Jump to content

Project K.I.T.T.

K.I.T.T.2000

Recommended Posts

Kirjoitettu

mä oon kyl mukana.

mä taidan olla ulkona, koska joku vei mun vanteet ;D

eipä noilla nyt hintaa hirveästi ole, eli voisin kyllä hyvinkin olla mukana ;D

voihan ne laittaa vaikka seinälle...

• Replies 225
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• K.I.T.T.2000

114

• HFB

8

• Mika

7

• smokeybandit

4

Kirjoitettu

Ja tänään kilahti postista tällaiset 8)

Onpas tutun näköiset :D

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

Kokeilin maalata nuo vanteet,mut taidanpa viedä puhallukseen ja kiillottaa reunat... ei oikein istu silmään maalattuina.

IMG_0741.JPG}

IMG_0741.JPG_thumb

Kirjoitettu

näyttää enemmän harmaalta pohjamaalilta melkein toi, heitä jotain hopeisempaa päälle ja lakka?

Kirjoitettu

Vähän harmaalta juu näyttävät, hopeinen vannemaali kyllä ajaisi asiansa paremmin ;D

Itse ajattelin jossain vaiheessa viedä nuo omani johonkin vanne firmaan missä saavat ne pienet halkeamat korjata ja sen jälkeen jos nuo sais pulverimaalattua jossain firmassa (mitä lie suomessa maksaa->hunajaa) mutta tulis edes uutta vastaavien näköiseksi.

Kirjoitettu

No tuo pinta ehkä näyttää pohjamaalilta,mutta oikeasti se on met.hopea+lakka päällä. Pitää viedä puhallettavaksi ja kiillottaa reunat ja laittaa alle. Eihän ne maalaa tuolla knight registries:n sivuilla niitä... ainakaan huomannut missään osiossa missä on se turbo castien kunnostus... :-\

• 4 weeks later...
Kirjoitettu

Ens viikolla taitaa tulla postissa -82 takavalot 8). Kiitokset kuuluu JUX-26:lle ;)

Kirjoitettu

Ei oo... Oliko tuo joku vihjaus sellaisesta puskurista :o :P

Kirjoitettu

Ei oo... Oliko tuo joku vihjaus sellaisesta puskurista :o :P

Jollain saattaisi olla joutilaana yksi kappale... ;)

Kirjoitettu

Hieno homma! Laitetaan asia korvan taa hautumaan ;)

Kirjoitettu

Tuli siitä puskuristakin sitte kaupat ::) :P

Kirjoitettu

Tilasin sitte WVeirauch:ilta pölärit... Pakko saada täs kuukauden sisällä. Hinta 200 euroa+kulut... Saa ulkonäön kohdalle projektis.

Kirjoitettu

Tilasin sitte WVeirauch:ilta pölärit... Pakko saada täs kuukauden sisällä. Hinta 200 euroa+kulut... Saa ulkonäön kohdalle projektis.

Toivottavasti saat tuottees :-\

Kirjoitettu

No,Joaolta kyselin siitä jäppiksestä... Siltä vissiin tavaraa saa. I hope :o

Kirjoitettu

No... Pitää nyt kattoa mikä on miehiään. Täytyy kuulustella jeppistä >:(

Kirjoitettu

Asiaa 8) 8) 8) ja puskuri myös tuli.

Tilailin kans just tänään takavalosatsin 8)

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

No... Pitää nyt kattoa mikä on miehiään. Täytyy kuulustella jeppistä >:(

Mites onko pöläreistä tai äijästä kuulunut mitään ? :-\

Kirjoitettu

No joo,on ollut pieniä money order probleemaa,mut kovin siltä on viestiä tullu et ne pistää heti ne tulee ku fyffet on perillä. Ylihuomen pitäs lähettää rahulia sinne päin. Pitäis olla täällä parin viikon sisällä.Prkl... meinaa tulla kiire,nimittäin auton saa pois maalaamosta 5.ens kuuta ja vakuutus lähtee pyörii 10.päivä ja pitäis sinne Jyväskyläänki keriitä. No... yöt ja illat paiskii hommia,nii eikö se siitä ala hahmottua. Onneksi talli on samas pihas ku kämppäki niin saa suoraa juosta sänkyyn ku siltä tuntuu ;D ;D

Kirjoitettu

Olisko sulla kuvia uusista ja vanhoista takalamppujen kannoista? Miten ne eroaa?

Tuli just itelle '82 takavalot ja pitäis alkaa säätää kohtapuolin jotain...myyjä ei oiken ollu taipuvainen myymään kantoja, ei ainakaan edukkaasti. HErättelee vielä toiveita autonsa kunnostamisesta, vaikka oon ostanu siltä jo lähes koko auton ;D

Kirjoitettu

Jees... No erohan niillä on se että 82 valoissa ei ole lasikantalampulle (parkki) reikiä niin ku niis eurovaloissa on. Ite pitää kans kikkailla niin että pitää ottaa 82 johtosarjasta kantoja ja laittaa vilkku toimimaan ulommassa yksikseen ettei laita sitä toimimaan jarruvalon kans samaan. Kuulin vaan ettei niitä saa toimimaan niin kuin 82:ses. Vanhemmassa on joku ohjainlaite sille että se mahdollistaa jarruvalon vilkkumisen ku painaa jarrua ja vilkuttaa samalla.... :o :o

Kirjoitettu

Ja pöläreistä... Rahat on mennyt turvallisesti perille ja kapselit tulevat ens viikolla!! Can´t hardly wait!! :P :P

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...