Jump to content

Välimeetti 2012


Recommended Posts

  • Replies 93
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • gmc63

    19

  • repa

    8

  • balez

    7

  • Chevy

    5

Kirjoitettu

Ollipa kivaa, otetaan uusiksi.  8)

Ja ens kerralla varaan aikaa pitempään oleskeluun m/
Kirjoitettu

löytyykö kuvia paikan päällä olleesta kalustosta?  :)

hemmetti, kun itellä aina noi keskiviikot klo 23.00 asti duunia, niin ei mitään mahkuja tulla..

Kirjoitettu

löytyykö kuvia paikan päällä olleesta kalustosta?  :)

hemmetti, kun itellä aina noi keskiviikot klo 23.00 asti duunia, niin ei mitään mahkuja tulla..

 

eipä taida olla  ::)

3.kpl 4.gen Camaroita,tumman vihreä,musta ja punainen

1.kpl 4.gen T/A,pinkki

1.kpl 2.gen Camaro,kirjava

Kirjoitettu

eipä taida olla  ::)

3.kpl 4.gen Camaroita,tumman vihreä,musta ja punainen

1.kpl 4.gen T/A,pinkki

1.kpl 2.gen Camaro,kirjava

 

+ 1 kpl 4gen avo camaro pyörähti parkkipaikalla. Tais olla tummanpunainen ja oli aika likainen...

Kirjoitettu

+ 1 kpl 4gen avo camaro pyörähti parkkipaikalla. Tais olla tummanpunainen ja oli aika likainen...

 

joo niin oli ja 3.kpl kehonsiirtimiä ja 1.kpl jokumustahoppa  ;D

Kirjoitettu

ihmettelinkin mikä tapahtuma täällä on, maitoa lähdin hakee ja näin paljon peltoautoja  ;D

Kirjoitettu

Ens viikolla kumit savuaa kun lähden!  ;D

 

ratapeli,camber kulmat kohdillaan  ;D

Kirjoitettu

Ei ollunna ketään ...  olumppialaisia varmaan kattelivatten ...

 

Kirjoitettu

Nämä välimiitit kun näyttävät vähän kuivuvan kasaan, itsekin Ilolan ABC:llä kävin ohi kulkiessa pyörähtämässä mutta kun ei autoja tupakin aikana näkynyt jatkoin matkaa. Niin miten olisi jos yritettäisiin saada vähän vaihtelua noihin huoltis ympyröihin ja koitettaisiin saada ihmiset ja autot samaan aikaan vaikka Jätkäsaaren uuteen kahvila/automuseoon (mikä ikinä sen nimi nyt olikaan) tutustumaan yhtäaikaa? Jos tuo keskusta ei ole ihmisille hyvä paikka niin toki muitakin ideoita saa heitellä? ehdotuksia?

 

Mutta näillä puheilla ensimmäinen ehdotus olisi tuo ja vaikka siis ensi keskiviikko klo. 18.30, silloin varmaan suurin osa olisi jo töistä vapautunut.

 

Toki kerhon puuhaihmiset voisivat olla yhteydessä kyseiseen paikkaan ja kysyä vaikka jotain järjestelyitä, mikäli uutta paikkaa kiinnostaisi vähän promota.

Kirjoitettu

Nämä välimiitit kun näyttävät vähän kuivuvan kasaan, itsekin Ilolan ABC:llä kävin ohi kulkiessa pyörähtämässä mutta kun ei autoja tupakin aikana näkynyt jatkoin matkaa. Niin miten olisi jos yritettäisiin saada vähän vaihtelua noihin huoltis ympyröihin ja koitettaisiin saada ihmiset ja autot samaan aikaan vaikka Jätkäsaaren uuteen kahvila/automuseoon (mikä ikinä sen nimi nyt olikaan) tutustumaan yhtäaikaa? Jos tuo keskusta ei ole ihmisille hyvä paikka niin toki muitakin ideoita saa heitellä? ehdotuksia?

 

Mutta näillä puheilla ensimmäinen ehdotus olisi tuo ja vaikka siis ensi keskiviikko klo. 18.30, silloin varmaan suurin osa olisi jo töistä vapautunut.

 

Toki kerhon puuhaihmiset voisivat olla yhteydessä kyseiseen paikkaan ja kysyä vaikka jotain järjestelyitä, mikäli uutta paikkaa kiinnostaisi vähän promota.

taitaa olla vähän siinä et porukka on kyllästynyt ku aina on muutamat samat naamat paikalla joku3-4kpl eikä pahemmin uusia ilmesty :-X
Kirjoitettu

taitaa olla vähän siinä et porukka on kyllästynyt ku aina on muutamat samat naamat paikalla joku3-4kpl eikä pahemmin uusia ilmesty :-X

Pitää vissiin itse käydä seuraavalla etelän reissulla siellä mutka, niin näkyy ainakin yksi postipoika uutena kasvona  :)

Kirjoitettu

No gemsu, älä ole pessimisti. Vaan ilmottaudu ensimmäiseksi tulijaksi ensi viikolla tuonne Jätkäsaareen.

(ja tämä ei siis ole paikan maksettu mainos ja minulla ei ole kytköksiä kyseiseen paikkaan.)

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

×
×
  • Luo uusi...