Jump to content

Chonderz Z-28

Chonder

Recommended Posts

Kirjoitettu

Olen mietiskellyt samoja vanteita 18 tuumaisina...

• Replies 141
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Chonder

72

• HFB

6

• avogta-89

6

• camaro82

5

Kirjoitettu

Näyttävät samoilta kuin weldin prostarit  m/, no weldi oli hetken are'n omistuksessa .... :W

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

tässä ne nyt on... huono kuva kännykameralla ja kuoppa eturenkaan kohdalla joten näyttää maasturilta mut kokonaiskuva selvinnee  :D

ihan vitun hienot  \m/ \m/

DSCamaro00081.JPG}

• 1 month later...
Kirjoitettu

huomenna liikennekäytöstä poisto ja sitten odottelemaan inspiraatiota kansipahvien vaihtoon.

keväällä sitten taas, mutta tällä kertaa on valmiiks leimattuna eli ei muuta kun kovaa ajoa heti kun kelit sallii  \m/ \m/ siis jos kaikki toimii  ;D

Kirjoitettu

Miks toi keulapala on eri värinen?

huono maali, kuten koko autossa  ::)

Kirjoitettu

Ok,vaikka silmäleikkaukseen ootellaan aikaa,niin huomasin,sori.

• 1 month later...
Kirjoitettu

mulla olis tollaiseen camaron alkup alut 16" hyvillä renkailla 245 ja 225

kesä ja hinta 200e netto sulle m/

Kirjoitettu

kävit sit ton vaihtaa... ei paha  m/

joo oli pakko ku hyvitti capricest 1400  ::)

• 1 month later...
  • 1 month later...
Kirjoitettu

NONIIN, kohta tää työn alle ja kesäks olis tarkotus saada kuntoon  :-X

tuli vaan semmonen mieleen et mikä olis sopiva nokka tähän kiesiin, taitaa olla rulla jo tän ikäses  ???

joku hyvä alavääntönen ajelunokka, olisko jollain hyviä kokemuksia tai ehdotuksia? mites tuo lt1 nokka  ???

Kirjoitettu

osta multa toi compin 502, se on LT1:sen, mutta sopii jos sulla on rullakone, 120€

Kirjoitettu

osta multa toi compin 502, se on LT1:sen, mutta sopii jos sulla on rullakone, 120€

yv  m/

Kirjoitettu

Saitko tuota öp/kiekkamittari hommaa kuntoon, omassa sekoilee molemmat kanssa.

Kirjoitettu

Saitko tuota öp/kiekkamittari hommaa kuntoon, omassa sekoilee molemmat kanssa.

en oo vielä paininu ko. homman parissa. sais tän kiesin nyt muuten kondikseen ni vois alkaa noita pikkuvikoja hakea. 

semmonen outo tapaus kyllä sattui noin vuos sitte ku tehostartin laitoin paikalleen ja koitin startata niin mitään ei tapahtunut mutta kiekkamittari meni nollasta tappiin asti hitaasti  ??? ihmettelin asiaa kun mittari ei ollut edes värähtänyt sinä aikana kun olin auton omistanu. olin startin piuhat laittanu päin swiddua  :-[ jonka takia ei toiminu. no kun startti alko toimimaan niin viisari putos takas nollaan. ainoastaan startatessa viisari nousee vähän, mutta kun käynnistyy ni putoo taas. uskoisin mittarin olevan siis ehjä kun edes jotain tapahtuu  ???   

• 3 weeks later...
Kirjoitettu

mites tämän dampperin irroitus onnistuu  ??? omasta mielestäni olen kaikki pultit aukaissu, mutta tiukasti on kiinni edelleen  ::) pitääkö ottaa ulosvetäjä käyttöön vai täh.. kyselen vain ennenku rikon mitään  :W

18042010057.jpg}

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...