Sarita Kirjoitettu 18. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 18. Heinäkuuta, 2012 Ollipa kivaa, otetaan uusiksi.
Mörkö Kirjoitettu 18. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 18. Heinäkuuta, 2012 Ollipa kivaa, otetaan uusiksi. Kannatetaan
gmc63 Kirjoitettu 18. Heinäkuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 18. Heinäkuuta, 2012 Ollipa kivaa, otetaan uusiksi. Ja ens kerralla varaan aikaa pitempään oleskeluun
Ann-nie Kirjoitettu 18. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 18. Heinäkuuta, 2012 löytyykö kuvia paikan päällä olleesta kalustosta? hemmetti, kun itellä aina noi keskiviikot klo 23.00 asti duunia, niin ei mitään mahkuja tulla..
Chevy Kirjoitettu 18. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 18. Heinäkuuta, 2012 löytyykö kuvia paikan päällä olleesta kalustosta? hemmetti, kun itellä aina noi keskiviikot klo 23.00 asti duunia, niin ei mitään mahkuja tulla.. eipä taida olla 3.kpl 4.gen Camaroita,tumman vihreä,musta ja punainen 1.kpl 4.gen T/A,pinkki 1.kpl 2.gen Camaro,kirjava
-vellu Kirjoitettu 18. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 18. Heinäkuuta, 2012 eipä taida olla 3.kpl 4.gen Camaroita,tumman vihreä,musta ja punainen 1.kpl 4.gen T/A,pinkki 1.kpl 2.gen Camaro,kirjava + 1 kpl 4gen avo camaro pyörähti parkkipaikalla. Tais olla tummanpunainen ja oli aika likainen...
Chevy Kirjoitettu 18. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 18. Heinäkuuta, 2012 + 1 kpl 4gen avo camaro pyörähti parkkipaikalla. Tais olla tummanpunainen ja oli aika likainen... joo niin oli ja 3.kpl kehonsiirtimiä ja 1.kpl jokumustahoppa
Toni Kirjoitettu 18. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 18. Heinäkuuta, 2012 No perse.Ilolassako nää nykyään o?
balez Kirjoitettu 18. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 18. Heinäkuuta, 2012 ihmettelinkin mikä tapahtuma täällä on, maitoa lähdin hakee ja näin paljon peltoautoja
balez Kirjoitettu 18. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 18. Heinäkuuta, 2012 oli kyllä kohtuullisesti porukkaa
Sarita Kirjoitettu 18. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 18. Heinäkuuta, 2012 Ens viikolla kumit savuaa kun lähden!
Chevy Kirjoitettu 19. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 19. Heinäkuuta, 2012 Ens viikolla kumit savuaa kun lähden! ratapeli,camber kulmat kohdillaan
balez Kirjoitettu 25. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 25. Heinäkuuta, 2012 caritan nelonen on kyllä siisti
Senior Kirjoitettu 1. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 1. Elokuuta, 2012 Ei ollunna ketään ... olumppialaisia varmaan kattelivatten ...
Jami Kirjoitettu 8. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 8. Elokuuta, 2012 Nämä välimiitit kun näyttävät vähän kuivuvan kasaan, itsekin Ilolan ABC:llä kävin ohi kulkiessa pyörähtämässä mutta kun ei autoja tupakin aikana näkynyt jatkoin matkaa. Niin miten olisi jos yritettäisiin saada vähän vaihtelua noihin huoltis ympyröihin ja koitettaisiin saada ihmiset ja autot samaan aikaan vaikka Jätkäsaaren uuteen kahvila/automuseoon (mikä ikinä sen nimi nyt olikaan) tutustumaan yhtäaikaa? Jos tuo keskusta ei ole ihmisille hyvä paikka niin toki muitakin ideoita saa heitellä? ehdotuksia? Mutta näillä puheilla ensimmäinen ehdotus olisi tuo ja vaikka siis ensi keskiviikko klo. 18.30, silloin varmaan suurin osa olisi jo töistä vapautunut. Toki kerhon puuhaihmiset voisivat olla yhteydessä kyseiseen paikkaan ja kysyä vaikka jotain järjestelyitä, mikäli uutta paikkaa kiinnostaisi vähän promota.
gmc63 Kirjoitettu 9. Elokuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 9. Elokuuta, 2012 Nämä välimiitit kun näyttävät vähän kuivuvan kasaan, itsekin Ilolan ABC:llä kävin ohi kulkiessa pyörähtämässä mutta kun ei autoja tupakin aikana näkynyt jatkoin matkaa. Niin miten olisi jos yritettäisiin saada vähän vaihtelua noihin huoltis ympyröihin ja koitettaisiin saada ihmiset ja autot samaan aikaan vaikka Jätkäsaaren uuteen kahvila/automuseoon (mikä ikinä sen nimi nyt olikaan) tutustumaan yhtäaikaa? Jos tuo keskusta ei ole ihmisille hyvä paikka niin toki muitakin ideoita saa heitellä? ehdotuksia? Mutta näillä puheilla ensimmäinen ehdotus olisi tuo ja vaikka siis ensi keskiviikko klo. 18.30, silloin varmaan suurin osa olisi jo töistä vapautunut. Toki kerhon puuhaihmiset voisivat olla yhteydessä kyseiseen paikkaan ja kysyä vaikka jotain järjestelyitä, mikäli uutta paikkaa kiinnostaisi vähän promota. taitaa olla vähän siinä et porukka on kyllästynyt ku aina on muutamat samat naamat paikalla joku3-4kpl eikä pahemmin uusia ilmesty
Mika Kirjoitettu 9. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 9. Elokuuta, 2012 taitaa olla vähän siinä et porukka on kyllästynyt ku aina on muutamat samat naamat paikalla joku3-4kpl eikä pahemmin uusia ilmesty Pitää vissiin itse käydä seuraavalla etelän reissulla siellä mutka, niin näkyy ainakin yksi postipoika uutena kasvona
Jami Kirjoitettu 9. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 9. Elokuuta, 2012 No gemsu, älä ole pessimisti. Vaan ilmottaudu ensimmäiseksi tulijaksi ensi viikolla tuonne Jätkäsaareen. (ja tämä ei siis ole paikan maksettu mainos ja minulla ei ole kytköksiä kyseiseen paikkaan.)
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään