Jump to content

"Diore´s Reptile" 3g ponu

Recommended Posts

Kirjoitettu

Mun mielestä toi "silmä" kuva konepeltiin ja oviin samantyyliset joissa näkyy kynnet/käpälät repeämistä. ::)

sitä olen tässä miettinyt.. m/

• Replies 2,9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Diore

1261

• rstuning

79

• pantera

73

• avogta-89

72

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

edellee mielestäni auto on hyvällä maulla rakennettu eikä mitää kauheen kokosia puskureita tms..

Ei kai sun tarvitse todistella omaa tyylisuuntaasi. Teet mitä tykkäät. Älä ota jokaisesta (epämiellyttävästä) kommentista poroja nenuun. Se kuuluu asiaan, että ihmiset ovat eri mieltä asioista.

Kirjoitettu

Tarkoitin yleisesti  ::)

no miten se nyt sit tähä liitty? :D eikä tarvii arvailla koska otan herneet nenää ja koska en..en tykkää sellasesta :D jatketaan..

Kirjoitettu

ui stana että näyttäs komeelta..once again thanks Antti  :-*

Ei mittää ;)

Kirjoitettu

en tiiä ehtiikö putkisto messuille..se kun on vikoja asioita mitä tehdää..

Kirjoitettu

ne varmaan tulee esiin tosta kilven alta?

toho sopis semmone setti minkä näin kerra yhes uudehkossa vettessä. 4 supertrappia rivissä  :D  kalliita pperkeleitä vaan...

Kirjoitettu

ne varmaan tulee esiin tosta kilven alta?

toho sopis semmone setti minkä näin kerra yhes uudehkossa vettessä. 4 supertrappia rivissä  :D  kalliita pperkeleitä vaan...

se tulee vette tyyppisillä ulostuloilla...eli ulostuloja 4kpl

Kirjoitettu

Helvetin hieno tosta vinkkelistä! Hyvää jälkeä ootte tehny! Harvassa on ne,joilla on kanttia oikeasti rakentaa näiden olkokuorta!  Pelkästään  18" kromirinkuloiden ruuvaus alle EI ole rakentamista!  m/

Kirjoitettu

Tee pliis edes jotkin feikkiputket tuohon, muuten toi kolo on aika outo näköinen. Kyllä sä tän varmaan tiesitkin

Kirjoitettu

Tee pliis edes jotkin feikkiputket tuohon, muuten toi kolo on aika outo näköinen. Kyllä sä tän varmaan tiesitkin

luultavasti laitetaankin ulostulot paikalleen..kiinnikkeet pitäs ehtii tehdä kyllä..

Kirjoitettu

Helvetin hieno tosta vinkkelistä! Hyvää jälkeä ootte tehny! Harvassa on ne,joilla on kanttia oikeasti rakentaa näiden olkokuorta!  Pelkästään  18" kromirinkuloiden ruuvaus alle EI ole rakentamista!   m/

Näissä on se vaara, että helposti menee huonompaan suuntaan, ku on jo tehtaalla suh onnistunutta tuo muotoilu. Tämä on minun mielipide. Vähän sama, ku rupiais Mona Lisaa parantelemaan.

Tämä kommentti ei koskenut mitenkään tätä autoa.

Kirjoitettu

heittäkääs arvioo mitä tommonen kasa maksaa.. ::) ei uskois iha heti meinaa

Kirjoitettu

heittäkääs arvioo mitä tommonen kasa maksaa.. ::) ei uskois iha heti meinaa

190€.. mulle riittää perus glymin kamat.. oon harrastelija  ;D

Kirjoitettu

Noita tuotteita myydään ainakin Kervon Hong Kongissa, oisko jotain 100€ yhteensä...?  :)

-e- paljastitkin jo  ;D

Kirjoitettu

Mirka tekee hyviä kiillotuslappuja. Joko käsin kiillotukseen tai sitten ns. virsikirjalalikkoina pikkurälläkkään  :-X

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...