Ilku Kirjoitettu 20. Marraskuuta, 2003 Kirjoitettu 20. Marraskuuta, 2003 Mihinkähän hv määrään asti tuollainen lituska ilmansuodatin riittää? Onko kustannuksista vielä Pile tietoa?
Guest pile Kirjoitettu 20. Marraskuuta, 2003 Kirjoitettu 20. Marraskuuta, 2003 olin eilen simon jutuissa ja vastauksia ei vielä ole tullut että todennäköisesti menee ens viikon puolelle ennen kuin saadaan tarkkaa tietoa.
DevTronXXX Kirjoitettu 21. Marraskuuta, 2003 Kirjoitettu 21. Marraskuuta, 2003 Tosta vaan että mitä aiotte tehdä sit orkkis konepellille kun ne otatte irti? Jos jollain on ton tilauksen jälkeen tommonen Firebird - Formula tai vanhanmallisen Trans Amin off-centered Cowl Induction, "powerbulge" konepelti voisin sellasen ostaa. Haluttais vähän kustomoida / personoida tota mun 89 Trans Amia, meikäläinen kun tykkää enemmän tosta konepellistä kun siitä GTA-ritilä pellistä.
Guest pile Kirjoitettu 22. Marraskuuta, 2003 Kirjoitettu 22. Marraskuuta, 2003 no mulla on tuo ritiläpelli ja se menee orkkisosien "hyllyyn" odottamaan aikaa kun auton voi mueokatsastaa.
Senior Kirjoitettu 22. Marraskuuta, 2003 Kirjoitettu 22. Marraskuuta, 2003 Tuoltakos niitä kone"kuitu"peltejä oletten kyselly ? Eipä niinkään pöyristyttäviä hintoja..... http://www.gtautoacc.net/fbhood.html
Guest pile Kirjoitettu 22. Marraskuuta, 2003 Kirjoitettu 22. Marraskuuta, 2003 tuo oli eri paikka mistä itse olen katsellut mutta hinnat on melkein samat eli erullisia jenkeissä ainoa vain että kun on niin julmetun kokoinen tuo pelli niin rahti kasvattaa hintaa ja nyt pyritäänkin selvittämään paljonko olis kokonaiskulut per pelli suomenkamaralla.
Guest pile Kirjoitettu 5. Joulukuuta, 2003 Kirjoitettu 5. Joulukuuta, 2003 no niin nyt olis konepellin hinta tierossa eli 1150€ maalaamattomana mutta tarrat mukana ja sieraimet avattuna +verkot sieraimiin ja muuten sama mutta maalattuna auton väriin (mikäli alkuperäinen väri autossa)1200€ ja nämä hinnat vapaasti hämeenlinnassa hinnat nousivat simon mukaan korkeiksi sen takia kun yksi pelli vie konttitilaa 1,5 m3 ja kontissahan ratkaisee koko ei paino tilaukset pitäisi olla 15.12 niin merkeää mukaan ja vielä linkki missä kyseiset pellit ovat ja hinnat ovat kakkos vaihtoehdon http://www.ramairhood.com/store/detail.aspx?ID=41 ja nämäkin hinnat ovat vähintään kahta pelliä varten ja simon puh. no on 0968242555 mistä voi tierustella asiaa enempi ja tehdä mahdollisen tilauksen niin ja pellejähän on myös kamaroonki kun vain selaa sivuja
Msk383 Kirjoitettu 8. Joulukuuta, 2003 Kirjoittaja Kirjoitettu 8. Joulukuuta, 2003 Kiitos mutta ei kiitos. Jätän ihan suosiolla väliin ja raiskaan orkkispellin vaikka pulkalla .
Crisis Kirjoitettu 9. Joulukuuta, 2003 Kirjoitettu 9. Joulukuuta, 2003 oon samalla kannalla mikon kanssa... Ei kosmetiikasta viittis noin paljoa maksaa sillä 1200e saa aikamoisen kasan viripalikkaa
gmc63 Kirjoitettu 9. Joulukuuta, 2003 Kirjoitettu 9. Joulukuuta, 2003 AINA vaan viripalikkaa :)No tää on "kateellisen"panettelua ku ei voi tehrä mitään kun EI oo tallia EIKÄ RAHNAA kun noi osamaksuerät painaa :'(
Guest pile Kirjoitettu 12. Joulukuuta, 2003 Kirjoitettu 12. Joulukuuta, 2003 joo yllättävän paljon tuli rahtia en tierä kuinka tiukkaa tuo hinnoittelu sitten on mutta liiketoimintaahan se simollakin on ja sillä pitää elää. tuskin niitä kumminkaan kukaan ihan lahjaksi amerikanmaalta rahtaa
Ilku Kirjoitettu 15. Joulukuuta, 2003 Kirjoitettu 15. Joulukuuta, 2003 Tilaan autooni RamAir -pellin jenkeistä ystäväni kautta: http://www.ramairhood.com/ram_air_hoods.htm eli tilaus tehdään keskiviikkona 15.12. ja kontissa on tila yhdelle ylimääräiselle pellille, eli onko ottajia, nyt olisi tilaisuus: Camaro/Firebird/Dodge/GMC/Ford/yms. pellinhinta: 1000€ (pkg2:nen, sis. kuljetukset jenkeissä joka on jo pelkästään n. 200€ riippuen minne päin mannerta pelli halutaan, myös verot ja alv hoidetaan, eli kaikki. Myös muut pellipaketit mahdollisia. Pelli tulee Hämeenlinnaan, josta sen voi itse noutaa). Tarvitaan vain 700€ heti ja loput 300€ tammikuussa, kun pelli on Suomessa. Eli jos kiinnostaa niin meilia mulle nopeasti: ilku@nic.fi Tilaisuus saada RamAir pelli jenkeistä suht. edullisesti (nopean päättäjän etu).
Msk383 Kirjoitettu 15. Joulukuuta, 2003 Kirjoittaja Kirjoitettu 15. Joulukuuta, 2003 Pile, nyt sulla olisi hyvä sauma alkaa tekemään bisnestä teettämällä siitä pellistä muotti.
Ilku Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 2003 Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 2003 Tänään tuli meiliä APM:ltä... RamAir -pelli saatavana nyt uudempaankin Firebirdiin eli '93-'97: http://www.ramairhood.com/store/detail.aspx?ID=64
Guest pile Kirjoitettu 20. Joulukuuta, 2003 Kirjoitettu 20. Joulukuuta, 2003 Pile, nyt sulla olisi hyvä sauma alkaa tekemään bisnestä teettämällä siitä pellistä muotti. aika moinen homma ja hyöty niin mitätön että jätän sen ilon jollekin muulle jota kiinnostaa
Msk383 Kirjoitettu 21. Joulukuuta, 2003 Kirjoittaja Kirjoitettu 21. Joulukuuta, 2003 Olisko vielä kiinnostuneita hommaamaan toi kuitupelti? Racers place oy:n kautta saataisiin buenoon hintaan jos tilattais enemmän kuin yksi. Arvio n. <800e/kpl.
Guest pile Kirjoitettu 22. Joulukuuta, 2003 Kirjoitettu 22. Joulukuuta, 2003 nythän alkais olla hinnat kohdallaan mutta ikävä kyllä itse olen tilauksen jo jättänyt enkä sitä peru vaikka onkin kolmanneksen kalliimpi :'(
Heikki Kirjoitettu 22. Joulukuuta, 2003 Kirjoitettu 22. Joulukuuta, 2003 Toi vois vaikka kinnostaa... jos tohon hintaan sais sen Harwoodin kuidun meinaas... siis camaroon
Msk383 Kirjoitettu 24. Joulukuuta, 2003 Kirjoittaja Kirjoitettu 24. Joulukuuta, 2003 Kävin pari päivää sitten juttelemassa racers placessa ja nyt pelti tulisi maksamaan kerholaisille noin 700e. Hinta saattaa vähän vaihdella sen hetkisen kurssin mukaan.
jontte Kirjoitettu 24. Joulukuuta, 2003 Kirjoitettu 24. Joulukuuta, 2003 Terve taas pitkästä aikaa.Näyttäis olevan toi kuitupellin hinta ihan sopiva,joten mulle yks tommonen.Miten ton tilauksen,maksun ym. kanssa menetellään?
Guest pile Kirjoitettu 25. Joulukuuta, 2003 Kirjoitettu 25. Joulukuuta, 2003 pienen laskutoimituksen jälkeen tutesin että Racers place oy saa todella suudet alennukset kyseiseltä firmalta että pystyy pellin tuohon hintaan toimittamaan mutta hyvä niin. ikävä vaan että itse kerkesin tilaamaan saman pellin paljon kalliimmalla.
Msk383 Kirjoitettu 25. Joulukuuta, 2003 Kirjoittaja Kirjoitettu 25. Joulukuuta, 2003 Peltejä pitäisi tilata väh. 2kpl ja itse tilaan mitä ilmeisemmin keväällä.. Ensin pitää hommatta tärkeimmät osat jotta saan biilin käyntiin, sit vasta ulkonäkö.
Guest pile Kirjoitettu 25. Joulukuuta, 2003 Kirjoitettu 25. Joulukuuta, 2003 sehän se on kumminkin tärkeintä kesän kahinoissa
Jape__ Kirjoitettu 6. Tammikuuta, 2004 Kirjoitettu 6. Tammikuuta, 2004 Siitä on kutakuinkin vuosi aikaa kun kävin viimeksi sivuillanne, olin lähdössä silloin jenkkeihin. Se pelti asia jäi silloin msk taka-alalle lähinnä työ kiireiden vuoksi, mulle ei ole ikinä tapahtunut vuodessa niin paljon asioita kuin nyt siispä sorry msk Muotti on kuitenkin edelleen minulla ja kuvat valmiista pellistä on tällähetkellä osoitteessa http://vhtracing.com/?x=sekalaisia/ sieltä klikkaa muiden juttuja... Firma jossa teetin oman peltini muutama vuosi sitten on ylikiimingin muovi, joka toimii edelleen ja joka mielellään tekee peltejä vieläkin. Elikkä voin myydä muotin jollekkin ja teette sitten sillä niin monta peltiä kuin tarviitte, jos vain malli on mieluinen. lähden perjantaina (9.1.04) taas reissuun ja ajan oulusta suonenjoen kautta Tampereelle, palaan tod näköisesti ke 14.1.04 ja ajan ouluun, muotti mahtuu mulla kyytiin että jos kiinnostaa niin.... Kuvien Trans Am on myös vieläkin mulla ja sekin on myynnissä, ihan yhtä hyvässä kunnossa kuin mitä se kuvissakin on, ja paremmassakin viimekesänä tuli mittariin vain 30km!! ja osaa on kuitenki laitettu Lasikuidun kestävyydestä vielä tuli mieleen, oma peltini on 3vuoden jälkeen edelleenkin virheettömässä kunnossa, ja konehuoneessa ON niitä lämpötilaeroja, peltisarjat on monta kertaa hehkuneet punaisina ajon jälkeen. Parhaiten tavoittaa maililla: tjmky@mail.suomi.net
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään