Jump to content

Korin 4&3 jäykistys

Guest Jannu8

Recommended Posts

• Replies 183
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• JR

17

• kj

13

• Z-mo

9

• BlackZ

9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

Suokaa anteeksi 3gen hemmot :o

Tilaustavarana Belgiasta tuli senttien mukaan sopiva ja siitä neljään kulmaan hydrauliikka-pajalla väännetty, täysin millitarkka(edelbrock), mallin mukaan työstetty poikkituki.(hitsausvahvistettu) tuki.

Jos joku ei siis siitä nauti/hyväksy, voi mulle ne raudat palauttaa samaan hintaan.

Tarkoitus oli että kaikki kerhon jäsenet saa samaan hintaan vahvistusta jo ehkä väsyneeseen koriin.

Mielestäni voit reklamoida mulle suoraan, osoite on :-*

Kirjoitettu

Jouduttiin poraan reikiä isommiks et saatiin paikalleen :'(

Johtuen keulan väsymisesztä.Saman tein Ponu 4geniin,siistiähän se olis...ilman modifiointia.Tällä hetkellä taitaa olla Camrado ainut ketä sai poikkituen paikalleen ilman virityksiä >:(

Kirjoitettu

Ihmettelisin jos kymmeniä, ellei peräti satojatuhansia kilometrejä rullannut vakiokori olisi yhä millilleen orkkismitoissa yhdeltä löysimmistä alueistaan. Malttia ihmiset, kyllä ne tuet sinne saa menemään, vaikka vähän joutuisi asennuksen kanssa takkuamaankin.

viestin kirjoittajalla ei ole taloudellisia tai muita aineettoman tai aineellisen hyödyn tavoitteluun tähtääviä intressejä Jannu8:n poikkitukikaupassa.

Kirjoitettu

Kyllä mulle tuo tuki kelpaa.

Itse rälläkällä vähän leikkelin ja hioin sitä kiinnitys lätkää, että saa mahtumaan siihen koloon mikä on iskarin kiinnityslevyn sivussa ja näin ollen ei tartte runkonumeroa uuteen paikkaan tehdä. Reiät vielä pitää porata ja maalata tuki.

Kirjoitettu

Itselleni tein just eikä melkein sopivan wonderbaarin, joka ei sopinut kavereitten autoihin, rungot näet elävät

Kirjoitettu

Sovittelin tukeani molempiin autoihini ja huomasin, että Irocissa on paljon enemmän takakallistusta kuin vanhassa zetassa. Tämän vuoksi siinä on enemmän tilaa kiinnityslaipalle. Tohon vanhempaan sitä oilis aika vaikea laittaa. Irocciin istunee hyvin pienellä viilauksella ja laippojen oikaisulla.

Kirjoitettu

Mut kyl oon tyytyväinen ihan ku olis eri auto nyt ku on ajellu enemmän ;D ;D ;Dnyt vaan tuntuu että toi peräpää ei oikein vörki ::)siis autossa tuntuu löysältä :(Eim uskois tota mikä ero ku on vakio etupää :P :P

Kirjoitettu

Mut kyl oon tyytyväinen ihan ku olis eri auto nyt ku on ajellu enemmän ;D ;D ;Dnyt vaan tuntuu että toi peräpää ei oikein vörki ::)siis autossa tuntuu löysältä :(Eim uskois tota mikä ero ku on vakio etupää :P :P

Perään jäykemmät alatukivarret ja panhard. Ero vakio alustaiseen autoon on aika huima.

Kirjoitettu

Tällaisen tein ite ja tosi paljon vaikutti ajotuntumaan parantavasti ilman preloadiakin. Seuraavaksi takatukivarsien ja panhard-tangon boxaus

STB_001.jpg}

STB_001.jpg_thumb

Kirjoitettu

ei sulla sattuis olemaan enempi kuvia..?

kuinka paksua materiaalia käytit? ::)

Kirjoitettu

Ja koko viimeistelty konehuone kuvassa :-[

PS. Teki muutes huomattavan piristeen koneelle kun laittelin nuo alumiiniletkut johtamaan viileää ilmaa kaasarille :P

STB_002.jpg}

STB_002.jpg_thumb

Kirjoitettu

ei sulla sattuis olemaan enempi kuvia..?

kuinka paksua materiaalia käytit? ::)

Toi on ihan selkeesti rautakauppatavaraa eli kait jotain 1,5mm vahvaa 1/2 tuuman putkea. Toki otan lisää kuvia jos tarvii.

Ja lisäys: ajattelin vielä lisätä tuohon tuet tulipeltiin eli ns. kolmiomallinen tuosta on tulossa

Kirjoitettu

Ei ole tarkoitus olla ilonpilaaja, mutta kuinkas tuossa Camaro82:n ehdotelmassa säädetään etupään kulmia? Tehdään uusi stb jos etupään kulmia joudutaan muuttamaan? Noita iskarin päitähän siinä liikutellaan kun kulmia säädetään

Kirjoitettu

ei muuta ku puslakauppan mars sillai tässä on muutki tehny takatukivarret poksaten ja nova350cid:iltä sopiva panhardi ni rupee vörkkimään ;)

Kirjoitettu

Ei ole tarkoitus olla ilonpilaaja, mutta kuinkas tuossa Camaro82:n ehdotelmassa säädetään etupään kulmia? Tehdään uusi stb jos etupään kulmia joudutaan muuttamaan? Noita iskarin päitähän siinä liikutellaan kun kulmia säädetään

No persk.. Enpäs tuota asiaa ajatellut yhtään tehdessäni tuon stb:n. Pitänee vissiin tehdä vähä muutoksia.
Kirjoitettu

Tää tuki muuten sopii sitten myös TBI koneisiinkin. Ilmanputsariin jää muutama milli varaakin vielä ainakin tässä omassa autossa. :D

Kirjoitettu

Sielläpä se poikkituki möllöttää... 8) Oli maali irronnu parin millin matkalta kuskin puolelta, eli konepelti vissii päässy vähä ottamaan siihen kiinni. Plenumin ja tuen väliin jää noin 5mm tilaa ahtaimmasta kohdasta.

valmis_konehuone2.jpg}

valmis_konehuone2.jpg_thumb

Kirjoitettu

No onkos ollu vaikutusta ajoon?

Kyllä se vaan vaikuttaa :) Mulla kun on vielä subframe connectorit tossa omassa niin eipä vääntyile kori enää yhtään, tuntuu tosi jäykältä ja tarkalta ajossa nyt 8)

Kirjoitettu

eikös ne pultit pysy paikallaan kun ovat kiinni korissa, kun säätö tapahtuu liikuttelemalla sitä "laattaa" jossa iskari on kiinni?

joutuu vaan irrottaa säädön ajaksi.

must tuntuu että ku asenettiin mulle toi poikkituki ja piti "hyppiä"renkaan ja vanteen päällä et noi pultit painu sisään niin näyttäis et meni apparin puolelta rengas kulmat vituralleen syö meinaan ULKOREUNASTA näyttäis ainaki siltä :'( :'( :'(kait se taas pitää viedä säädettäväksi >:(
Kirjoitettu

Tuskin se poikkituesta johtuu. Eikös sinulla oikaistu runkoa remontin yhteydessä ? Kulmien muuttuminen johtuu siitä.

Kirjoitettu

Tuskin se poikkituesta johtuu. Eikös sinulla oikaistu runkoa remontin yhteydessä ? Kulmien muuttuminen johtuu siitä.

joo voip olla niinki ja senhän sä kerroit välimeetissäki ;Dmut silti tuntuu uskomattomalta että eivät olis tehneet sitä säätöä sen rempan jälkeen aikaa ainaki olis ollu ;)
Kirjoitettu

4. erä poikkitukia lähdössä tilaukseen.Tällä kertaa 4gen autoihin, eli soita tilaus 0500-679824/txt/vastaaja

Sinkitty, iskarien yläpääkiinitteinen paksu poikkituki asennusvalmiina 60e kerhohintaan ;)

Kirjoitettu

Jeps ja mulla löytyy lahdesta yks 4-gen sinkitty malli. Ei käynyt veekutosen

konehuoneeseen :-[ Voi soitella jos joku lähistöllä oleva tarvii 044 7212902

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...