Jump to content

Camaro 5.7 V8 LT1 93- virittäminen


Kiiski

Recommended Posts

niimpä säästetään käyttökelposet ja kehitetään sit muualta. jakaja pois ja opti tilalle ja taas on yks kulmavaihde vähemmän sytkän ajotus linjans

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Oliskoha tietoa nokan liukulaakereiden öljyreikien suunnista? Vanhat olis näihin suuntiin konetta edestä päin katsoessa 

Oli suunnat kello

1 1600 ja 1900,

2 1600,

3 1600,

4 1600

5 1800

Joku meinasi että pitäisi kaikki osoittaa kello 1400?

lohkossa reikiä 

1 alas ja ylös 

2 alas ja ylös 

3 alas ja ylös 

4 alas ja ylös 

5 alas

 

 

 

 

 

 

 

 

IMG_20211122_164805.jpg

IMG_20211122_164703.jpg

Link to comment
Share on other sites

Joskus edellistä konetta tehdessä pohdittiin tota öljy reijän asentoa, mitään varmuutta ei löydetty mihin ne käsketään laittaa mut meinattiin et toi 16 olis hyvä et öljy menis nokka-akselin alle pyörimisen mukana kun venttiili koneisto painaa päältä. Ja sit viel varmistaa et se laakerin reikä on siin öljy kanavan kohalla eikä jää lohkon kannaksen tukkimaks. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...