Jump to content

Sub framet

HappyHippie

Recommended Posts

Kirjoitettu

Ok, pidetään pelihousut viileenä ja ehjinä.

Ajattelin josko tekijöillä olisi dementia iskenyt ja nyt ihmettelevät mitä helvetin rautoja on tallin nurkat täynnä :)

• Replies 302
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Markus

41

• -vellu

27

• JR

22

• F350

15

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

Loppuviikosta pitäisi palkkien olla valmiina, ens viikon alkupuolella koitetaan lähettää, jos sovituksissa ei tuu mitään pakkia...

ja matkahuollon kautta lähetetään

Kirjoitettu

Olikos noita Ouluun tulossa useammat?(Soppa)? Säästäisköhän lähetyskuluissa paljonkin, jos laittas kaikki samassa läjässä tännepäin?

Kirjoitettu

Joo ainaki mulle on tulossa nuo. Kimpassa vaan, eiköhän siinä jotain säästä.

Kirjoitettu

Olikos noita Ouluun tulossa useammat?(Soppa)? Säästäisköhän lähetyskuluissa paljonkin, jos laittas kaikki samassa läjässä tännepäin?

Sullehan tuli tosta toisesta erästä vasta..., sillai mul on ainaki muistissa, ja ne toisen erän SFC:t on valmiina joskus parin kuukauden päästä...

Noista tuleekin muuten sitte mattamustat

-ekan erän SFC:t kerkes varaamaan:

Minä itse

Velipoika

Soppa

ERT2

JR

Arska

Toiseen erään on varannu SFC:t

Vemu x2

TAKKU

Ponu

F350

paps

KKOSKINEN

350formula

Kirjoitettu

Muistin, että olisin ilmoittautunut mukaan, mutta en ollutkaan. Eli lisää mut joukkoon.

Kirjoitettu

Päätettiin et toisen erän SFC määrä on 10 paria, eli 7 on varattu, 3 olis vielä.... halukkaat ilmottakaa YV:nä

Kirjoitettu

Sullehan tuli tosta toisesta erästä vasta..., sillai mul on ainaki muistissa, ja ne toisen erän SFC:t on valmiina joskus parin kuukauden päästä...

varmastikin näin :-[, eipä niitä sitten kannata samassa lähetää....
Kirjoitettu

No tänään palkit on sitte maalattu, niistä tuli sittenkin punaiset... viikonloppuna sovitan noita kaikkia mun autoon ja jos kaikki menee putkeen ni luultavasti keskiviikkona palkit on omistajillaan, mut jos tulee robleemia ni viikolla viivästyy..

Tuli pähkäiltyä kaverin kanssa, että voitas tehdä noita Lower Trailing Armseja, jos kiinnostusta löytyy tarpeeksi, mitäs porukka sanoo?

...ja sitte kävi mielessä noi perän watts linkit, että jos niitäkin tekis...

Kirjoitettu

mua ainakin kiinostaa.!! markus mul olis tollaset paketissa joten kiinostaisko tehdä noita?http://www.lmperformance.com/1478/7.html

Kirjoitettu

mua ainakin kiinostaa.!! markus mul olis tollaset paketissa joten kiinostaisko tehdä noita?http://www.lmperformance.com/1478/7.html

Kylhän noitaki vois sitte samalla askarrella...

Kirjoitettu

No ..

Tuli pähkäiltyä kaverin kanssa, että voitas tehdä noita Lower Trailing Armseja, jos kiinnostusta löytyy tarpeeksi, mitäs porukka sanoo?

...ja sitte kävi mielessä noi perän watts linkit, että jos niitäkin tekis...

Trailing Arms:it kiinnostaa, itse asiassa harkinnu niiden tilaamista jenkeistä. Niiden mittatarkkuus vaatimus taitaa olla kovempi kuin noilla jäykisteillä? Mutta sehän on laitteista ja tekijästä kiinni ;)

Kirjoitettu

mitat saa helposti vanhasta...

mitäs porukka sanoo jos tehtäis noita säädettäviä panhardeja myös, olisko ottajia?

Kirjoitettu

mitat saa helposti vanhasta...

mitäs porukka sanoo jos tehtäis noita säädettäviä panhardeja myös, olisko ottajia?

olis, tosin omani tulee olemaan unibaleilla (juu, ovat epämukavat ja kuluvat nopeasti)

Mitat

Niin ja panhardin pituus on noin 109cm ja pultin paksuus 16mm

Kirjoitettu

mitäs porukka sanoo jos tehtäis noita säädettäviä panhardeja myös

Jaahas, kilpaileva tehdas....

Kirjoitettu

Saako tuollaiset talven aikana itselle tai sitten keväällä suoraan kiinnitettyä? kyseessä 3g gta t-top

Kirjoitettu

Jos 4 geniin vielä tehdään sub frameja, niin mä voisin ottaa.

Kirjoitettu

Saako tuollaiset talven aikana itselle tai sitten keväällä suoraan kiinnitettyä? kyseessä 3g gta t-top

Toisen erän SFC:t yritetään tehdä niin, että ne olis valmiiina joulukuussa...

otatko viimiset parit?

Kirjoitettu

Eli toisen erän tilanne on seuraavanlainen:

Vemu x2

TAKKU

Ponu

F350

paps

KKOSKINEN

350formula

zoidberg

yhdeksät varattu, yhdet vielä jälellä, vai miten on DaMonsta?

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...