Jump to content

Kuitupelti

Msk383

Recommended Posts

Kirjoitettu

Mitä materiaali makso.. Mul vaa tarttis paikata ne luukkulampun paikat, mut ei se varmaankaan paha homma ole..

• Replies 132
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Msk383

30

• Ilku

14

• Jape__

7

• Samppa383

7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

samppa, kato vaikka tuolta kerhon sivujen galleriasta mun auto... siin se on. Tosta jos sais teettyä kokonaan kuitusen pellin niin hyvä ois.

Kirjoitettu

Joo kävin kattoos, siistin näköinenhän tuo on.. Alkaa toi oma haalistunu kyllästyttään.. Tos turus saisin toden näköisesti pellin teetettyä, ko olis muotti vaan käsillä..

Kirjoitettu

Tarvis vaa saada toi mun pelti jollain helsinki -> turku muotin teon ajaksi... se vaan ei mihinkää tavan pirssii mahu sisälle :(

Kirjoitettu

Kait sen kuskattua jollain saa. Soittelen huomenna ko. henkilölle turkuun ja kyselen, mitä se vois pellin hyväx tehä. Täytyy kysellä mitä vaihtoehtoja sil itel on hanskassa. Sano tehneensä helma sarjanki ilman muotteja johonki f-bodyyn.. Käsittäisin et se on se pontiac trans am ko joskus oli tossa naapuri kunnassa.. ( V8 5. 2003

Kirjoitettu

Soittelin tossa äsken eräälle tutulle laminoitsijalle, ja lupas tehdä mun vaki pellistä muotin, johon sit voidaan kehittää mitä mielikuvituksellisin scooppi.. Hinta: Muotti 200€ ja pelti 100€.

Eli ei siis kallis. Ja muottihan tietty jää mulle, joten siitä voi sitte tehä useampiakin peltejä.. 8)

Kirjoitettu

Way to go Samppa! Joskus kun laitan mun auton dietille, niin tommonen 5kg painava nokkapelti on aika kova sana. Sekä stripillä että radalla :D

• 4 years later...

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...