vikke77 Kirjoitettu 10. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 10. Elokuuta, 2012 taitaa olla vähän siinä et porukka on kyllästynyt ku aina on muutamat samat naamat paikalla joku3-4kpl eikä pahemmin uusia ilmesty Jep, ite ehdotellu jonkin näköstä sunnuntaimiittiä, jossainpäin. Mut eipä ole innostuneita..
gmc63 Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2012 No gemsu, älä ole pessimisti. Vaan ilmottaudu ensimmäiseksi tulijaksi ensi viikolla tuonne Jätkäsaareen. (ja tämä ei siis ole paikan maksettu mainos ja minulla ei ole kytköksiä kyseiseen paikkaan.) Siel on tullut käytyä ku on kaverin rodi ja paljon pienempää tavaraa näytillä mut silloinku kävin niin oli aikas huonosti parkki tilaa ku oli noit lähiidän autoja parkissa ja kyl mä voin sinne tulla mut eip varmaan paljon muita tuu
Lintumies Kirjoitettu 13. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 13. Elokuuta, 2012 Siel on tullut käytyä ku on kaverin rodi ja paljon pienempää tavaraa näytillä mut silloinku kävin niin oli aikas huonosti parkki tilaa ku oli noit lähiidän autoja parkissa ja kyl mä voin sinne tulla mut eip varmaan paljon muita tuu Kyllähän vois iltavapailla tulla gemsua ihmettelee ( ), mikäs tää jätkäsaaren pytinki on?
-vellu Kirjoitettu 13. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 13. Elokuuta, 2012 On välimiitti hieman hiipunut parhaista ajoistaan. Tässä vähän fiilistä vuodelta 2008 http://forum.f-bodyfinland.com/Yabbse/index.php?topic=1343.msg273811#msg273811
gmc63 Kirjoitettu 13. Elokuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 13. Elokuuta, 2012 Kyllähän vois iltavapailla tulla gemsua ihmettelee ( ), mikäs tää jätkäsaaren pytinki on? Se on sellainen vintage kahvila jos on paljon näkemistä on kylttejä vanhoja flippereitä autoja ym ym ja on lähellä vironlaivojen terminaalia ;D
gmc63 Kirjoitettu 13. Elokuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 13. Elokuuta, 2012 On välimiitti hieman hiipunut parhaista ajoistaan. Tässä vähän fiilistä vuodelta 2008 http://forum.f-bodyfinland.com/Yabbse/index.php?topic=1343.msg273811#msg273811 Niin ja tossa oli vaan osa meettiläisistä
Jami Kirjoitettu 15. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 15. Elokuuta, 2012 Sen verta vähän taitaa olla kiinnostusta että jätetään nyt sitten väliin ja katsellaan jos joskus olisi edes kourallinen autoja paikalla...
Mörkö Kirjoitettu 16. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 16. Elokuuta, 2012 Ei viittiny lähtee eilen katteleen ku camun takavalot on kontissa eikä siellä missä pitäs
repa Kirjoitettu 18. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 18. Elokuuta, 2012 Se on sellainen vintage kahvila jos on paljon näkemistä on kylttejä vanhoja flippereitä autoja ym ym ja on lähellä vironlaivojen terminaalia ;D Paikka lienee siis tämä: http://www.goldenclassics.fi/home.html Käykää tsekkaamassa ja raportoikaa. Tärkeät asiat: pysäköinti, kahvin laatu ja niin pois päin. Ja mielestäni arki-iltana ja sovitettuna niin että ei oo just kaikki viron laivat ruuhkaa aiheuttamassa. repa
gmc63 Kirjoitettu 18. Elokuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 18. Elokuuta, 2012 Paikka lienee siis tämä: http://www.goldenclassics.fi/home.html Käykää tsekkaamassa ja raportoikaa. Tärkeät asiat: pysäköinti, kahvin laatu ja niin pois päin. Ja mielestäni arki-iltana ja sovitettuna niin että ei oo just kaikki viron laivat ruuhkaa aiheuttamassa. repa Tsekattu on ja kahvi oli ihan hyvää ja parkkitilaa kuulemma löytyy paitsi päivisin On tosin hiekkakenttä ja vähän epätasainen ku on päällyste töitä
JG-60 Kirjoitettu 19. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 19. Elokuuta, 2012 Jep ,tarkistus tehty! Ihan jees mesta,hyvät kahvit ja upeita autoja näytillä. Kun vihjas clubi jäsenyydestä pääsi kiertää näyttely mestat ilmatteeks ja henkilökunta oli tosi mukavaa. Parkki tosi vähän vaiheessa,mutta kyllä sinne mahtuu.
repa Kirjoitettu 19. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 19. Elokuuta, 2012 No onko siis paikka sovittu? On. Aika? Käykö se entinen keskiviikko ja kellonaika noin 18-20 välillä? Saatan jopa ehtiä joskus itsekin.
gmc63 Kirjoitettu 19. Elokuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 19. Elokuuta, 2012 Mulle käy keskiviikko mut taitaa kyl olla niin et pari kertaa ja sit taas supistuu kävijämäärä tai loppuu kokonaan >
Fenix Kirjoitettu 19. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 19. Elokuuta, 2012 Voisin yrittää järkkää itselleni aamuvuoron keskiviikoksi, jotta pääsen paikalle. Järjestely kysymyksiä duunivuorojen jne. suhteen.
Chevy Kirjoitettu 19. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 19. Elokuuta, 2012 Vaikuttaa lupaavalta. tuskin ottaa tuulta purjeisiin
gmc63 Kirjoitettu 20. Elokuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 20. Elokuuta, 2012 tuskin ottaa tuulta purjeisiin Joo eip oikein oo ollut porukkaa Vaikka on yritetty vaikka missä eka kerralla jonku verran ja sit seuraavilla kerroilla koko ajan vähemmän niinkuin viimeks ilolassa
mikke Kirjoitettu 20. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 20. Elokuuta, 2012 se vaan tarviis ny ne pari luupäätä jotka on niin itepäisii ettei osaa lopettaa tai sit niinku mä ei ollu muutakaan elämää ni aina sinne joku eksyy lisäks ku tietää et aina siel ne pari naamaa kumminkin on niin se toimi aikasemminkin toni syömäs ja ostamas tupakkaa ja mä notkumas kahvikupin kans ku ei ollu muutakaan tekemistä ni sillä sen saa joko pysymään tai kuopattua kokonaan. nimimerkillä joskus kahviseurana vain hesari
Toni Kirjoitettu 20. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 20. Elokuuta, 2012 se vaan tarviis ny ne pari luupäätä jotka on niin itepäisii ettei osaa lopettaa tai sit niinku mä ei ollu muutakaan elämää ni aina sinne joku eksyy lisäks ku tietää et aina siel ne pari naamaa kumminkin on niin se toimi aikasemminkin toni syömäs ja ostamas tupakkaa ja mä notkumas kahvikupin kans ku ei ollu muutakaan tekemistä ni sillä sen saa joko pysymään tai kuopattua kokonaan. nimimerkillä joskus kahviseurana vain hesari
balez Kirjoitettu 20. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 20. Elokuuta, 2012 jep.. kyllä sinne tuli valuttua kun tietäs ettei ihan yksin tarvi olla.. mikke oli aina paikalla ennenkun loikkas edustamaan nastolan välimiittiä
repa Kirjoitettu 21. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 21. Elokuuta, 2012 Olen huomisesta heittänyt kruunaa ja klaavaa, että mennäkkö firman minigolf-tapahtumaan (ilmaista syötävää ja juotavaa) vai mennäkö välimeettiin. Näyttäis siltä, että kolikko jäi vähän kantilleen, kun tuo gemsukin suhtautuu asiaan noin pessimistisesti. Eihän meidän ole mikään PAKKO näitä välimeettejä VÄKISIN järjestää, mutta olisihan se MUKAVAA, jos kerholaisilla olisi joku vakituinen paikka missä tapaisi samanhenkisiä puolituttuja ihmisiä. Eli jos sataa: en mene keilaamaan.
gmc63 Kirjoitettu 21. Elokuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 21. Elokuuta, 2012 Eli onko sit huomen tulossa sinne stadiin ketään ite kyl meen käymään paikalla joskus klo 18-19 maissa?
Stimbe Kirjoitettu 21. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 21. Elokuuta, 2012 Repan kolikko jää aina vähän kantilleen ku ei ole koko vuonna missään näkyny. Välimiitissäkin tuntuu välillä et on enemmän musse miehiä ku f-body porukkaa.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään