Jump to content

Chonderz Z-28

Chonder

Recommended Posts

Kirjoitettu

B&M Tork master 2000

Onko tuossa tork masterissa lock-uppia? sivuilla ei ole mitään mainintaa

On. Tsekkaa vaikka summitilta tai B&M:n omilta sivuilta..

Mulla oli 2400 ja oli ihan hyvä ajaa.

• 3 weeks later...
  • Replies 141
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Chonder

72

• HFB

6

• avogta-89

6

• camaro82

5

Kirjoitettu

Laitetaas kuvaa mun uudesta talvikulkineesta näin päivänvalossa :)

capricekuvaa.jpg}

Kirjoitettu

Laitetaas kuvaa mun uudesta talvikulkineesta näin päivänvalossa :)

Ahaa sulla on näköjään Oldsin tekiniikalla toi ja laatikko on on toi Th200r4 ::) itellä samalla tekniikalla kun on OLDS ;D ;D Mitäs maksoit vai onko salaisuus? :-P
Kirjoitettu

Ahaa sulla on näköjään Oldsin tekiniikalla toi ja laatikko on on toi Th200r4 ::) itellä samalla tekniikalla kun on OLDS ;D ;D Mitäs maksoit vai onko salaisuus? :-P

Joo olssin tekniikkaa noissa uudemmissa capriceissa, minkähän takia 86-> vaihtoivat 305:n olssin koneeseen  ??? 1000€ maksoin, ei mikään näyttelyauto mut just katsastettu ja hyvät nastarenkaat  m/

Kirjoitettu

Joo olssin tekniikkaa noissa uudemmissa capriceissa, minkähän takia 86-> vaihtoivat 305:n olssin koneeseen  ??? 1000€ maksoin, ei mikään näyttelyauto mut just katsastettu ja hyvät nastarenkaat  m/

Itellä makso 950€ mut leimaa "vain" toukokuuhun ::) Joo outo juttu mikään ei vissiin oo letukan koneen kanssa yhteistä tulpillaki eri numero ??? ???
Kirjoitettu

vaihtoivat 305:n olssin koneeseen  ???

se on 307  ;)

tuo vaihtui nokalle saastemääräyksien takia

-85 oli Pontiacin farkus myös Chevy 305

Kirjoitettu

se on 307  ;)

Kirjoitin ehkä hieman epäselvästi, tarkoitin että vaihtoivat chevyn 305:n olssin 307:aan  ;)

Kirjoitettu

Kyllä mullekkin kelpais fullsize-STW, noi on mukavia ajaa ja antaa pehmeän kyydin (hyvää vaihtelua f-bodyn kovalle alustalle)

Toi Oldsin 307 on ikävä kyllä paljon huonompi kone kuin Chevyn 305, laiskempi ja janoisempi

Kirjoitettu

Kyllä mullekkin kelpais fullsize-STW

janoisempi

n.13-20 l

btw.piristetyllä 454:lla sangen mukava peli  m/

Kirjoitettu

Kyllä mullekkin kelpais fullsize-STW, noi on mukavia ajaa ja antaa pehmeän kyydin (hyvää vaihtelua f-bodyn kovalle alustalle)

Toi Oldsin 307 on ikävä kyllä paljon huonompi kone kuin Chevyn 305, laiskempi ja janoisempi

Joo nyt voi sanoa 1000km:n kokemuksella että taas tuntuu että ajelee "oikealla" amerikaraudalla on kyyti sen verran mukavaa :D :D m/
Kirjoitettu

Tästä asiasta on taitettu peistä siitä lähtien ku... no tosi kauan kuitenkin. En kuitenkaan keksi miten tuo alavääntöisempi 307 olis niin kauhian paljo huonoo ku 305 tollaseen painavaan autoon. Eikä se kunnossa ollessaan oo sen janoisempi. On vaan tarkka että kaikki saastevermeet pelaa, varsinkin egr

Kirjoitettu

Mun mielestä tää chevy on paljon laiskempi kuin se oldsi mikä mulla oli, vaikka molemmissa 307. Tosin oldsi oli -84, eli ei ilmapumppua, voi olla että muutakin puuttui. lisäksi putkisto loppui ennen taka-akselia ja päässä oli motonetin suht vapaasti virtaava vaimennin (+2hp  ;D ), ja loota oli th350. Rekisteriotetta kattelin niin chevyn kokonaispaino on 300kg enemmän.

Mut jokatapauksessa hyvät kyydit saa  m/ jos jostain sais halvalla 350 koneen niin...  ::) ;)

Kirjoitettu

Ovat kyllä mukavia vehkeitä, oiskohan mulla 3.5 vuotta ollut nyt tuo. Välillä se vituttaa, mutta välillä tekee mieli alkaa laittamaan priimakuntoon. Ja joka päivä se vaan käynnistyy ja kulkee, on kyllä todella luotettava. Mulla on 307+200 ja imasee aina 20 litraa, paitsi kovilla pakkasilla 25. Jotain pikkuvikoja on ollut, mutta parempi kun unohtaa äkkiä. Kyyti on kyllä pehmeä, ja aina kun joutuu "normaaliauton" kyytiin, ärsyttää se joka kuopan kautta kulkeminen. Tekniikkapiristystähän tuo oma fullsize-linttani ilmiselvästi kaipaisi ::)

Kirjoitettu

Tekniikkapiristystähän tuo oma fullsize-linttani ilmiselvästi kaipaisi ::)

Laita siihen se sun Camaroon tarkotettu kone niin lähtee perskules...  ;D m/

Kirjoitettu

Laita siihen se sun Camaroon tarkotettu kone niin lähtee perskules...  ;D m/

Vaihdat aina talveksi siihen Camarossa kesäkäytössä ollut kone... m/

Kirjoitettu

jos jostain sais halvalla 350 koneen niin...  ::) ;)

Mulla olisi tuossa pukissa joutilaana oldsin 350, eikös se menis sinne aika kivuttomasti. Kysele jos kiinnostaa...

Kirjoitettu

Mulla olisi tuossa pukissa joutilaana oldsin 350, eikös se menis sinne aika kivuttomasti. Kysele jos kiinnostaa...

yyveetä pukkaa  ;D

• 1 month later...
Kirjoitettu

RP:ltä myöhänen joululahja  ::)

pääsee taas jatkamaan  \m/

DSC00051.jpg}

Kirjoitettu

Ovat kyllä mukavia vehkeitä, oiskohan mulla 3.5 vuotta ollut nyt tuo. Välillä se vituttaa, mutta välillä tekee mieli alkaa laittamaan priimakuntoon. Ja joka päivä se vaan käynnistyy ja kulkee, on kyllä todella luotettava. Mulla on 307+200 ja imasee aina 20 litraa, paitsi kovilla pakkasilla 25. Jotain pikkuvikoja on ollut, mutta parempi kun unohtaa äkkiä. Kyyti on kyllä pehmeä, ja aina kun joutuu "normaaliauton" kyytiin, ärsyttää se joka kuopan kautta kulkeminen. Tekniikkapiristystähän tuo oma fullsize-linttani ilmiselvästi kaipaisi ::)

Joo nyt muutaman kuukauden kokemuksella ei oo ollu viel noin luotettavaa auto pitkään aikaan kuin tuo leppäjeeppi on ollut :D :D
  • 2 months later...
Kirjoitettu

Noniin, tänään suoritettu ensimmäiset ajelut. laatikko toimii loistavasti, tosin pitää vielä kickaria hieman säätää, vaihtaa kevyellä kaasulla liian aikasin isommalle. Mutta täyskaasulla jumalaut et vaihtaa jykevästi  m/ megashifterillä pakkoykköstä ja hanaa, sitte kakkosta silmään niin että niskanikamat paukkuu  \m/ \m/ sitte kolmosta ja vieläkään pää ei meinaa pysyä hartijoiden välissä  \m/ \m/ \m/ ai että oli mukavaa antaa kenkää pitkästä aikaa  *clap*

Ennen leimaa täytyy vielä käydä nuo takajarrut läpi, ei tunnu nappaavan kunnolla vaikka on uudet kengät+jouset, sitte täytyy pakosarjan tiivisteet vaihtaa  :-\ Jos luoja(katsuri) suo, niin tullaan camarolla summermiittiin  :-X

Kirjoitettu

ei näemmä tullakkaan camarolla, osat saapuu vasta pe aamulla us-partsiin ja siihen aikaan on jo capricen keula kohti jämsää.

..mutta kuitenkin iltakuva parkeista oikeissa paikoissa ja mattamustat helmamuovit  8)

IMG_0892.jpg}

• 4 weeks later...
Kirjoitettu

huomenna testaamaan päästöt ja sitten leimalle jos vielä ehdin... ja jos ehdin niin sunnuntaina Ouluun  :-X

mitäs osia kannattaa varata näin pitkälle matkalle mukaan?  ::)

eilen jäi kaupan pihaan, ei käynnistyny, myöhemmin käynnistyi mutta kävi kuin kahdella pytyllä. hinattiin auto kotiin, siellä taas toimi normaalisti ja tänäänkin oon siirrellyt sitä pihalla ilman ongelmia  ??? partsista tilasin tänään maffin ja bensapumpun releet. bensapumppu ehkä tulossa tiensä päähän, ei tietoa koska vaihdettu. 

• 3 weeks later...
Kirjoitettu

eilen jäi kaupan pihaan, ei käynnistyny, myöhemmin käynnistyi mutta kävi kuin kahdella pytyllä. hinattiin auto kotiin, siellä taas toimi normaalisti ja tänäänkin oon siirrellyt sitä pihalla ilman ongelmia  ???

vika korjattu lämpöanturin vaihdolla  m/

• 1 month later...
Kirjoitettu

uutta vannetta pukkaa... AR torquelite 15x8  \m/  sattu oleen naapuripitäjässä myynnissä kun nettivaraosasta bongasin, joten kävin hakee 8)

parempaa kuvaa tulee kunhan saan alle  :)

FW_1436_250.gif}

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...