CamRaato94 Posted May 22, 2008 Author Share Posted May 22, 2008 pikkurahalla tehoja viimeksikin haikailit.. -ihan sama! Pahimmassa tapauksessa en omista koko autoa kesäkuun alun jälkeen. Käy kuten Camaron kanssa. Käsistähähän nää hyvin rakennetut menee... Pitää pitää kiinni. Tiedä onko LS1 seuraava vai mitä käy. Ostan ison farkun ja trailerin ja alan käymään kisoissa rekisteröimättömän LS1:sen kanssa! Heh... Iloa ja ajoa eikä tätä stanan stallari vero ja EU-sääntöhelvettiä. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PSN Posted May 22, 2008 Share Posted May 22, 2008 Ostan ison farkun ja trailerin ja alan käymään kisoissa rekisteröimättömän LS1:sen kanssa! Muista sitten ostaa sellanen iso farkku, jolla saa vetää ainaki sen 2300kg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
balez Posted May 22, 2008 Share Posted May 22, 2008 Pahimmassa tapauksessa en omista koko autoa kesäkuun alun jälkeen. Käy kuten Camaron kanssa. Käsistähähän nää hyvin rakennetut menee... Pitää pitää kiinni. Tiedä onko LS1 seuraava vai mitä käy. Ostan ison farkun ja trailerin ja alan käymään kisoissa rekisteröimättömän LS1:sen kanssa! Heh... Iloa ja ajoa eikä tätä stanan stallari vero ja EU-sääntöh*lvettiä. jos näin niin jätä se nokka sinne hyllyyn... aloita vaikka niistä sarjoista ja putkesta... tämä ei ole vittuilua mutta tämä hyvin rakennettu = penkin kiskot maalattu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jukka Posted May 22, 2008 Share Posted May 22, 2008 tämä ei ole vittuilua mutta tämä hyvin rakennettu = penkin kiskot maalattu? Kaipa hää tarkoitti että on huolella korjattu kaikki tuollaaset niinku pikku ruostehet ja muut ikävyydet, että on hyvä aihio tai ajeluauto Link to comment Share on other sites More sharing options...
CamRaato94 Posted May 22, 2008 Author Share Posted May 22, 2008 Kaipa hää tarkoitti että on huolella korjattu kaikki tuollaaset niinku pikku ruostehet ja muut ikävyydet, että on hyvä aihio tai ajeluauto En tiedä mitä ja millä mielellä Balez tarkoitti, mutta vituttaa ajella jos auton sisusta on kuin Saksan kebab-puljun kiertopalkinto. Home haisee ja kosteudesta ikkunat koko ajan huurteessa ja on kuin roskalavalla istuisi jos kaikki nahat roikkuu (kuskin penkin sivu rikki, persosa rikki) ja kattoverhoilut tulee silmille. Sitäpaitsi noitten hinkkaus ei maksa kuin vaivan verrattuna hintavat viri viri osat, joista ei kuitenkaan ole automaattisia takeita onnistumisesta. Sen takia mietin jopa koko LT1:sestä luopumista ennen viritystä. Jokaisen auton kohdalla olen tehnyt ratkaisun ennen virityksiä. Mm. 88 Camaro projekti päättyi siihen, että 5.0 TBI olisi pitänyt vaihtaa 5.7 TPI:hin ja sen aikaisissa markoissa (1999 vuonna) olisi tullut maksamaan n. 35 000 markkaa eli 6000 eur tommonen 350 heppanen kone. Toki ei saasterajoja kun -88... Link to comment Share on other sites More sharing options...
CamRaato94 Posted May 22, 2008 Author Share Posted May 22, 2008 jos näin niin jätä se nokka sinne hyllyyn... aloita vaikka niistä sarjoista ja putkesta... tämä ei ole vittuilua mutta tämä hyvin rakennettu = penkin kiskot maalattu? Viritettyä on mun mielestä vaikeampi myydä. Hyvin rakennettu tarkoittaa tässä autossa "koko sisusta purettu ja läpikäyty". Sisämatto pesty, sisälattia duunattu yms. Ilmeisesti ne katsotaan mitättömiksi näpertelyhommiksi näissä piireissä. Tosta tulisi muutamassa vuodessa sellainen flinstones jabadabaduu auto, josta menee kantapää läpi lattiasta. Floridan tuonneissa voi muhia vesikosteuspommi sisämattojen alla. Niin tässäkin. Jälleen tullaan siihen, että on melko halpaa omalla ajalla purkaa koko sisusta ja laittaa pinnat kuntoon. Tähän on myös tehty kaikki yleishuollot mitä voi tehdä. Kai sekin on turhaa. Jättää vaan laatikkoöljyt palaneelle haiseviksi litkuiksi, samaten perään, jarrunesteet jne, kun kuitenkin myydään . Ei viitti sentään tulella leikkiä. Eikös se köyhän miehen laatikkohuolto ollut automaatin öljyjen vaihto? Sisustassakaan ei jääty kiskojen maalauksen tapaiselle "alkeelliselle" tasolle. Trans Am creations toimitti penkin sivuhaitarin ja vuosimallin mukaisen nahkamateriaalin. Nahkuri sitten teki koko selkänojan uusiksi niin alkuperäistä tikkausta yms. jäljitellen ettei siitä pysty normaali tampio sanomaan mikä osa on korjattu ja mikä ei. Mm. penkin sivutukien aeropussit uusittu. Spies Heckerin permacron ammativärillä ja 2k lakalla vedetyt kiskot ovat sitäpaitsi pikantti säväys kun ne eivät ole sellaiset kusen keltaisen korroosiokupan väriset kuten näissä tapaa olla. Enpä viriviri hevosilla ole täällä retostellut. Toisaalta ei viitsi laittaa 5000 osiin kiinni, jos ei ole aivan varma mitä haluaa. Taitoa löytyy ympäriltä, mutta sitten autosta tulee koko elämä, jos tuplaa sen raha-arvon osilla... Pitää olla erittäin hyvä yksilö. Sitä pitää pitää sitten 10 vuotta. BTW; kun ne "kiskot on tuunattu" niin on se mukavampi istua autoon, kun näky on tällainen penkkien edessä: Link to comment Share on other sites More sharing options...
balez Posted May 22, 2008 Share Posted May 22, 2008 mulla on muovisuojat tuossa kiskojen päällä.. viritetty tosiaan vaikeempi myydä... siksi paa ne sarjat ja putket jos panet saa vähän rähinää ja voiman "tuntua" ainakin jos ei muuta... tosin jos sitä metakkaa ei kaipaa niin sitten on varsin fiksua puhdistaa sisusta ja kattoa vähän maton alle... jos nyt tuntuu auton vaihto olevan mielessä niin älä vaan mene tuhlaamaan nokkiin, sarjoihin rahaa... vaikka vaihdat nokan tai sarjat ei tämä auto sulle saa sen enempää sitä ahaa-elämystä... jos ls1 polttelee niin sitten tästä vaan suosiolla eroon ja uutta tilalle Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z-mo Posted May 22, 2008 Share Posted May 22, 2008 jos ls1 polttelee niin sitten tästä vaan suosiolla eroon ja uutta tilalle Samaa mieltä. En kanssa laittas enää penniäkään kiinni minkäännäkösiin viriosiin jos auton meinaa kuitenkin myydä... Se 3000 euroa mitä laittaa viriosiin ei nosta auton myyntihintaa euroakaan... Mut toisaalta taidat olla tän saman kysymyksen äärellä jokaisen auton kanssa, tätä menoa et pysty ikinä virittämään yhtään autoa koska aina on olemassa se tuoreempi, parempi ja nopeampi malli jo vakiona... Link to comment Share on other sites More sharing options...
CamRaato94 Posted May 23, 2008 Author Share Posted May 23, 2008 Samaa mieltä. En kanssa laittas enää penniäkään kiinni minkäännäkösiin viriosiin jos auton meinaa kuitenkin myydä... Se 3000 euroa mitä laittaa viriosiin ei nosta auton myyntihintaa euroakaan... Mut toisaalta taidat olla tän saman kysymyksen äärellä jokaisen auton kanssa, tätä menoa et pysty ikinä virittämään yhtään autoa koska aina on olemassa se tuoreempi, parempi ja nopeampi malli jo vakiona... En tiiä mitä käy. -99 LS1:sen kilvitys olisi edullinen joskus 2011 kun yli 10v. Juhannuksena on peli selvä. Silloin näkee lähtikö menopeli vai laitetaanko itselle kuntoon. Luultavasti "viritykseksi" jää peltisarjat + cat back + race cat. Siinä se. Pitäisi n. tasan 300 koneesta irtoa. GMC63:sella taisi tuplakateilla irtoa yli 305... Mutta toi on tavallaan vakiotehojen palautus, koska näissä on ahtaalla putkistolla kuristettu tuo 25 - 30 heppaa pois tehoreservistä. Mutta nyt katsotaan mitä nää keskisuomen pooijaat meinaa. On tossa sen verta skraiduinen maali etten veikkaisi mitään... Taitaa jatkua projekti... Toisaalta cat back on jo tulossa rapakon takaa. Ja jos auto menee kaupaksi saatan ostaa -91 TBI Camaron 3 vuotta seiseen sellaisen 2. projektiksi ja sitten loppurahoilla rauhassa etsiä LS1 ja tax freenä pitää sitä nurkissa ja käyttää traileria sen siirtoon. Isolla 2000kg pakulla saa vetää isoa traileria. Tommonen paku löytyy perhepiiristä. Antaa 305 TBI Camaron 50+ vanhemmille lainaksi ja ajaa pakulla trailerilla LS1 menopeliä kisoihin. Tämä on yksi suunitelma... Tiiä sitten... Link to comment Share on other sites More sharing options...
CamRaato94 Posted May 23, 2008 Author Share Posted May 23, 2008 kutsutaan huolloksi, EI rakenteluksi... Ja kannattaa oikeasti enemmän kuin yhden illan miettiä mitä haluat, vai haluatko mitään.. Eikä se ls1 mikään onni ja autuus ole! eikä 305tbi,varsinkaan jos on puun alla seisonut mätä paska.. ennemmin uittaa ankkalinnasta rullaavan kopan ja samalla kyytillä ls2'en. tai ostaa asennuksen sieltä,ni ei katsastuksellakin vähemmän sarvea otsassa? Tässä se kysymys onkin. Noh putkiston laittamisella ei voi mennä vikaan, koska Corveten LT1 ero näissä on juuri putkistossa. Se lähinnä "päivittää" tuon moottorin sille tasolle mihin se ilman muita muutoksia pystyy. Ajokausi on käynnissä joten näillä näreillä mennään kiikalaan huomenna. Tuntuu vaan olevan toi viritystouhu sellaista tarkkaa touhua, jossa tänään omilla valinnoilla voidaan jo määrätä mitä huomenna voi tai ei voi tehdä. Teet yhden siirron nyt niin ahdinta ei voikkaan myöhemmin laittaa purkamatta kaikkkia aiemmin laitettuja osia ... Onhan se toki että on "vakiona" riittävästi tehoa helpompaa. Toisaalta jos auton koppa on 1. ja siihen sitten vaikka LS2 ameriikanmaalta... Pitää tutkia ja tutkia. Miettiä ja miettiä... Blah... Noh ainakin tämä auto toimii normaalisti ja tarjoaa siirtymistä paikasta A paikkaan B vähän mukavammin kuin keskivertokikottimella... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oiski Posted May 23, 2008 Share Posted May 23, 2008 Miksi pitää olla esim 99 Trans Am kun 98 on paljon halvempi verojen jälkeen ja kuitenkin ihan sama auto? Jos nykyinen ei miellytä niin myy pois omakustannushintaan jos pitää vielä tänä kesänä hommata uus. LS1 T/A pikkufiksausta vaille maksaa jotain 6000 taalaa, rahti Suomeen 950e vakuutuksineen, tulli 10% + alv 22%, verot jotain 6000e korkeintaan, vastaavuustodistus 960e, rekisteröintikatsastus 150e, uudet umpiot eteen muistaakseni yht. 180e, sähkötyöt teet kätevänä itte. Sit siulla on kärry jossa on noin 290 heppaa pyörillä ja jota voi virittää niin, että viripalikan hinta/tehontuonti -suhde on parempi ku LT1 palikoilla. mitä sitä kärvistelemään monen auton kanssa, kerralla sellanen mistä varmasti tykkää. Rahasta jos puhutaan niin kerran se vaan kirpasee. Näkkäriä ja hernekeittoa niin se on siinä. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LOB Posted May 24, 2008 Share Posted May 24, 2008 Year by year F-Body LS1 changes (jrp - www.ls1tech.com) 1998 1. Had different casting heads which had perimeter bolts and valve covers. 2. Ignition coils were mounted to the valve covers one at a time. 3. 1998-1999 automatic transmission LS1s could be started in 1st gear even with the shifter in 2nd. Starting 2000, if you put the shifter in 2, it would start off in 2, even from a stop. 4. 1998-1999 LS1 cars had a smaller throttle body cam, which caused the throttle to open to WOT faster than 2000+ cars 5. 1998 cars had 28 lb fuel injectors from the factory 6. 1998-2000 cars had a larger cam than the 01-02 cars 7. 1998-1999 cars had more restrictive exhaust manifolds 8. 1998-2000 cars had an LS1 intake with EGR 9. 1998 only LS1 blocks had a much smaller cylinder sleeve that only tolerated a .005" hone 10. 1998 only cars had a different PCV system with the PCV valve located above the passenger side valve cover 11. 1998 most cars did not have an idle adjustment screw on the throttle body. Some 98 cars do have the idle throttle stop set screws. 12. 1998 cars have a completely different PCM from 99+ cars 13. A production shortage of F-body cams caused the use of a C5 cam to be installed in F-body LS1s for a very short time 14. 97-98 LS1's used a paper water pump gasket. The only gasket that isn't reuseable 1999 1. 1999-2000 cars switched to 26 lb fuel injectors 2. Cylinder heads and valve covers redesigned to have center bolts instead of perimeter bolts. Other than that, the heads were the same. 3. Redesigned cylinder sleeves that allowed for a small bore, up from .005" in 1998 models. 4. 1999 cars continued the LS1 intake with EGR provisions 5. 1999 cars continued more restrictive exhaust manifolds and larger cam r 6. Water temp gauge was redesigned to work basically as a dummy gauge and only show an overheat condition. h 7. 1999-02 cars had a different PCV system with the valve located to the side of the intake manifold 2000 1. Redesigned exhaust manifolds for new emissions standard actually flowed better and created a little more HP. 2. 2000 continued use of LS1 Intake, EGR, smaller cam, and 26 lb fuel injectors 3. Throttle body cam was increased in size to slow the speed at which the car reaches WOT 4. Automatic transmission cars were reprogrammed to allow a car to start off in 2nd gear from a stop when the shift lever is put into 2. 2001 1. A small percentage of 2001 and 2002 LS1s actually had LS6 blocks which had a different part number and a darker metal cast 2. Starting 2001, some LS1s came with an LS6 intake manifold without an EGR system 3. Advertised HP output was changed from 305 to 310 on base LS1s and from 320 to 325 on WS6s and SSs 4. 2001-02 cars have a smaller cam from the Vortec truck engines to increase low end torque 5. 2001-02 cars had 28 lb fuel injectors like the 98 cars (albeit different part numbers) 6. Manual transmission cars all came with the Z06 clutch 2002 1. 2002 LS1 head gaskets redesigned. The new ones are a pressed metal, as opposed to the graphite ones and are no longer specific to the side of the car theyre installed on 2. 2002 cars continued with the LS6 intake, 28 lb fuel inectors and smaller truck cam 3. 2002 continued the use of an LS6 block in some LS1 F-bodies 4. Manual transmission cars continued use of the Z06 clutch __________________ Link to comment Share on other sites More sharing options...
CamRaato94 Posted June 23, 2008 Author Share Posted June 23, 2008 Ok, seuraavaa olen lähdössä tekemään viimeistään talvella ja tavoitteena vaatimaton n. 330 koneheppaa. Nämä hommat voisi tehdä vaikka päätyisi myöhemmin joko LS1-projektiin tai ahtimeen . Ahtimen kanssa ei ole niin suurta eroa tehoissa onko LT1 vai LS1 pohjana, eihän? Se on enemmän kiinni miten ne puristukset laskee jne. Seuraava paketti sen mukaan ja osassa myös 2 eri vaihtoehtoa: - Uudet kannentiivisteet (kansiremppaa samalla) - Uudet kannenpultit - Peltisarjat - Avarrettu cat back tee-se-itse - LT1 kansien porttaus tai TrickFlow tai vastaavat valmiit: Budjetti 500 - 1300 eur - Tehonokka LT4 tai vastaava (tämä voi haitata mahdollista myöhempää ahdinprojektia) [EDIT]Tässä tuntuu olevan paljon tarvittavaa ja tämän lisäksi vain kansien avarrus tai sitten kokonaan uudet kannet: http://store.summitracing.com/partdetail.asp?part=NAL%2D12480002&autoview=sku Ja tämän homman kokonaiskustannukset eivät saisi nousta paljon 2000 euroa kummemmaksi. Eipä tuosta varmaan mitään sykähdyttäviä tehojakaan tule. Ehkäpä myös jakopäänketju tulisi uusia? Uudet suuttimet, tönärit ja keinut? Nyt siis takaoptiona se että onkin rahaa myöhemmin laittaa ahdin. Tämä ei liity koneeseen, mutta autosta tullaan uudelleen maalaamaan n. 1/3 mm. kuskin ovesta taakseppäin, keulapala, takapuskurin päällinen (muovi), sekä hantin puolelta... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nupa Posted June 23, 2008 Share Posted June 23, 2008 - Ja tämän homman kokonaiskustannukset eivät saisi nousta paljon 2000 euroa kummemmaksi. - Eipä tuosta varmaan mitään sykähdyttäviä tehojakaan tule. - Ehkäpä myös jakopäänketju tulisi uusia? - Uudet suuttimet, tönärit ja keinut? - Nousee. - Koneesta ~370-380 - Kyllä - Kyllä, kyllä, kyllä. Ja on muuten edelleen suurinpiirtein sama juttu kuin vuosi sitten Camarossas, ei o merkitystä onko 94 Camaro vai Firebirdi, eikä paljoa sillonkaan jos vuosiluku heittää suuntaan tai toiseen vuodella Link to comment Share on other sites More sharing options...
CamRaato94 Posted June 23, 2008 Author Share Posted June 23, 2008 - Nousee. - Koneesta ~370-380 - Kyllä - Kyllä, kyllä, kyllä. Ja on muuten edelleen suurinpiirtein sama juttu kuin vuosi sitten Camarossas, ei o merkitystä onko 94 Camaro vai Firebirdi, eikä paljoa sillonkaan jos vuosiluku heittää suuntaan tai toiseen vuodella Pitääpä rakentaa ostoslista ja alkaa räknäämään. Eikä tuo täysin taida ahdintakaan estää, koska siinäkin hommassa on syytä portata nuo LT1-vakiokannet. Ja tommonen lystikäs 370 - 380 konehevosta voi antaa sen verta ripeät kyydit ettei heti tartte remmiahdinta pultata koneen sivuun... Toisaalta kun rykästään tommonen 350 - 380 koneessa niin toi automaattilaatikko sanoo "morjens" ilman vahvistusta. Siitä tulee jo sinällään tonni, pari lisäkulua... Toisaalta vahvistetusta laatikostakaan ei ole mitään haittaa. Pitääpä kysyä pomolta ylitöitä, jos vaikka koittas parantaa tulotasoa että sais palikkaa konehuoneeseen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 1994z28 Posted June 24, 2008 Share Posted June 24, 2008 Ok, seuraavaa olen lähdössä tekemään viimeistään talvella ja tavoitteena vaatimaton n. 330 koneheppaa. Nämä hommat voisi tehdä vaikka päätyisi myöhemmin joko LS1-projektiin tai ahtimeen . Ahtimen kanssa ei ole niin suurta eroa tehoissa onko LT1 vai LS1 pohjana, eihän? Se on enemmän kiinni miten ne puristukset laskee jne. Seuraava paketti sen mukaan ja osassa myös 2 eri vaihtoehtoa: - Uudet kannentiivisteet (kansiremppaa samalla) >>> rautakantisten caprisen LT-1 moottorin kannen tiivisteet, ohkasempia, enemmän puristusta - Uudet kannenpultit >>> ei kait ihan pakko? - Peltisarjat >>> edelin tubulaarit sopii hienosti, ei varmaan tehokkaimmat tosin... - Avarrettu cat back tee-se-itse >>>>>>>>>>>>>> Ei, järkee, samalla rahalla ilman vaivaa edelin SDT - LT1 kansien porttaus tai TrickFlow tai vastaavat valmiit: Budjetti 500 - 1300 eur >>>>>>>>>lloyd Elliot LE 1 / Le 2 kannet, niin ei tarvi rempata...) - Tehonokka LT4 tai vastaava (tämä voi haitata mahdollista myöhempää ahdinprojektia) >>>>>>> siis Hot Scam kitti tarviit kanssa: 30 lbs suihkut & vaikka Ion Zoltanin mailorder tunen (madz28.com) Lloydin kansissa on se hyvä puoli että palotilat suurenee, puristus laskee, mutta rautakantisen lt-1 mottorin tiivisteillä, saadaan kuitenkin lloydin kansilla puristukset noin 11.1 :1 _:Een. Ja sitten joskus kun ahtimen lisää, normaali tiivisteellä, puristukset noin 10:1, eli siis kait kestää sen 0.5 bar ahtoa. Itse lisäsin myös gm-highpervomanssi jakopään, MSD billet optin, varmuudeksi vielä vesipumppu uusiksi. ja olin yhteensä 5000 e köyhempi. (kaiken työn tein itse) Mutt hei, viritys onnistu, ainakin perstuntumalla autoliikkuu mukavasti. Lapset kasvaa vaan vauhdilla, nyt camroon mahtuu enä 3 ihmistä, kun mä oon 203 pitkä ja leveä. [EDIT]Tässä tuntuu olevan paljon tarvittavaa ja tämän lisäksi vain kansien avarrus tai sitten kokonaan uudet kannet: http://store.summitracing.com/partdetail.asp?part=NAL%2D12480002&autoview=sku Ja tämän homman kokonaiskustannukset eivät saisi nousta paljon 2000 euroa kummemmaksi. Eipä tuosta varmaan mitään sykähdyttäviä tehojakaan tule. Ehkäpä myös jakopäänketju tulisi uusia? Uudet suuttimet, tönärit ja keinut? Nyt siis takaoptiona se että onkin rahaa myöhemmin laittaa ahdin. Tämä ei liity koneeseen, mutta autosta tullaan uudelleen maalaamaan n. 1/3 mm. kuskin ovesta taakseppäin, keulapala, takapuskurin päällinen (muovi), sekä hantin puolelta... Link to comment Share on other sites More sharing options...
CamRaato94 Posted December 8, 2008 Author Share Posted December 8, 2008 Nyt valmistaisin ostoslistaa, jonka tuloksena pitäisi olla n. 240kW tehon tuova kokoonpano. Tähän rahaan ei kuulu peltisarjat, eikä cat back. Ne hankin erikseen. Pientä viritystä on jo aiemmin käsitelty jossain n. vuoden vanhassa topicissa. Auto maalataan suurilta osin yli, joten seuraavana parannuksena on pienen piristyksen hakeminen. Tässä vaiheessa ei budjetti anna periksi minkään miehekkään remmiahdinpaketin hankintaan. Pelkkä peltisarjojen asennus ja 3" cat back nostavat nykyisen 283 hp => 300 hepoon. Nämä ainakin tiedän tarvittavan: - Nokka - Työntötangot, jouset tms? MITÄ muuta? Saako melkein jo kiillotettua kannet ja vaihdettua kannen tiivisteet + pultit? Vai pitäisikö varmuuden vuoksi parantaa sytytystä eli MSD opti tms? Ei taida ihan 1600 budjetti riittää. Saadaanko tätä vaivaista 240Kw:tä aikaiseksi? Link to comment Share on other sites More sharing options...
CamRaato94 Posted December 8, 2008 Author Share Posted December 8, 2008 Tän vois siirtää tuonne "virittäminen" osioon. Tuli roiskattua väärään paikkaan tämä... Toisaalta ydinkysymys on: Nyt tarvitsisin tarkkaa listaa, että mitä pitäisi ostaa... Mitä tiivisteitä/pultteja tarvitaan, kun kannet portattu jne. Jos tätä F-Bodya ei ketään vie parempaan kotiin, on pieni piristys ennen 2009 kesäkuuta aivan varma asia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jukka Posted December 8, 2008 Share Posted December 8, 2008 Montako topikkia sä voit aloittaa samasta aiheesta? Link to comment Share on other sites More sharing options...
CamRaato94 Posted December 8, 2008 Author Share Posted December 8, 2008 Montako topikkia sä voit aloittaa samasta aiheesta? Tämä liittyy samaan topikkiin, mutta nyt on ostoslistan aika. Ihan kädestä pitäen tyyliin summitracing tuote nro jne. Siinä vissi ero Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jukka Posted December 8, 2008 Share Posted December 8, 2008 Tämä liittyy samaan topikkiin, No miksei tämä ole siinä samassa topikissa nyt on ostoslistan aika. Ihan kädestä pitäen tyyliin summitracing tuote nro jne. Siinä vissi ero Ja missä se vissi ero on? nimimerkki TopikkiPoliisi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jukka Posted December 8, 2008 Share Posted December 8, 2008 http://forum.f-bodyfinland.com/Yabbse/index.php?topic=26359.0 http://forum.f-bodyfinland.com/Yabbse/index.php?topic=16267.0 Ja muiden aloittamana läheltä liippaavia aiheita: http://forum.f-bodyfinland.com/Yabbse/index.php?topic=8903.0 http://forum.f-bodyfinland.com/Yabbse/index.php?topic=12153.0 http://forum.f-bodyfinland.com/Yabbse/index.php?topic=12403.0 http://forum.f-bodyfinland.com/Yabbse/index.php?topic=12285.0 http://forum.f-bodyfinland.com/Yabbse/index.php?topic=8703.0 Ja jos ei enklantia osaa sen verta että summitilta osat löytää, niin kuinka sitten selviät asennusohjeista Link to comment Share on other sites More sharing options...
CamRaato94 Posted December 8, 2008 Author Share Posted December 8, 2008 Ja missä se vissi ero on? nimimerkki TopikkiPoliisi No tää nyt tarttis ensiksi siirtää sinne osastoon "virittäminen" Ja edelleen osalistaa tarvitsisin silmällä pitäen: - Kansien porttaus => kannen tiivisteet (mikä osa olisi ok?), kannen pultit jne... Ei tää tosiaan täysin uusi juttu ole, mutta nyt on taas about vuosi mennyt kun olen näitä kysellyt. Jos katos maailma ois tuossa ajassa jo muuttunut. Link to comment Share on other sites More sharing options...
CamRaato94 Posted December 8, 2008 Author Share Posted December 8, 2008 Ja jos ei enklantia osaa sen verta että summitilta osat löytää, niin kuinka sitten selviät asennusohjeista Hyviä setiä löytyy lähipiiristä, jotka opastavat oikealle tielle. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jukka Posted December 8, 2008 Share Posted December 8, 2008 taas about vuosi mennyt Niin joo, mä aivan unohdin. täähän on jokavuotinen perinne, jota sun täytyy vaalia. aina siinä about itsenäisyyspäivän tienoilla joka vuosi pitää aloittaa topikki lt1:n virityksestä kysellen joka vuosi samaa asiaa. No voihan se maailma muuttua ja polttomoottorit voi ruveta toimimaan eri toimintaperiaatteella, kun hammaskeijut sirottelee niihin yön aikana taikapölyä Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now