Jump to content

"Diore´s Reptile" 3g ponu

Recommended Posts

Kirjoitettu

nyt on auto hallis..tasan kymmeneltä ajettii sisää...siis takaraja oli 22.00  ::)

• Replies 2,9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Diore

1261

• rstuning

79

• pantera

73

• avogta-89

72

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

nyt on auto hallis..tasan kymmeneltä ajettii sisää...siis takaraja oli 22.00  ::)

Paikalle saapui silloin stressaantunut nuori nainen  ;D
Kirjoitettu

Paikalle saapui silloin stressaantunut nuori nainen  ;D

vähemmästäkin.. ;D väsyttää..taidan mennä nukkumaan..

Kirjoitettu

Ei taaskaan pääse paikan päälle äänestämään, mut painostin kavereita neljä kappaletta auttamaan pokaalia sinnepäin. Ja sinne se todellakin kuuluu!  m/

Kirjoitettu

itseäni tuossa enempi silmään pistää nuo ovipahvit, kuin tuo vihreä takaverhous. Jotenkin mun silmään näyttää ettei ovipahvit kuuluisi tuohon autoon. Sekä takapenkit olisin kyllä jättänyt

Mutta pääasia että rakentaja tykkää, tämä oli vaan mun mielipide, eikä siitä pidä niin välittää  m/  Muuten auto mun silmissä näyttää hienolta

Kirjoitettu

Ei taaskaan pääse paikan päälle äänestämään, mut painostin kavereita neljä kappaletta auttamaan pokaalia sinnepäin. Ja sinne se todellakin kuuluu!  m/

kyllä sä pystyt tekstarilla äänestää perjantaista klo 12.00 alkaen sunnuntaihin asti =)

Kirjoitettu

*clap* Ei menny edes tiukalle! Ja on ainakin melkosen uunituore laite,kun tuntia ennen takarajaa on vielä armoton kasaus menossa  ;D

Tekis mieli lähteä ajelemaan sinne syrjäkylille ihan vaan,että näkis tän livenä!

Kirjoitettu

Jokos diore pääsi messukeskukseen saakka? ihmetelty täällä kun ei neitiä ole vielä näkynyt vahapurkin kanssa ;D

Kirjoitettu

ite en saa parempia kuvia mun huonolla digikameralla  :-\

101998866.jpg}

Kirjoitettu

Yks kommentti, ei kuvaan, mutta auton paikkaan: Pitäisi siirtää vähän kauemmaksi tosta kaiteesta, ettei se kaide näy kuvissa, kiitos.  Tulen vasta sunnuntaina ja maanantaina kuvailemaan seuraavan kerran,eilen odoteltiin sua viittä vaille kymmeneen.  Paikka halli 3 C11  m/

Kirjoitettu

Yks kommentti, ei kuvaan, mutta auton paikkaan: Pitäisi siirtää vähän kauemmaksi tosta kaiteesta, ettei se kaide näy kuvissa, kiitos.   Tulen vasta sunnuntaina ja maanantaina kuvailemaan seuraavan kerran,eilen odoteltiin sua viittä vaille kymmeneen.  Paikka halli 3 C11  m/

eilen tulin kymmeneltä  ;D

Kirjoitettu

Hyvältähän se livenä näytti  8)

Omistaja tosin väitti siinä olevan vaikka mitä vikaa muttei ainakaan tälläisen "paatuneen" autoharrastajan silmään osunut muuta kuin näyttely uupumuksesta kärsivä rakentaja. Hyvä siitä vielä tulee kun saat lopullisesti nippuun tuon evo 1 version m/

Kirjoitettu

Näkyykö kaikki sävyt kivasti kun kulkee auton ohi?

Kuvissa ei pääse varmaankaan oikeuksiinsa, mutta kun se on jo sikahiano kuvissakin m/

Kirjoitettu

jos jollain on hyviä kuvia niin saa lähettää mulle..mun digikameral ei hyvii kuvii saa  :-X

Kirjoitettu

Tämä on kyllä herättänyt niin paljon keskustelua ettei varmaan mikään muu kerhon auto koskaan.

On todella hauska nähdä se vihdoin livenä. Itsekkin kuulunut alussa epäiliöihin mutta kuvien perusteella lopputulos  m/

Kirjoitettu

Just katoin et noi luukkulamput ei mee ihan edes "Jenkki toleransseihin" :-X

On niitä kyllä pirullinen säätääkki ku omassa säädin nii ei oikeen tienny mistä olis ruuvannu :-\

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...