Jump to content

Välimeetti 2012


Recommended Posts

Kirjoitettu

Repan kolikko jää aina vähän kantilleen ku ei ole koko vuonna missään näkyny. Välimiitissäkin tuntuu välillä et on enemmän musse miehiä ku f-body porukkaa.  ;)

Olimmää Bug in Finnissä Visulahdessa  :-[
  • Replies 93
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • gmc63

    19

  • repa

    8

  • balez

    7

  • Chevy

    5

Kirjoitettu

Jos jengiä saapumassa niin otan aamuvuoron.

Muutoin hoitelen blondiaccia aamu tuimaan, menen iltavuoroon ja käyn lekurissa.

Ollut puolikämmentä puutunut / tunnoton kymmenisen päivää jo ja eikä ollut oikeastaan aikaa käydä vielä näyttämässä.

Kirjoitettu

Mä nyt joka tapauksesa tuun jommalla kummalla pelillä jos nyt ei sairastu yllättäen ;D ;D :-\

Kirjoitettu

No jos nyt sitten lähtis kaffelle Stadiin ja unohtais ton golffaamisen...

Kirjoitettu

Just lähdössä tulee kuka tulee ;D ;D

lähin tulee jo
Kirjoitettu

Olihan siel muutama tyyppi mun lisäx ;D ;D ;D Mut ei paljon kannata näit juttuja väkisin jatkaa :'( :'(

Kirjoitettu

Paikka oli kyllä ihan näkemisen arvoinen, mutta ei ehkä sijaintinsa puolesta arki-iltojen tapaamiseen paras mahdollinen: Ruuhkaa oli vielä Länsiväylällä klo 18:00 aikaan ja toisaalta sitä ruuhkaa on Jätkäsaaressa Tallinnanlauttojen takia muutenkin.  Kertakäyntiä kuitenkin kehtaan suositella ihan kelle vaan.

 

Mutta mutta: Kyllä olis hyvä olla joku säännöllinen vlimeettipaikka, vaikka vaan kerran kuussa tai sillai, esimerkiksi jonkun cruisingtapahtuman yhteydessä jossain kuppilassa ja siitä letkassa cruisinkipaikalle, esimerkiksi Porvoon Shellillä Porvoon cruisingiltoina tai joku muu. Sano sinä.

Kirjoitettu

Pahoitteluni etten päässyt duuni ja muilta kiireiltäni. Edes lekuriinkaan en ennättänyt.

Olisin mielelläni tullut.

Koko kesän ollut kalenteri täynnä, autot palasina ja täytyy tunnustaa että pari kertaa ollut lomalla äijä muuten vain ajokunnoton.

+vittumainen akka, joka ei hiffaa "juttua".

Hyvä jos saa edes F1 katsoa ilman naljailua :o

 

Sen sijaan en puolusta vakio miitti paikkaa paristakin syystä.

Eri jäsenten sijainnit / välimatkat ja tuntuu liian rutiininomaiselta aina sama mesta.

Mutta nou hätä... jengiähän sitä kuitenkin tullaa moikkaa joten nähdään vaan missä sopii m/

 

 

Kirjoitettu

Töissä koko illan. Nukuin pommiin ja tulin iltavuoroon :-\

Kirjoitettu

Eip päässyt pitkäpäivä duunissa ku pääs himaan niin sit nukkuun :-\

  • 2 weeks later...
Kirjoitettu

Mikas siin et tuo kesäkeoil, tai mikä nyt virallisesti onkin, hylättiin?  Kävin kerran Tammistossa ja siihen se jäi. Nyt olis taas intoa vähän kaffitella.

Kirjoitettu

Mikas siin et tuo kesäkeoil, tai mikä nyt virallisesti onkin, hylättiin?  Kävin kerran Tammistossa ja siihen se jäi. Nyt olis taas intoa vähän kaffitella.

Eiköhän just toi et monella on toi innostus lopahtanut  :-[ ja ku ei oo varmuutta et onks missään ketään ku lähtee kahville :-\
Kirjoitettu

Eipä sinne tule lähettyä jos ei täällä oo erikseen sovittu, että mennään. Ketään tuu kuitenkaan ;D

Kirjoitettu

on tää ja, ei hyvää päivää hyvät herrat ja rouvat heti ku teijät laskee ominpäin mellastamaan on kaikki yhtä sekasotkua eikä mistään tuu mitää ku ei oo kukaan kattomassa teijän perään, yrittäkää edes.

 

vai näinkö tässä käy ku opetuslapset jätetään oman onnensa nojaan :D

Kirjoitettu

No, missäs me tänään juodaan kuppi kaffetta ja potkitaan jonkun foortin renkaita?

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

×
×
  • Luo uusi...