Jii Kirjoitettu 26. Maaliskuuta, 2009 Kirjoitettu 26. Maaliskuuta, 2009 ihan ku viittaisit etten oo tehny tota ite? Eiköhän tosta linkistä selviä että olet täytät varsin hyvin kriteerit.
zodiack Kirjoitettu 26. Maaliskuuta, 2009 Kirjoitettu 26. Maaliskuuta, 2009 Ei sentään ole tehty niin, ku jotkut pappabetalat, että eka ostetaan joku 40 000 auto ja sit lähetetään se johonkin tuunauspajaan laitettavaksi ja itse tehtyä on ainoastaan laskun maksu ja sekin on papan rahoilla. mut niinku linkissäkin sanotaan et sama se kuhan harrastaa
Vici Kirjoitettu 26. Maaliskuuta, 2009 Kirjoitettu 26. Maaliskuuta, 2009 mut niinku linkissäkin sanotaan et sama se kuhan harrastaa Mut onhan se vähän epäreilua (ehkä), jos joku tuunauttaa jonku tuliterän Nissan 350Z:n jossain firmassa. Ku joku vastaavasti väkertää jotain kasari ekkeriä. Kylhän se Nissani on hienomman näkönen ja paremmin tehty, ku ammattilaiset on ollu asialla. Tosin omistajan huudahdus keskellä messuhallia:"Kylläpä ne teki siitä hienon", saattaa viedä vähän pisteitä
Diore Kirjoitettu 26. Maaliskuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 26. Maaliskuuta, 2009 mä en nyt vaan ihan ymmärrä..esim Set on käyny tallil ja nähny mut ihan ite tekemässä..en muista onko muut..mut miksen muka osais?on asioita tietysti mitä en osaa ja sen on tehnyt joku muu (yleensä joni)..ja sitten on tietysti toi 4v likka eikä sitä voi joka ilta tallille raahaa niin senkin kanssa täytyy olla..mut koska olen nainen alkaa taas tää iänikuinen puiminen osaanko vai en..ja mitä olen tehnyt itse ja mitä en..olen tehnyt autoani itse,piste
Diore Kirjoitettu 26. Maaliskuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 26. Maaliskuuta, 2009 tohon koteloasiaan palatakseni niin eiköhän se Marko tosiaan osaa mitottaa kotelot oikein http://www.spldynamics.fi/uutiset-s.htm
Diore Kirjoitettu 26. Maaliskuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 26. Maaliskuuta, 2009 selvennätkö nupa mitä tarkotit..
BlackZ Kirjoitettu 26. Maaliskuuta, 2009 Kirjoitettu 26. Maaliskuuta, 2009 selvennätkö nupa mitä tarkotit.. Oliskohan nupa vaan sitä kysellyt että kuinka paljon sitä autoa pitää rakentaa henkilökohtaisesti että kelpaa kilpailuun. Kun selväähän on että et sä kaikkea tee ite, ainakin näin olen projektitopikistasi ymmärtänyt. Eikä tarttekaan tehä Elä ota kaikkea niin herkästi itsees, ei tää niin vakavaa ole
Vici Kirjoitettu 26. Maaliskuuta, 2009 Kirjoitettu 26. Maaliskuuta, 2009 Diorella on kyl taipumus vetää herne helposti nenuun. Dioren pitäis olla vuosi mun hommissa niin oppii ottamaan vastaan palautetta ja vittuilua
Diore Kirjoitettu 26. Maaliskuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 26. Maaliskuuta, 2009 rakentavasta palautteesta en suutu..mut miten voisitte edes ymmärtää mitä nainen joka harrastaa autoja saa kuulla..alkas itellännekin jossai vaihees vituttaa.."et sä voi osaa,oot nainen" "ei naiset mitää osaa,salee toiki vaa kokonaan rakennettu jossai tuning pajalla" ym ym ym..
BlackZ Kirjoitettu 26. Maaliskuuta, 2009 Kirjoitettu 26. Maaliskuuta, 2009 Niistä on sitten tullut ns. miestentöitä. Joo se on sitä nyky tasa-arvoa että on yhteiset työt ja sitten on miesten työt :o Miehenä täsä vaan oon ihmetelly että mihin ne naisten työt katos..?! Joo ymmärrän kyllä Diorenkin näkökannan, varmaan saa kuulla turhaakin paskanjauhamista. Mutta ota huomioon että kateelliset ne yleensä arvostelee ja sellaset jotka ei ite osais tehä vastaavaa..
Guest Ezzy Kirjoitettu 26. Maaliskuuta, 2009 Kirjoitettu 26. Maaliskuuta, 2009 Diorella on kyl taipumus vetää herne helposti nenuun. Dioren pitäis olla vuosi mun hommissa niin oppii ottamaan vastaan palautetta ja vittuilua heh, ai tää on palautetta. Reilu peli
Diore Kirjoitettu 26. Maaliskuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 26. Maaliskuuta, 2009 eiks näitä nyt pitäny ruotia jossai muualla?
avogta-89 Kirjoitettu 26. Maaliskuuta, 2009 Kirjoitettu 26. Maaliskuuta, 2009 SÄ OOT HIENOSTI ITSE TEHNYT AUTOASI PISTE
Guest Jukka Kirjoitettu 26. Maaliskuuta, 2009 Kirjoitettu 26. Maaliskuuta, 2009 Sisätilakuvat kiinnostais varmaan monia?
Ilku Kirjoitettu 26. Maaliskuuta, 2009 Kirjoitettu 26. Maaliskuuta, 2009 Joo se on sitä nyky tasa-arvoa että on yhteiset työt ja sitten on miesten työt :o Miehenä täsä vaan oon ihmetelly että mihin ne naisten työt katos..?! Tuo oli kyllä osuvasti sanottu.
Jii Kirjoitettu 26. Maaliskuuta, 2009 Kirjoitettu 26. Maaliskuuta, 2009 rakentavasta palautteesta en suutu..mut miten voisitte edes ymmärtää mitä nainen joka harrastaa autoja saa kuulla..alkas itellännekin jossai vaihees vituttaa.."et sä voi osaa,oot nainen" "ei naiset mitää osaa,salee toiki vaa kokonaan rakennettu jossai tuning pajalla" ym ym ym.. Hienosti oot autoa rakentanu ja kyl siitä on sua kehuttukin. Tottakai tulee vastaväitteitä, mut ota ne rakentavasti. -Edit- Ei tää niin vakavaa oo.
Diore Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2009 tässä vähän päivitettyä konttikuvaa..
repa Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2009 Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2009 Tosta voi jotenkin kyllä päätellä, että se liskon kuvakin vielä tulee siihen koneplootuun...
Diore Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2009 kyllä sinne pitäs sellanen silmä tulla jossai välissä..mut nyt ei näille messuille varmaankaan ehdi
Diore Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2009 tunnistaakos muuten kukaan mistä noi viillot on otettu?
Diore Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2009 tämmösen silmän haluan!!!!
Chevy Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2009 Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2009 tunnistaakos muuten kukaan mistä noi viillot on otettu? velociraptorin kynnenjäljet,mutta mistä kuvastako
Diore Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2009 vinkki:jonkun elokuvan kansikuvasta
Diore Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2009 Lentävä kalakukko? (this is humor) juu Titanicista
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään