Z-mo Kirjoitettu 17. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 17. Toukokuuta, 2006 Jeps ja mulla löytyy lahdesta yks 4-gen sinkitty malli. Ei käynyt veekutosen konehuoneeseen Voi soitella jos joku lähistöllä oleva tarvii 044 7212902 Säästät sen siihen saakka kunnes konehuoneessa istuu kasi...
Guest burnout Kirjoitettu 17. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 17. Toukokuuta, 2006 Säästät sen siihen saakka kunnes konehuoneessa istuu kasi... ... Katsotaan nyt mikä peto koneisto tuolta löytyy isojen autojen maasta... Että mahtuuko sinne yleensä mitään enää pellin alle
Guest Jannu8 Kirjoitettu 17. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 17. Toukokuuta, 2006 Ponu lisätty 3gen listaan.Ootellaan muita tilaajia.
kj Kirjoitettu 21. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 21. Toukokuuta, 2006 mites muilla 3gen ponuissa on pelti mennyt kiinni? oma tilanne kuvassa.IMG_1906.JPG_thumb
kj Kirjoitettu 21. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 21. Toukokuuta, 2006 vaikka käytin tuota matalempaa mallia.21052006001.jpg_thumb
Guest Irocci Kirjoitettu 22. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 22. Toukokuuta, 2006 Kyllä mulla Camarossa pelti mahtuu kiinni.
Z-mo Kirjoitettu 22. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 22. Toukokuuta, 2006 Ponuissa on hiukan matalampi pelti ku Camaroissa, mut kyl muistaakseni Edelbrock väittäis että tuki menee kaikkiin TPI f-bodeihin...
Shadowcast Kirjoitettu 22. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 22. Toukokuuta, 2006 Ponuissa on hiukan matalampi pelti ku Camaroissa, mut kyl muistaakseni Edelbrock väittäis että tuki menee kaikkiin TPI f-bodeihin... Ja Edelbrokin tuesta otettiin mitat? Ja ei mahu Trans Amin konepellin alle?
johny Kirjoitettu 22. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 22. Toukokuuta, 2006 Mulle sais olla 3 gen stb .Mut sen pitäis olla tbi yhteensopiva.
Guest Jannu8 Kirjoitettu 22. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 22. Toukokuuta, 2006 Ponuissa on hiukan matalampi pelti ku Camaroissa, mut kyl muistaakseni Edelbrock väittäis että tuki menee kaikkiin TPI f-bodeihin... Näin piti tilanne olla.Oletko varma että tuki on oikein päin?
kj Kirjoitettu 22. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 22. Toukokuuta, 2006 aivan sama kumminpäin tahansa,ei mahdu pellin alle. camaron peltiin verrattuna ponun pellin jäykisteet ovat paljon korkeamalla.ainakin mulla.eikä ole toista ponua mistä verrata. no hermot men,otin rälläkän ja tein siitä sopivan. kännykän kuva,sori laatu.otetaan parempi jos tarvis. tuo ei ole vielä valmis hitsailut ja hipistelyt tekemättä.
BlackZ Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 2006 konehuone. Minusta näyttää kyllä että tuossa kuvassa sovittelet sitä väärään kohti Näyttäs ainaki kuvassa niinku se olis tuon iskaritolpan kiinnityslevyn päällä ja se tulee oikeasti sen eteen kuten edellisen sivun kuvassa mun autosta näkyy. Saattaa tietenki olla et näyttää vaan siltä minusta, mut sanoinpa kuitenki...
kj Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 2006 sovituskuva.kiinnityslevyt ei mahdu topan eteen ilman levyn rälläköintiä.camaroon taasen mahtu. eikä pelti mahtunut kiinni vaikka nuo kiinnitys levyt rälläs irti. tuosta viimeistä postaamastani kuvasta näkyy uusi kiinnitys/muoto(ehkä).eli tulee nyt iskaritolppien pulttien alle. laitan tällä viikolla johkin paremmat kuvat sovituksesta. nuo muokatut kuvat kun näyttää menevän sotkuseks.
Guest Jannu8 Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 2006 sait yvn.Hyvitystä tulossa
kj Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 2006 noh,kahtotaan sitä vielä.yritän selvittää onko nuo pontiac konepellit erillaiset tukirakenteiden osalta. vai onko mun konepelti tehty vit.ralaeen. laitan cujo:lle viestiä jos pääsis vertaileen pellinalusia.
JR Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 2006 Siis, olikos noi mitat otettu edelistä? Muistan joskus lukeneeni että edelin kohdalla olis maininta (summit) että joidenkin 3-gennereiden konepellin tukia joutuis hieman "muokkaamaan" asennuksen onnistumiseksi ... Ei muuta kuin rälläkone esiin ja ohentamaan oikeista kohdista jos ei muuten mahdu.
kj Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 2006 Siis, olikos noi mitat otettu edelistä? Muistan joskus lukeneeni että edelin kohdalla olis maininta (summit) että joidenkin 3-gennereiden konepellin tukia joutuis hieman "muokkaamaan" asennuksen onnistumiseksi ... Ei muuta kuin rälläkone esiin ja ohentamaan oikeista kohdista jos ei muuten mahdu. mulle vaan olis pitänyt tehä scooppi konepeltiin
Cujo Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 2006 Näin tämä sopii TBI vekottimeenPoikkituki_1.JPG_thumb
Cujo Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 2006 Ja tilaahan on Poikkituki_2.JPG_thumb
Cujo Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 2006 ja lisääPoikkituki_3.JPG_thumb
Cujo Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 2006 näin tulen laittamaan ettei tarvi "siirtää" numerojaPoikkituki_4.JPG_thumb
Guest Jannu8 Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 2006 Mulle sais olla 3 gen stb .Mut sen pitäis olla tbi yhteensopiva. Johny lisätty listaan. Käy suoraan tbi koneeseen.kts cujon asennus.
maka Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 2006 kampeeko miten tuota suodatinta kun polkasee kaasua?
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään