ittee nii toi keskusta cruise lämmittäny mut oli suht hyvin porukkaa liikentees.

 

Sammuiko eukko? Jouduitko kantaa kotiin?

Kirjoitettu

Sammuiko eukko? Jouduitko kantaa kotiin?

 

Kaveri se flikka on vaa.. Eikä sammunu eikä tarvinnu kantaa himaan  ;D

  • 2 weeks later...
  • 4 months later...
  • 2 months later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
Kirjoitettu

Lisää kuvia Oulusta, mukavasti oli osastosta kiinnostuneita eilen m/, taisi muuten  olla näyttelyn ainoat Camarot ja Firebirdit meidän osastolla.

oulunayttely1.jpg.4bfa4064146da5a314979befb10a42f0.jpg

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

×
×
  • Luo uusi...