Jump to content

Välimeetti 2012


Recommended Posts

  • Replies 93
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • gmc63

    19

  • repa

    8

  • balez

    7

  • Chevy

    5

Kirjoitettu

Veikkaan heikkoa osanottoa.  :-\ On naa karkelot naemma aika lailla kuihtuneet.  m-

Kirjoitettu

sinne on niin pitkä mataka ettei millään taho jaksaa lähteä :o  ;D

  • 1 month later...
Kirjoitettu

tätäkin vois herätellä.. luulis, että äffä kestää sen verta että vois arkisin vetää kaffelle  :W

gemsu millon vedellään sumpit? ota homma haltuun  m/

Kirjoitettu

olisko toi entinen kehäkesoil eli nyk neste siin tixissä ku aikaisemminki? :)

Kirjoitettu

Ei pahalla, mutta pisti silmään tätä lukiessa että monikohan uus jäsen osallistuu näin järjestettyyn miittiin? Kärjistettynä topicin sisältö;

- Moi kaverit ja tutut, pidetäänkö miitti?

- Joo pidetään vaan, missä tällä kertaa?

- Samassa paikassa ku viimeksi

- Ok

 

Toki voihan tässä olla tarkotuksenakin ettei uusia jäseniä tai muita tuntemattomampia mukaan haluta. Vaan eipä mulle sen kummemmin kuulu, sen verran tajusin että tämä järjestetään e-suomessa joten ei mahdollisuutta osallistuakkaan  :)

 

Toki sama homma tuolla Oulun miitin puolella. Edellisen miitin tapahtuma paikkaa ei edes ilmoitettu ja sitten ihmetellään heikkoa osallistuja määrää  :D

Kirjoitettu

toki kaikki kommentit on tervetulleita samoin uudet jäsenet ja näistä autoista kiinnostuneet. täs vaan kun on nää samat naamat pyöriny ni toi uusien huomiointi jättää toivomisen varaa tai näin on joskus sanottu joten varmaan aiheesta. tosin ny on hetken tuntunu kuolevan koko välimiitti ni sihen nähden on oikeen hyvä et syntyy keskustelua ja näkyvissä pientä aktivoitumista tämänkin suhteen.

 

ja onhan täs ny jo ilmotettu paikka ja aikakin. välillä ku mentii ihan sillä et porukka tiesi ku samas paikas samaan aikaan joka viikko kokoonnuttiin ni siitä huudeltiin kuin sattu ja silti porukka löysi paikalle ja joku aina kyseli et missä jois ei muuten löytäny. toi paikka on ollu vaan käymistilassa jonkun aikaa ni se tuppaa vaihtelemaan säännöllisen epäsäännöllisesti.

 

mutta mukaan vaan jos etelämpänä liikut :D

 

Kirjoitettu

Ei pahalla, mutta pisti silmään tätä lukiessa että monikohan uus jäsen osallistuu näin järjestettyyn miittiin? Kärjistettynä topicin sisältö;

- Moi kaverit ja tutut, pidetäänkö miitti?

- Joo pidetään vaan, missä tällä kertaa?

- Samassa paikassa ku viimeksi

- Ok

 

Toki voihan tässä olla tarkotuksenakin ettei uusia jäseniä tai muita tuntemattomampia mukaan haluta. Vaan eipä mulle sen kummemmin kuulu, sen verran tajusin että tämä järjestetään e-suomessa joten ei mahdollisuutta osallistuakkaan  :)

 

Toki sama homma tuolla Oulun miitin puolella. Edellisen miitin tapahtuma paikkaa ei edes ilmoitettu ja sitten ihmetellään heikkoa osallistuja määrää  :D

 

Kaikki me ollaan joskus oltu uusia jäseniä ja jokaisella on ollut se eka kerta osallistua. Eli kaikki uudet ja vanhat jäsenet mukaan.  m/

 

Kirjoitettu

Paikka ois kiittettävän lähellä kotia mutta eipä taida päästä paikalle :( Näet Heater Control Valve on vielä matkalla, tänään näyttäis olevan Pariisissa paketti FedEx:n hallussa - luvattu toimitus torstaina. Lentää jäähdytysnesteet iloisesti ulos kun kone lämpenee & nestekierto alkaa, venttiilistä on liitosputki murtunut.

Kirjoitettu

Ei pahalla, mutta pisti silmään tätä lukiessa että monikohan uus jäsen osallistuu näin järjestettyyn miittiin? Kärjistettynä topicin sisältö;

- Moi kaverit ja tutut, pidetäänkö miitti?

- Joo pidetään vaan, missä tällä kertaa?

- Samassa paikassa ku viimeksi

- Ok

 

Toki voihan tässä olla tarkotuksenakin ettei uusia jäseniä tai muita tuntemattomampia mukaan haluta. Vaan eipä mulle sen kummemmin kuulu, sen verran tajusin että tämä järjestetään e-suomessa joten ei mahdollisuutta osallistuakkaan  :)

 

Toki sama homma tuolla Oulun miitin puolella. Edellisen miitin tapahtuma paikkaa ei edes ilmoitettu ja sitten ihmetellään heikkoa osallistuja määrää  :D

kyllä niissä on YLEENSÄ ilmoitettu paikkaki ku vihtii lukea topikkia enemmäki ku eka rivin ;)

ja on kyllä porukkaan otettu hyvin mukaan m/

itelläki eka kesä piiiiitkiin aikohin autohommissa

 

Kirjoitettu

Kylla Valimiittiin voi menna ilman F-bodyakin. m/ :W

 

Ei kehtaa...  ;)  Jos jollakulla on n. 20mm metalliputkea n. 10cm pätkä ja viitsii Päiväkummun kautta Ilolaan ajaa niin sitten sais F-bodyn liikkeelle... Epäilen että muovinen sähköputki ei kestä lämpöä vaikka muuten sopisikin kokonsa puolesta loistavasti korjaussarjaksi :D

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

×
×
  • Luo uusi...