Cosa Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 Jos joku haluaa sliksit tms. huoltoauton kyytiin, niin ilmoittaa. Otan mukaan kärryn, joten hyvin mahtuu tavaraa. Tavarat pitää olla mulla viimeistään pe klo 17.
Guest Jukka Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 En tuu. En edes katsomon puolelle. Pitäkää vauhtipäivänne.
balez Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 sliksit luovutettu autonkuljettajalle... kiitän jo näin etukäteen... miten musta tuntuu, että forssassa on tori ja siellä sulla koju... ja kaupan vanteita ja renkaita
mikke Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 hain kans sliksit "talviteloilta"(vai olikohan näillä ajettu tänävuonna en muista) ja pistin tän vuotiset ilmat niihin. lauantaina katotaan balezin kanssa et kuka ajaa ovet ja keneltä
balez Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 hain kans sliksit "talviteloilta"(vai olikohan näillä ajettu tänävuonna en muista) ja pistin tän vuotiset ilmat niihin. lauantaina katotaan balezin kanssa et kuka ajaa ovet ja keneltä mulla on nopeus ja voima... sulla manuaali lodju.. tasaista
mikke Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 herkkyydestä se on kiinni, toi mun n300tkm ajettu vanha uskollinen on ehtiny jo herkistyä, nois kiristetyistä hipo koneista ei koskaan tiedä kulkeeko vai räjähtääkö se
zodiack Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 pitäskö laittaa pikku vedot pystyyn
zodiack Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 täähän saattaa mennä rengas ruljanssiksi... noh varikko tiimi on toivottavasti 101% kunnossa
Sarita Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 En tuu. En edes katsomon puolelle. Pitäkää vauhtipäivänne. PÖH!
balez Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 pitäskö laittaa pikku vedot pystyyn sun ei kannata ...14,8buhahhahaha
Sarita Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 Tavoite sama kuin viimeksi. Päivän nopein nainen! ;D
repa Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 Tavoite sama kuin viimeksi. Päivän nopein nainen! ;D Balez-Ballerinalla taitaa olla sama tawoite ...siis olla nainen
balez Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 Balez-Ballerinalla taitaa olla sama tawoite ...siis olla nainen ja repakin pääsee paikalle jos puhallin toimii ettei lasit huurru...
repa Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 ja repakin pääsee paikalle jos puhallin toimii ettei lasit huurru... Mullapa on V8-lehden etukuponkikin Eikä ne lasit ainakaan huurru, kun ainoa nopeus on se "aivan hirveä tohina" (laitoin sen risan takaisin, että pääsee huomenna mutsin hautajaisiin huurtumatta)
avogta-89 Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 koskas meinaatte olla paikalla jos tullaan avolla kattelee
Sarita Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 Arvatkaa mikä on kauheinta/parasta? Mun huoltoajoneuvo ajaa kaikkien ovet! Se lähtee myös radalle!
repa Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 Arvatkaa mikä on kauheinta/parasta? Mun huoltoajoneuvo ajaa kaikkien ovet! Se lähtee myös radalle! Mutta sehän onkin VW Onneksi siellä on muutama muukin VW, jotka kerää kaikki ylimääräiset ovet radan varrelta
balez Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 Mullapa on V8-lehden etukuponkikin Eikä ne lasit ainakaan huurru, kun ainoa nopeus on se "aivan hirveä tohina" (laitoin sen risan takaisin, että pääsee huomenna mutsin hautajaisiin huurtumatta) auts... voimia repan poppoolle alastaro ilmeisin jää väliin?
balez Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 Arvatkaa mikä on kauheinta/parasta? Mun huoltoajoneuvo ajaa kaikkien ovet! Se lähtee myös radalle! sulla on pakko olla huolto auto... äläkä luule että voitit mut jos jarrutan 402 metrin jälkeen
repa Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 auts... voimia repan poppoolle alastaro ilmeisin jää väliin? Todennäköisesti, koska olen liian kankkusessa perjantai-illan VW-meetin jäljiltä
mikke Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 pitäskö laittaa pikku vedot pystyyn pohdippas asiaa ääneen hivenen lisää että tiedän mitä on tulossa , tosin jos balezilta ottaa selkään lienee viisainta vaihtaa nimi, osote ja ulkonäkö
balez Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 pohdippas asiaa ääneen hivenen lisää että tiedän mitä on tulossa , tosin jos balezilta ottaa selkään lienee viisainta vaihtaa nimi, osote ja ulkonäkö onko sovittu.. pannaan autot rinnakkain viivalle niin siinähän se tulee kättelyssä selväks.. ja jos näin niin sulle tulee pitkä talvi kun luet täältä mun ilakointia
Sarita Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 sulla on pakko olla huolto auto... äläkä luule että voitit mut jos jarrutan 402 metrin jälkeen No vittu, samassa huoltoautossa on meidän molempien sliksit! Vittu mitä armotonta jorinaa siellä renkaat keskenään käy! Ihan siiitä rippuu miten meidän RADALLA käy!
balez Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 No **sviddu**, samassa huoltoautossa on meidän molempien sliksit! **sviddu** mitä armotonta jorinaa siellä renkaat keskenään käy! Ihan siiitä rippuu miten meidän RADALLA käy! niinpä... tosin mun renkaita ahdistaa.. niissä ei ole rengas mustaa eikä ne oo puhtaat... niissä ei oo mustat painot... lauantaina kova duuni.. jos kaksi kolmesta niin piisaa....1. mikke.2 sarita.3.zodiack
Sarita Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 Sun kone enemmän pantu kun muntu...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään