Jump to content

Project K.I.T.T.

K.I.T.T.2000

Recommended Posts

• Replies 225
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• K.I.T.T.2000

114

• HFB

8

• Mika

7

• smokeybandit

4

Kirjoitettu

Parkin osalta ei tarvi tehdä mitään koska kanta on sen verran ahdas sinne holeen et ei muuta ku painaa sinne kääntää lukitus päälle.

Niin sä ajattelit sitten että sulla on parkit ja vilkut erikseen eri lampuissa ja

vain yhdet lisävalot??

Mietin vaan että et sitten ajatellut porata noiden vilkkujen "kylkeen" reikää ja upottaa sitä parkkia sinne samaan koteloon??

En tosin tiedä mitä katsari sitten tykkäis :-\ ei varmaankaan käy päinsä :'(

Kirjoitettu

No ensin ajattelin tehdä niin mutta sitte vituttaa liikaa jos ne ei kelpaakaan. Akka toi vahingossa lisäpitkät,niin pitää nekin hyödyntää...

Kirjoitettu

No ensin ajattelin tehdä niin mutta sitte vituttaa liikaa jos ne ei kelpaakaan.

Tee noihin erillinen rele-kytkentä ja säänkestävä kytkin vaikka "piiloon" johonkin konehuoneen sähköjen joukkoon. Saat kätevästi kytkettyä pois käytöstä katsastusta varten.

Kirjoitettu

kauankos siinä kesti kun tilasit skannerin ja nokan sieltä usasta? :o

Kirjoitettu

kauankos siinä kesti kun tilasit skannerin ja nokan sieltä usasta? :o

Nokka tuli knight passionsilta ja scanneri tuli Brennon Fullbrightilta usasta.Nokka olis tullut Alankomaista nopeampaakin mutta piti Joaon kans odotella niitä scannereita ku se äijä tekee niitä sitä mukaan mitä tilauksia tulee. Eikä tarvinnut maksaa veroja scannerista ku ne meni ensin Joaon luo ja se lähetti sen taas nokan kans yhdes tänne. 3 kuukautta sai odotella...

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

Seuraavat pari viikkoa pitää toivoa parasta,sillä tuttuni lähtee jenkkilään ja laitoinpa tehtäväksi etsiä 15" Turbo Cast vanteet sekä ne "fender vent:it" niihin GTA lokasuojiin. Täytynee toivoa parasta että sellaiset edulliseen hintaan sais. Jos ei 15" niin sitten 14" vanteet.

Kirjoitettu

GTA:ssa niitä reikiä fendereissä ei ollu. Ittellä on just GTA, ja mun mielestä ne ois makeemmat jos ne reiät siin olis...

Kirjoitettu

GTA:ssa niitä reikiä fendereissä ei ollu. Ittellä on just GTA, ja mun mielestä ne ois makeemmat jos ne reiät siin olis...

Onneksi on reiät ;) :D

Kirjoitettu

Ahaa... No ebayllä kaupattiin niitä aukon raameja -90 GTA:sta ja lokasuojat jotka ostin on GTA:sta... No.. aivan sama mistä lie,kunhan vain sais sellaiset :o

Kirjoitettu

Joo niin on... Mut saa nyt nähä mitkä vanteet sieltä rapakon takaa tulee...

• 3 weeks later...
Kirjoitettu

Tulipa tänään ebaystä ostettua ne "raamit" lokasuojien aukkojen päälle. Hinta oli rahteineen vaivaiset 37 euroa... Melko halvat! Taitaa tulla toinenkin pari (jos kaveri on löytänyt),mutta eiköhän ne saa johki kadotettua. Tällaista tällä kertaa :)

Kirjoitettu

Myyppä mulle sit ylimääräset raamit jos eksyy käsiisi.

Kirjoitettu

haluaakos pojat tilailla kimpassa http://www.grp-laminator.piczo.com tuolta vaikka pöläreitä? hinta on ainakin törkeän edukas.

Joutuu varmaan tilaan heti joulun ja uuden vuoden jälkeen :o

Kiinnostaiskos kitt 2000 tilailla kimpassa josko säästettäis postituskuluissa?

Olishan se kiva saada ne vanteetkin kärryn alle enskesäks.

Pölyttynyt tallissa jo ikuisuuden :'(

Kirjoitettu

mä oon kyl mukana.

Mä pistin jo tiedustelua firmalle sähköpostina ja kyselin paketti hintoja ja postituskuluja Suomeen. Tämmönen oli vastaus:

3 sets of 4 hubcaps @ Ј240.00 and Ј75.00 postage = Ј315.00GBP / Forex laskurilla 458,89 EURoa postituskulut sisältäen.

2 set of 4 Hubcaps @ Ј160.00 and Ј75.00 Postage = Ј235.00GBP /

Forex laskurilla 342,35 EURoa postituskulut sisältäen.

I would recomend postal insurance on this item

thks

GRP

Eli jos Ezzy ja kitt2000 lähtee mukaan ostoksille niin se olis sitten tuo 458 euron paketti varmaan eikä siitä nyt 3 jaettuna paljoa lärvi tulis.

Sitten varmaan tarttis miettiä että kenelle se paketti tulee ja kuka pistää tuleen ne muille vaikkapa matkahuollossa?

Kirjoitettu

Jep! Mukana ollaan jos tilaillaan. Pitää varmaan tehdä niin et sille jolle laitetaan koko paketti tulemaan sieltä Englannista niin maksellaan sitte omat osuudet sen tilille kelle ne tulee.... vai? :o

Kirjoitettu

No niin,taas päivityksiä... Ostin sitten huuto netistä ne KITT vanteet. Haen ne siinä 7. tammikuuta lauantaina Kokkolasta. Laitan kuvia ku saan ne. Tietenkin ennen ja jälkeen puhalluksen ;D

• 2 weeks later...

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...