Jump to content

Kuitupelti

Msk383

Recommended Posts

Kirjoitettu

Olisiko kukaan kiinnostunut jos tilattaisiin muutamat pellit?

[ylläpito on poistanut liitteen]

• Replies 132
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Msk383

30

• Ilku

14

• Jape__

7

• Samppa383

7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

paljon tulee hinnaks?

Mua kiinnostais enemmän tämmönen matalampi ramair pelti. Sopii paremmin formulaan. [Liitetiedoston poistanut ylläpitäjä][Liitetiedoston poistanut ylläpitäjä]

Kirjoitettu

Tuolla ko. paikassa hinta oli 550$ mutta voisihan sitä katella jostain muualtakin.. Aika tyyris kyllä mutta mutta..

Kirjoitettu

Jos Harwoodin peltejä lötyy samasta paikasta... mistä sitten tilaattekaan niin mä voisin samaan syssyyn tilata sen Cowl pellin Camaroon.

Kirjoitettu

eihän tuo pellin hinta olekkaan suuri mutta kun on sitä kokoa niin julmetusti niin rahti tulee maksamaan tosi paljon +tulli+alv niin puhutaan yli tuhannen € kappale hinnasta tai ainakin lähelle tuhatta vai onko jollakin todellisia lukuja.

Kirjoitettu

Noniin poijjaat suositaan suomalaista, kyllähän noita peltejä sais tääläkin teetettyä.

Kirjoitettu

Kerrohan kenellä olisi valmis muotti ;). Muuten tulee kalliiksi tilata ensin pelti, teettä siitä muotti ja laminoida toiset pellit. Hyvää bisnestä ehkä jos olisi vaan rahaa aloittaa.

Kirjoitettu

pelli on vai pitäiskö sanoa että kuitu on kyllä tosi hyvän näköinen.

Kirjoitettu

Totta. Itse olen miettinyt tuota lähinnä lämpöongelmien takia..

Kirjoitettu

samoin mutta kyllähän omasta pellistäkin saa pienellä vaivalla "hengittävän" pitää vain etsiä jostain purkaamolta toinen pelli omaa ei viitti alkaan repii jos tuleekin oikia "näköraha"niin saa laittaa alkuperäisen takaasi

Kirjoitettu

Karu totuus on, että 3rd genin keula on liian umpinainen eikä ilmaa virtaa konehuoneeseen. Mulla oli kesällä jatkuvasti lämpöongelmia ja tommottiset nenät saattais vaikuttaa aika paljon. Vielä kun tekee kunnon lärpäkkeen sinne maskin alle ja ehkä kolmas flekti syylärin eteen niin ehkä niillä saadaan kiuas kylmäksi.

Ja tietty toi bad ass look olisi bueno ;D Jotkut tykkää ja jotkut ei mutta väliäkö hällä.

Kirjoitettu

Minä olisin kans kiinnostunu tuosta RamAir -pellistä... Tuo MSK:n ehdottama pelli olisi aika härski. Kaveri vain totesi, että et kyllä laita noin rumaa pelliä autoosi. :)

Mutta mitähän tuohon pelliin tulisi noita pakollisia muita kuluja, että se olisi täälä?

Onkohan tuossa pellissä miten paljon paksuutta...? Ottaa nimittäin ahdin tällähetkellä ainakin mulla pelliin, kun oikein tyhjäkäynniltä polkaisee. Olen joutunut poistamaan nykyisestä pellistä hieman sisävahvistuksia.

Ahtimen imuputken saisi kyllä hienosti kiinni suoraan "sieraimeen"... eli raitis ilmakin hoituisi samalla.

Kirjoitettu

purkamolta käytetty pelti johon lyödä scooppi ja ottaa siitä muotti johon taikoa varsinainen kuitupelti. Tai teettää muotti ja x määrä peltejä jossain alan firmassa. thirdgen.orgissa sanoivat että konepeiton takimmaisen tiivisteen poistokin auttais, päästää tosin vettä konetilaan

Kirjoitettu

Mä avasin cowl:n formulastani ja se vesi määrä riitti polttaa puolan johdon. Antakaa suosiolla se tiiviste olla. :-[ Tosin on se cowl vieläkin auki ;D Pitää laittaa talveks takasin. Kyylä se kesällä autto.

Suomessa on liian kosteet kelit. Rikkoo elektroniikkaa.

Kirjoitettu

talveks takas ??? eikös se mee purkuun melkein koko pommi??? vai meinasitko parkki paikalla koneen vaihtaa??? ::)

Kirjoitettu

Jos joku ottais yhteyttä johonkin firmaan ja tekis hieman alustavia kartoituksia, hankittais useampi. Puhun nyt siis että teetettäis jossain atlantin tälläpuolen. Paha idea?

Kirjoitettu

olen ollut yhteydessä simo patoharjuun (spesialty engeering) tämän kuitupelliasian tiimoilta heille tulee kontti tavaraa talvenmittaan amerikoista suomeen. ja sinne mahtuisi myös näitä konepellejäkin.

että jos kiinnostaa niin simon puhelinnumero on 0968242555

hintaa ei ihan tarkkaan pystynyt vielä sanomaan mutta arveli sen jäävän ehkä alle tuhanteen euroon

niin jos todella olette kiinnostuneen niin kontin lähtöaikaa en tarkasti tierä joten olkaa yhteydessä,

Kirjoitettu

Olen ajatellut tilata pellin tuossa vuodenvaihteessa, mutta nyt musta on alkanut tuntumaan, että Suomessa on todellakin liian kosteat kelit tuollaiselle pellille?

Onko jollain mielipidettä asiaan? Jos sataa kovaa ja ajat , niin paljonko tulee koneeseen vahinkoa. Ehdottomasti tuo msk:n ehdottama pelli on kyllä hienoin ja houkuttelee.

Kirjoitettu

Olen mukana tilaamassa peltiä jos saadaan jostain hyvään hintaan. Toi 1000e kuulostaa kyllä turhan häijyltä.

Kirjoitettu

simo lupasi tarkentaa niitä hintoja kun saa tietoon amerikan pään rahtikulut.

sekä ilmoittaa tarkan ajan mihin mennessä tilaus pitää suorittaa että kerkiää mukaan.

kallishan se on tonnilla mutta lopuksi aika hyvän näköinen ja erikoinen.

kävin myös seinäjoella lännen autokatsastusasemalla näyttämässä kuvaa näistä pelleistä ja meinasivat että kuvasta katsoen ei näyttäisi olevan liian korkeakaan.

pitäisi läpäistä katsastuskin

Kirjoitettu

Onko muilla nyt aikomusta tilata RamAir -pelliä.

Pile selvittelee kustannuksia...

MSK?

Kirjoitettu

ensi viikolla tieretään enempi kun saadaan tarkka pakkauksen koko ja paino niin saadaan tietää nitä konttirahti maksaa ja mitä rahti on itse amerikan mantereelta kontille maksaa sekä tullaukset ja alvit sun muut .

ja vielä pellistä sen verran että sen saa auton väriin maalattuna ja ainoastaan maalattuna eli ei raaka pinnalla.

ja kuten sivuilla on kolmea eri hintavaihtoehtoa niin.

halvin: on myös maalattu mutta siinä ei ole "sieraimia" tehty valmiiksi.

keskimmäinen: siinä on sieraimet auki sekä ram air tarrat joiden värin voi valita muutamasta vaihtoehdosta.

kallein: muuten kuin edellä mutta myös ilmansuoratin paketti mukana

siellä on sitten myös kamaroonkin vaihtoehtoja

ja myös 4:nen sukupolven vehkeisiin

tässä vielä linkki mistä voi konepelliä katsella http://www.ramairhood.com/store/detail.aspx?ID=41

ja se hinta mikä saadaan ensiviikolla niin siihenkin voi tulla pieniä heittoja puoleen jos toiseen valuuttakurssien muutosten mukaan ja mikäli saadaan ostovolyymia suureksi niin voisin olettaa että sen mukana tulis jotain pientä pudotusta mutta sitä ei voi vielä luvata.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...