camo86 Kirjoitettu 20. Helmikuuta, 2014 Kirjoitettu 20. Helmikuuta, 2014 itellä sama homma edessä neliöputkesta tosin, huomasitko korin jäykkyydessä mitään eroa entiseen..
F350 Kirjoitettu 22. Helmikuuta, 2014 Kirjoitettu 22. Helmikuuta, 2014 itellä sama homma edessä neliöputkesta tosin, huomasitko korin jäykkyydessä mitään eroa entiseen.. Ainakin mulla 3-genissä muutos oli huikean iso! Käytännössä tuntui, että vasta niiden asennuksen jälkeen autoon tuli jousitus, kun kori ei nää anna periksi. Tosin mulla on jäykkä alusta, joten se varmaan vielä korosti korin elämistä. SFC:en lisäys pitäisi olla ensimmäinen muutos, mitä noille tehdään.
Z-mo Kirjoitettu 22. Helmikuuta, 2014 Kirjoitettu 22. Helmikuuta, 2014 Ainakin mulla 3-genissä muutos oli huikean iso! Käytännössä tuntui, että vasta niiden asennuksen jälkeen autoon tuli jousitus, kun kori ei nää anna periksi. Tosin mulla on jäykkä alusta, joten se varmaan vielä korosti korin elämistä. SFC:en lisäys pitäisi olla ensimmäinen muutos, mitä noille tehdään. Aamen! Toi pitäisi takoa kaikkien 3g omistajien otsalohkoon.
cam95 Kirjoitettu 23. Helmikuuta, 2014 Kirjoitettu 23. Helmikuuta, 2014 itellä sama homma edessä neliöputkesta tosin, huomasitko korin jäykkyydessä mitään eroa entiseen.. Edellinen om. laittanut nuo mun auton niin ei vertailutietoa ole mutta samaa mieltä kuin nää muut jotka kommentoi, jos ajo-ominaisuuksia haluaa parantaa niin näistä kannattaa aloittaa.
Turnn Kirjoitettu 24. Helmikuuta, 2014 Kirjoitettu 24. Helmikuuta, 2014 Tein hitsaamalla n.40x70mm palkista -Tosin kakkos koppaseen. voin suositella!
jaagou Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 2014 Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 2014 Aamen! Toi pitäisi takoa kaikkien 3g omistajien otsalohkoon. Tehdään tehdään kunhan keritään....
jaagou Kirjoitettu 19. Toukokuuta, 2015 Kirjoitettu 19. Toukokuuta, 2015 Mielipidettä kaivataa.... Eli tuli ostettua tommoset: http://i135.photobucket.com/albums/q151/jaagou/Chervolet%20%20Z28/sekalaista/20150403_124422_zpsve8yehwx.jpg ja hetkellisestä mieli johteesta ajattelin et eiköhän noi saa tukevemmaksikin: http://i135.photobucket.com/albums/q151/jaagou/Chervolet%20%20Z28/sekalaista/20150404_225104_zpsdfczrlei.jpg kuskinpuolen omaa muokasin näin aluksi sen verran et menee koko "kyljen pituudelta", apukuskinpuolen omaan hitsaan vielä tuon viistoputken, mutta sitten ajattelin että pitäisikö tuo yksi kuvassa näkyvä tanko hitsata kanssa kiinni subframeen ja sieltä keskelle runkoon molemmin puolin ja tehdä pultattava tanko kardaani tunnelin alle kun näyttäisi tilaa olevan....? että mitäs mieltä tuosta "poikittaisesta" putkesta, hukkaanko aikaa askarrellessa vai olisiko siitä ehkä jotain hyötyäkin...?
camaro82 Kirjoitettu 20. Toukokuuta, 2015 Kirjoitettu 20. Toukokuuta, 2015 Mä laitoin omaani juuri tuollaiset ilman mitään modauksia ja auttoivat todella huomattavasti Arvelisin että tuo poikittaispalkki ei kauheasti auta, viisaammat kertokoot lisää
GTATL Kirjoitettu 20. Toukokuuta, 2015 Kirjoitettu 20. Toukokuuta, 2015 Sanoisin että auttaa kunhan se pultattava osa tulee lujaa kiinni. Itse tein poikittis vahvikkeen sisäpuolelle niin ei vie pakoputkilta tilaa ja tulee sinne kivasti maton alle piiloon Kaikki mitä tohon kuminauhapohjaan hitsaa lisää, jäykistää varmasti
jaagou Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 2015 Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 2015 Eli ei siitä haittaakan ole, taidanpa siis hitsata sen sitte sinne niin... Onkos noita kuinka hitsattu pohjaan, kynnyksen reunaan, ihan lattiapelliin myös...? vaiko "päistä vaan"...?....
Fenix Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 2015 Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 2015 Mulla päiden lisäksi heftailtu kynnykseen pitkin matkaa.
RaiRai Kirjoitettu 11. Joulukuuta, 2015 Kirjoitettu 11. Joulukuuta, 2015 4 geniin ois tarkotus talven aikana bolt-on SFC:t saada 3 pisteen kiinnityksellä. Kymysykset prioriteettijärjestyksessä: - mistä järkihintaan? - tekiskö joku järkihintaan? (Maalaan itse) - löytyiskö mittoja joista saan teetettyä? Guuglasin vähän e-baystä mutta vähän latistaa useamman satkun rahdit.
HaroldHirmuinen Kirjoitettu 12. Joulukuuta, 2015 Kirjoitettu 12. Joulukuuta, 2015 Itsellä kans samaa projektia tulossa. Nyt on vaan muita ongelmia ollut autossa ettei ole ehtinyt tekemään. Sen verran sain aikaiseksi että kävin hakemassa profiilia 2x 2m pätkät olikohan 25 tai 30mm x40 ja 4mm seinämällä, hinta oli 20e. Itse ajattelin hitsailla koriin latat, joihin taas saisi hyvin kiinnitettyä subframet pulteilla. Periaatteessa suoraan koriin hitsatut olisi paras vaihtoehto, mutta kun sitä ei koskaan tiedä mihin suuntaan tulevaisuudessa. Jos et välttämättä halua kolmenpisteen kiinnitystä et tarvitse kuin suoraa profiilin pätkää. Itse olen myös ostanut Tuumacid oy:n kautta Riihimäellä, tilaa konteissa tavaraa kuukausittain.
RaiRai Kirjoitettu 12. Joulukuuta, 2015 Kirjoitettu 12. Joulukuuta, 2015 Erittäin kiihottava ajatus heftailla tällaiset palikat itse hitsaten kasaan metritavarasta. Mutta kun... harrastetila on käytännössä taloyhtiön autokatos + minuuttivuokranosturi niin ongelmaksi muodostuu alkajaisiksi olosuhteet sekä lähimmäisten suvaitsevaisuus äärimmäisen poikkeavaan käytökseen Tiedossa on myös että autoon hitsaten noista tulee jämymmät. Tämän ajattelin jättää tekemättä vaikka sen pystyisikin teettämään; pultattavistakin (ainakin 3-point) on kuulemma selkeä hyöty ja ne voi sitten tarvittaessa poistaa helpommin muiden alustatöiden haitolta. Tuo Tuumacid laitetaan ylös ja toki edelleen saa tarjota tähän ratkaisuja. Edit: vielä kuva minkämoisista puhutaan: http://www.alloutracing.com/store/images/T/xctmpccgvc4.png
1Elvis Kirjoitettu 3. Tammikuuta, 2016 Kirjoitettu 3. Tammikuuta, 2016 Itse tehtynä tulee halvalla mutta menee "aikaa ja tupakkaa". Nämä -67 avo Camaron tuet maksoi 24e sisältäen raudan, pultit ja maalin.
1Elvis Kirjoitettu 3. Tammikuuta, 2016 Kirjoitettu 3. Tammikuuta, 2016 Tuli taas törkeen iso kuva mutta näkee ainakin yksityiskohdat paremmin Avoautossa huomaa heti kuinka tuet rauhoittaa korin vapinaa.
F-Jape Kirjoitettu 7. Tammikuuta, 2016 Kirjoitettu 7. Tammikuuta, 2016 Vieläkös joku tekee 3 Gen SFC? Tai jollain ylimääräisenä? Muitakin alustan osia kiinnostaa jos löytyy
F350 Kirjoitettu 8. Tammikuuta, 2016 Kirjoitettu 8. Tammikuuta, 2016 Vieläkös joku tekee 3 Gen SFC? Tai jollain ylimääräisenä? Muitakin alustan osia kiinnostaa jos löytyy Sacharyllä ainakin oli, kysy onko enää: http://forum.f-bodyfinland.com/Yabbse/index.php?topic=65559.0
RaiRai Kirjoitettu 6. Maaliskuuta, 2016 Kirjoitettu 6. Maaliskuuta, 2016 Sain hommattua KimmoT:ltä tuollaiset itse tehdyt pultattavat "kolmiot" ja tänään meni kohtuuvaivalla alle. RockRock Testaukset myöhemmin, huomenna leimalle...
RaiRai Kirjoitettu 26. Maaliskuuta, 2016 Kirjoitettu 26. Maaliskuuta, 2016 No niin, nyt kun kesä tuntuu olevan about täällä (tänään +6 C), niin tuli testattua autoa vähän enemmän. Ne aiemmin tuntuneet korin, tai ehkä paremminkin perän, "värähdykset" terävissä kuopissa tai tien saumoissa olivat connectorien kanssa poissa. Vääntöjäykkyyttä perstuntumalta tietty melko mahdoton verrata entiseen. Mulla on alusta muutoin täysin vakio T/A, eikä itsellä ole tarkoitus nyt muutoin muuttaakkaan sillä tuntuu just hyvältä näin. (Katsastusmies tosin ei uskonut että "De Carbon" iskarit voi olla alkuperäiset.)
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään