Jump to content

Project K.I.T.T.

K.I.T.T.2000

Recommended Posts

Kirjoitettu

Ihmeen alhaalla sulla noi gfx:ksi kai kutsutut lärpäkkeet luukkujen edessä, jää outo rako.

Eipä nuo raot nyt niin oudot ole.

Sarjan autossahan ne myös oli aina silloin tällöin kuten esimerkiksi tässä autossa:

http://cache.gizmodo.com/gadgets/knight%20rider.jpg

Itsellä näyttäis suurin piirtein samanlaiselta ellei olis niitä pleksilaseja siinä päällä :P

• Replies 225
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• K.I.T.T.2000

114

• HFB

8

• Mika

7

• smokeybandit

4

Kirjoitettu

Onko tää nyt hieno??

Toiset tykkää,toiset ei...

Kirjoitettu

Toiset tykkää,toiset ei...

Just niin,makujahan on monia.Pääasiahan lienee että ite tykkää,jos ei muita miellytä niin so not sano mäkitornista tipahtelija.

Ite en omastani lähtis tällästä tekemään,enkä ole mikään Ritari Ässä-fani,mutta olen tainnut jonkun muunkin projektin kohalla sanoo että mun mielestä on h.tin hyvä että kaikenlaisia autoja rakennellaan.Ikinä ei pysty kaikkia miellyttämään ja minkä hiton takia siihen edes pitäisi pyrkiä.Tähänkin joukkoon mahtuu noita tyylisuuntia KITT-klooneista teknotuning-härveliin ja kaikkea siltä väliltä.Sehän on pelkästään hyvä ettei kaikki aja samanlaisella f-bodylla,sehän ois hiton tylsää.Mietikää nyt,tälläkin palstalla kaikilla ois punanen vm 89 305TBI Camaro, "no mitäs oot sille tehny?","no juu,mä vahasin sen ja vaihoin tulpat","ai jaa,niin mäkin"....Ei helv...

Mun mielestä hyvää jälkeä oot tehny ja autostahan tulee erikoinen,jatka samaa rataa!

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

Eipä nuo raot nyt niin oudot ole.

Sarjan autossahan ne myös oli aina silloin tällöin kuten esimerkiksi tässä autossa:

http://cache.gizmodo.com/gadgets/knight%20rider.jpg

Itsellä näyttäis suurin piirtein samanlaiselta ellei olis niitä pleksilaseja siinä päällä :P

Joo, toi on musta ärsyttävä rako, pistää pahasti silmään ;D

Muuten näyttää kyllä hemmetin hienolta, loistavaa työtä :)

Kirjoitettu

Mä teidän raoista tiedä, mutta jos oot Kitt2000 täälpäin pyörimäs niin poikkee kahville, tämä härveli pitää nähdä livenä! Pistä tekstaria eka niin katotaan missäpäin seikkailen.

Kirjoitettu

Mä teidän raoista tiedä, mutta jos oot Kitt2000 täälpäin pyörimäs niin poikkee kahville, tämä härveli pitää nähdä livenä! Pistä tekstaria eka niin katotaan missäpäin seikkailen.

Pistän tekstaria tuleen jos kesällä siellä päin ajelen!
Kirjoitettu

Mitähän virkavalta tykkäis tällaisesta kilvestä... ;D ;D

Ei muuta kuin kokeilemaan... ;)

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

Kävin ihan piruuttani laittamassa oman auton muitten kannssahullujen nähtäväksi http://knightreplicas.com/database/default.asp?WCI=KITTandKARRShow&KITTandKARRReplicaID=598

Hieman yllätyin kun en ollutkaan siellä loppupään porukassa ::) Oikein jopa kuudennella sivulla :o

Kyllä se hienolta näyttää,ei voi muuta sanoa.Missä kesän voisko sanoa miiteissä/tapahtumissa näitä reblicoita olis nähtävänä?,olisin kiinnostunut tuleen livenä kattoo.

Kirjoitettu

Summermeetissä,jos nyt jaksaa lähteä ajelemaan... Tilasin muuten 7" näytöllä varustetun DVD-soittimen,ehkä kojelautaa varten jos sellaisen sais talven aikana tilailtua.

• 4 weeks later...
Kirjoitettu

Tere taas! Mitäs täs muuta... KITT:n mittariin tullut jo reippaasti 3000km ja aina vain kanssa-autoilijoita hymyilyttää mun auto ;D Eikä ole vielä poliisille jääty kiinni scannerin käytöstä...

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

Juu... väritys on kohdallaan! Kojelautaki olis ollut tarjolla 1st season hintaan 350USD...

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

Voe perse... Nyt alkaa näyttä pahalta,että joudun luopumaan Kitistä :'( :'( Pitäs jostain kattella kolmas auto tuohon pihaan ja mielellään diesel. Ja ei oikein viittis kolmesta autosta maksaa vakuutusmaksuja,käyttöveroja ym. Perse repeää :-X,vaikka uuden työn takia palkka nousee mukavasti mutta silti... :( Pitää koettaa keksiä joku ratkaisu,ku en millään raaskisi luopua tuosta.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...