repa Kirjoitettu 21. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 21. Elokuuta, 2012 Repan kolikko jää aina vähän kantilleen ku ei ole koko vuonna missään näkyny. Välimiitissäkin tuntuu välillä et on enemmän musse miehiä ku f-body porukkaa. Olimmää Bug in Finnissä Visulahdessa
Fenix Kirjoitettu 21. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 21. Elokuuta, 2012 Jos jengiä saapumassa niin otan aamuvuoron. Muutoin hoitelen blondiaccia aamu tuimaan, menen iltavuoroon ja käyn lekurissa. Ollut puolikämmentä puutunut / tunnoton kymmenisen päivää jo ja eikä ollut oikeastaan aikaa käydä vielä näyttämässä.
repa Kirjoitettu 21. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 21. Elokuuta, 2012 No eiköhän mennä huomenna porukalla kaffelle.
gmc63 Kirjoitettu 22. Elokuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 22. Elokuuta, 2012 Mä nyt joka tapauksesa tuun jommalla kummalla pelillä jos nyt ei sairastu yllättäen ;D
Lintumies Kirjoitettu 22. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 22. Elokuuta, 2012 Jos sitä kerrankin ilmestyisi paikalle...
repa Kirjoitettu 22. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 22. Elokuuta, 2012 No jos nyt sitten lähtis kaffelle Stadiin ja unohtais ton golffaamisen...
gmc63 Kirjoitettu 22. Elokuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 22. Elokuuta, 2012 Just lähdössä tulee kuka tulee ;D
Lintumies Kirjoitettu 22. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 22. Elokuuta, 2012 Just lähdössä tulee kuka tulee ;D lähin tulee jo
gmc63 Kirjoitettu 22. Elokuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 22. Elokuuta, 2012 Olihan siel muutama tyyppi mun lisäx ;D Mut ei paljon kannata näit juttuja väkisin jatkaa :'( :'(
repa Kirjoitettu 22. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 22. Elokuuta, 2012 Paikka oli kyllä ihan näkemisen arvoinen, mutta ei ehkä sijaintinsa puolesta arki-iltojen tapaamiseen paras mahdollinen: Ruuhkaa oli vielä Länsiväylällä klo 18:00 aikaan ja toisaalta sitä ruuhkaa on Jätkäsaaressa Tallinnanlauttojen takia muutenkin. Kertakäyntiä kuitenkin kehtaan suositella ihan kelle vaan. Mutta mutta: Kyllä olis hyvä olla joku säännöllinen vlimeettipaikka, vaikka vaan kerran kuussa tai sillai, esimerkiksi jonkun cruisingtapahtuman yhteydessä jossain kuppilassa ja siitä letkassa cruisinkipaikalle, esimerkiksi Porvoon Shellillä Porvoon cruisingiltoina tai joku muu. Sano sinä.
Fenix Kirjoitettu 22. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 22. Elokuuta, 2012 Pahoitteluni etten päässyt duuni ja muilta kiireiltäni. Edes lekuriinkaan en ennättänyt. Olisin mielelläni tullut. Koko kesän ollut kalenteri täynnä, autot palasina ja täytyy tunnustaa että pari kertaa ollut lomalla äijä muuten vain ajokunnoton. +vittumainen akka, joka ei hiffaa "juttua". Hyvä jos saa edes F1 katsoa ilman naljailua Sen sijaan en puolusta vakio miitti paikkaa paristakin syystä. Eri jäsenten sijainnit / välimatkat ja tuntuu liian rutiininomaiselta aina sama mesta. Mutta nou hätä... jengiähän sitä kuitenkin tullaa moikkaa joten nähdään vaan missä sopii
Fenix Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2012 Töissä koko illan. Nukuin pommiin ja tulin iltavuoroon
gmc63 Kirjoitettu 30. Elokuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 30. Elokuuta, 2012 Eip päässyt pitkäpäivä duunissa ku pääs himaan niin sit nukkuun
KKOSKINEN Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2012 Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2012 Mikas siin et tuo kesäkeoil, tai mikä nyt virallisesti onkin, hylättiin? Kävin kerran Tammistossa ja siihen se jäi. Nyt olis taas intoa vähän kaffitella.
gmc63 Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2012 Mikas siin et tuo kesäkeoil, tai mikä nyt virallisesti onkin, hylättiin? Kävin kerran Tammistossa ja siihen se jäi. Nyt olis taas intoa vähän kaffitella. Eiköhän just toi et monella on toi innostus lopahtanut ja ku ei oo varmuutta et onks missään ketään ku lähtee kahville
Lintumies Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 2012 Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 2012 Eipä sinne tule lähettyä jos ei täällä oo erikseen sovittu, että mennään. Ketään tuu kuitenkaan
mikke Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 2012 Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 2012 on tää ja, ei hyvää päivää hyvät herrat ja rouvat heti ku teijät laskee ominpäin mellastamaan on kaikki yhtä sekasotkua eikä mistään tuu mitää ku ei oo kukaan kattomassa teijän perään, yrittäkää edes. vai näinkö tässä käy ku opetuslapset jätetään oman onnensa nojaan
repa Kirjoitettu 12. Syyskuuta, 2012 Kirjoitettu 12. Syyskuuta, 2012 No, missäs me tänään juodaan kuppi kaffetta ja potkitaan jonkun foortin renkaita?
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään