JR Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2006 Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2006 Ok, pidetään pelihousut viileenä ja ehjinä. Ajattelin josko tekijöillä olisi dementia iskenyt ja nyt ihmettelevät mitä helvetin rautoja on tallin nurkat täynnä
Markus Kirjoitettu 12. Syyskuuta, 2006 Kirjoitettu 12. Syyskuuta, 2006 Loppuviikosta pitäisi palkkien olla valmiina, ens viikon alkupuolella koitetaan lähettää, jos sovituksissa ei tuu mitään pakkia... ja matkahuollon kautta lähetetään
F350 Kirjoitettu 12. Syyskuuta, 2006 Kirjoitettu 12. Syyskuuta, 2006 Olikos noita Ouluun tulossa useammat?(Soppa)? Säästäisköhän lähetyskuluissa paljonkin, jos laittas kaikki samassa läjässä tännepäin?
Soppa Kirjoitettu 12. Syyskuuta, 2006 Kirjoitettu 12. Syyskuuta, 2006 Joo ainaki mulle on tulossa nuo. Kimpassa vaan, eiköhän siinä jotain säästä.
Markus Kirjoitettu 12. Syyskuuta, 2006 Kirjoitettu 12. Syyskuuta, 2006 Olikos noita Ouluun tulossa useammat?(Soppa)? Säästäisköhän lähetyskuluissa paljonkin, jos laittas kaikki samassa läjässä tännepäin? Sullehan tuli tosta toisesta erästä vasta..., sillai mul on ainaki muistissa, ja ne toisen erän SFC:t on valmiina joskus parin kuukauden päästä... Noista tuleekin muuten sitte mattamustat -ekan erän SFC:t kerkes varaamaan: Minä itse Velipoika Soppa ERT2 JR Arska Toiseen erään on varannu SFC:t Vemu x2 TAKKU Ponu F350 paps KKOSKINEN 350formula
KKOSKINEN Kirjoitettu 12. Syyskuuta, 2006 Kirjoitettu 12. Syyskuuta, 2006 Muistin, että olisin ilmoittautunut mukaan, mutta en ollutkaan. Eli lisää mut joukkoon.
Markus Kirjoitettu 12. Syyskuuta, 2006 Kirjoitettu 12. Syyskuuta, 2006 Päätettiin et toisen erän SFC määrä on 10 paria, eli 7 on varattu, 3 olis vielä.... halukkaat ilmottakaa YV:nä
F350 Kirjoitettu 13. Syyskuuta, 2006 Kirjoitettu 13. Syyskuuta, 2006 Sullehan tuli tosta toisesta erästä vasta..., sillai mul on ainaki muistissa, ja ne toisen erän SFC:t on valmiina joskus parin kuukauden päästä... varmastikin näin , eipä niitä sitten kannata samassa lähetää....
Markus Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2006 Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2006 No tänään palkit on sitte maalattu, niistä tuli sittenkin punaiset... viikonloppuna sovitan noita kaikkia mun autoon ja jos kaikki menee putkeen ni luultavasti keskiviikkona palkit on omistajillaan, mut jos tulee robleemia ni viikolla viivästyy.. Tuli pähkäiltyä kaverin kanssa, että voitas tehdä noita Lower Trailing Armseja, jos kiinnostusta löytyy tarpeeksi, mitäs porukka sanoo? ...ja sitte kävi mielessä noi perän watts linkit, että jos niitäkin tekis...
tpi57 Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2006 Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2006 mua ainakin kiinostaa.!! markus mul olis tollaset paketissa joten kiinostaisko tehdä noita?http://www.lmperformance.com/1478/7.html
Soppa Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2006 Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2006 Kiinnostaa muaki nuo muutkin alustan osat.
Markus Kirjoitettu 15. Syyskuuta, 2006 Kirjoitettu 15. Syyskuuta, 2006 mua ainakin kiinostaa.!! markus mul olis tollaset paketissa joten kiinostaisko tehdä noita?http://www.lmperformance.com/1478/7.html Kylhän noitaki vois sitte samalla askarrella...
F350 Kirjoitettu 15. Syyskuuta, 2006 Kirjoitettu 15. Syyskuuta, 2006 No .. Tuli pähkäiltyä kaverin kanssa, että voitas tehdä noita Lower Trailing Armseja, jos kiinnostusta löytyy tarpeeksi, mitäs porukka sanoo? ...ja sitte kävi mielessä noi perän watts linkit, että jos niitäkin tekis... Trailing Arms:it kiinnostaa, itse asiassa harkinnu niiden tilaamista jenkeistä. Niiden mittatarkkuus vaatimus taitaa olla kovempi kuin noilla jäykisteillä? Mutta sehän on laitteista ja tekijästä kiinni
Markus Kirjoitettu 15. Syyskuuta, 2006 Kirjoitettu 15. Syyskuuta, 2006 mitat saa helposti vanhasta... mitäs porukka sanoo jos tehtäis noita säädettäviä panhardeja myös, olisko ottajia?
Guest Jukka Kirjoitettu 15. Syyskuuta, 2006 Kirjoitettu 15. Syyskuuta, 2006 mitat saa helposti vanhasta... mitäs porukka sanoo jos tehtäis noita säädettäviä panhardeja myös, olisko ottajia? olis, tosin omani tulee olemaan unibaleilla (juu, ovat epämukavat ja kuluvat nopeasti) Mitat Niin ja panhardin pituus on noin 109cm ja pultin paksuus 16mm
Nova Kirjoitettu 15. Syyskuuta, 2006 Kirjoitettu 15. Syyskuuta, 2006 mitäs porukka sanoo jos tehtäis noita säädettäviä panhardeja myös Jaahas, kilpaileva tehdas....
DaMonsta Kirjoitettu 16. Syyskuuta, 2006 Kirjoitettu 16. Syyskuuta, 2006 Saako tuollaiset talven aikana itselle tai sitten keväällä suoraan kiinnitettyä? kyseessä 3g gta t-top
KimmoT Kirjoitettu 16. Syyskuuta, 2006 Kirjoitettu 16. Syyskuuta, 2006 Jos 4 geniin vielä tehdään sub frameja, niin mä voisin ottaa.
Markus Kirjoitettu 17. Syyskuuta, 2006 Kirjoitettu 17. Syyskuuta, 2006 Saako tuollaiset talven aikana itselle tai sitten keväällä suoraan kiinnitettyä? kyseessä 3g gta t-top Toisen erän SFC:t yritetään tehdä niin, että ne olis valmiiina joulukuussa... otatko viimiset parit?
Markus Kirjoitettu 17. Syyskuuta, 2006 Kirjoitettu 17. Syyskuuta, 2006 Eli toisen erän tilanne on seuraavanlainen: Vemu x2 TAKKU Ponu F350 paps KKOSKINEN 350formula zoidberg yhdeksät varattu, yhdet vielä jälellä, vai miten on DaMonsta?
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään