Jump to content

Välimeetti 2012


Recommended Posts

Kirjoitettu

taitaa olla vähän siinä et porukka on kyllästynyt ku aina on muutamat samat naamat paikalla joku3-4kpl eikä pahemmin uusia ilmesty :-X

Jep, ite ehdotellu jonkin näköstä sunnuntaimiittiä, jossainpäin. Mut eipä ole innostuneita..

  • Replies 93
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • gmc63

    19

  • repa

    8

  • balez

    7

  • Chevy

    5

Kirjoitettu

No gemsu, älä ole pessimisti. Vaan ilmottaudu ensimmäiseksi tulijaksi ensi viikolla tuonne Jätkäsaareen.

(ja tämä ei siis ole paikan maksettu mainos ja minulla ei ole kytköksiä kyseiseen paikkaan.)

Siel on tullut käytyä ku on kaverin rodi ja paljon pienempää tavaraa näytillä mut silloinku kävin niin oli aikas huonosti parkki tilaa ku oli noit lähiidän autoja parkissa >:( ja kyl mä voin sinne tulla mut eip varmaan paljon muita tuu ::)
Kirjoitettu

Siel on tullut käytyä ku on kaverin rodi ja paljon pienempää tavaraa näytillä mut silloinku kävin niin oli aikas huonosti parkki tilaa ku oli noit lähiidän autoja parkissa >:( ja kyl mä voin sinne tulla mut eip varmaan paljon muita tuu ::)

 

Kyllähän vois iltavapailla tulla gemsua ihmettelee (  ;D ), mikäs tää jätkäsaaren pytinki on?

Kirjoitettu

Kyllähän vois iltavapailla tulla gemsua ihmettelee (  ;D ), mikäs tää jätkäsaaren pytinki on?

Se on sellainen vintage kahvila jos on paljon näkemistä on kylttejä vanhoja flippereitä autoja ym ym ja on lähellä vironlaivojen terminaalia ;D ;D
Kirjoitettu

Sen verta vähän taitaa olla kiinnostusta että jätetään nyt sitten väliin ja katsellaan jos joskus olisi edes kourallinen autoja paikalla...

Kirjoitettu

Ei viittiny lähtee eilen katteleen ku camun takavalot on kontissa eikä siellä missä pitäs  :W

Kirjoitettu

Se on sellainen vintage kahvila jos on paljon näkemistä on kylttejä vanhoja flippereitä autoja ym ym ja on lähellä vironlaivojen terminaalia ;D ;D

Paikka lienee siis tämä: http://www.goldenclassics.fi/home.html  Käykää tsekkaamassa ja raportoikaa.

Tärkeät asiat: pysäköinti, kahvin laatu ja niin pois päin.  Ja mielestäni arki-iltana ja sovitettuna niin että ei oo just kaikki viron laivat ruuhkaa aiheuttamassa.  m/

 

repa

Kirjoitettu

Paikka lienee siis tämä: http://www.goldenclassics.fi/home.html  Käykää tsekkaamassa ja raportoikaa.

Tärkeät asiat: pysäköinti, kahvin laatu ja niin pois päin.  Ja mielestäni arki-iltana ja sovitettuna niin että ei oo just kaikki viron laivat ruuhkaa aiheuttamassa.  m/

 

repa

Tsekattu on ja kahvi oli ihan hyvää ja parkkitilaa kuulemma löytyy paitsi päivisin  :( On tosin hiekkakenttä ja vähän epätasainen ku on päällyste töitä :-\
Kirjoitettu

Jep ,tarkistus tehty!

Ihan jees mesta,hyvät kahvit ja upeita autoja näytillä.

Kun vihjas clubi jäsenyydestä pääsi kiertää näyttely mestat ilmatteeks ja henkilökunta oli tosi mukavaa.

Parkki tosi vähän vaiheessa,mutta kyllä sinne mahtuu.

 

 

Kirjoitettu

No onko siis paikka sovittu? On.

Aika? Käykö se entinen keskiviikko ja kellonaika noin 18-20 välillä? 

 

Saatan jopa ehtiä joskus itsekin.  m/

Kirjoitettu

Mulle käy keskiviikko mut taitaa kyl olla niin et pari kertaa ja sit taas supistuu kävijämäärä tai loppuu kokonaan >:( >:(

Kirjoitettu

Voisin yrittää järkkää itselleni aamuvuoron keskiviikoksi, jotta pääsen paikalle.

Järjestely kysymyksiä duunivuorojen jne. suhteen. :-\

Kirjoitettu

Vaikuttaa lupaavalta.

 

tuskin ottaa tuulta purjeisiin  ;D

Kirjoitettu

tuskin ottaa tuulta purjeisiin  ;D

Joo eip oikein oo ollut porukkaa :-X Vaikka on yritetty vaikka missä eka kerralla jonku verran ja sit seuraavilla kerroilla koko ajan vähemmän niinkuin viimeks ilolassa :(
Kirjoitettu

se vaan tarviis ny ne pari luupäätä jotka on niin itepäisii ettei osaa lopettaa tai sit niinku mä ei ollu muutakaan elämää ni aina sinne joku eksyy lisäks ku tietää et aina siel ne pari naamaa kumminkin on niin se toimi aikasemminkin toni syömäs ja ostamas tupakkaa ja mä notkumas kahvikupin kans ku ei ollu muutakaan tekemistä ni sillä sen saa joko pysymään tai kuopattua kokonaan.

 

nimimerkillä joskus kahviseurana vain hesari ;)

Kirjoitettu

se vaan tarviis ny ne pari luupäätä jotka on niin itepäisii ettei osaa lopettaa tai sit niinku mä ei ollu muutakaan elämää ni aina sinne joku eksyy lisäks ku tietää et aina siel ne pari naamaa kumminkin on niin se toimi aikasemminkin toni syömäs ja ostamas tupakkaa ja mä notkumas kahvikupin kans ku ei ollu muutakaan tekemistä ni sillä sen saa joko pysymään tai kuopattua kokonaan.

 

nimimerkillä joskus kahviseurana vain hesari ;)

 

;D

Kirjoitettu

jep.. kyllä sinne tuli valuttua kun tietäs ettei ihan yksin tarvi olla.. mikke oli aina paikalla ennenkun loikkas edustamaan nastolan välimiittiä

Kirjoitettu

Olen huomisesta heittänyt kruunaa ja klaavaa, että mennäkkö firman minigolf-tapahtumaan (ilmaista syötävää ja juotavaa) vai mennäkö välimeettiin.

 

Näyttäis siltä, että kolikko jäi vähän kantilleen, kun tuo gemsukin suhtautuu asiaan noin pessimistisesti. Eihän meidän ole mikään PAKKO näitä välimeettejä VÄKISIN järjestää, mutta olisihan se MUKAVAA, jos kerholaisilla olisi joku vakituinen paikka missä tapaisi samanhenkisiä puolituttuja ihmisiä.

 

Eli jos sataa: en mene keilaamaan.

Kirjoitettu

Eli onko sit huomen tulossa sinne stadiin ketään ite kyl meen käymään paikalla joskus klo 18-19 maissa?  ???

Kirjoitettu

Repan kolikko jää aina vähän kantilleen ku ei ole koko vuonna missään näkyny. Välimiitissäkin tuntuu välillä et on enemmän musse miehiä ku f-body porukkaa.  ;)

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

×
×
  • Luo uusi...