mikke Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 onko sovittu.. pannaan autot rinnakkain viivalle niin siinähän se tulee kättelyssä selväks.. ja jos näin niin sulle tulee pitkä talvi kun luet täältä mun ilakointia korjataas ensin toi asia virhe talvi ei ala kesken mun kesäloman eli ei vielä alastaron jälkeen oo talvi. mut muuten olkoon asia sovittu
balez Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 Sun kone enemmän pantu kun muntu... kyllä aivan varmasti toisin päin... tai oon jäänyt jostain paitsi
repa Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 kyllä aivan varmasti toisin päin... tai oon jäänyt jostain paitsi Nyt hirnuu jo hevosetkin
balez Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 Nyt hirnuu jo hevosetkin ensi kesänä.. ehkäpä.. tai sit ei..
Cosa Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 täähän saattaa mennä rengas ruljanssiksi... noh varikko tiimi on toivottavasti 101% kunnossa Ainaskin laitteiston puolelta. Ajattelin ottaa jopa kompuran mukaan
Sarita Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 Ei jummi jammi, jäsen B lupasi ajaa kaikkien ovet! Älä nyt perkele peräännY!
balez Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 Ei jummi jammi, jäsen B lupasi ajaa kaikkien ovet! Älä nyt prkl peräännY! ja ajankin.. niissä lähdöissä mitä ajan, niin pesen vasta pelurini
Cosa Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 ja ajankin.. niissä lähdöissä mitä ajan, niin pesen vasta pelurini Älä sano. Mulla tuli joku ahdettu/isolohko/remmi -Firebird viereen ja meni menojaan
balez Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 Älä sano. Mulla tuli joku ahdettu/isolohko/remmi -Firebird viereen ja meni menojaan samaa ajattelevat vastustajani jälkeenpäin
Cosa Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 samaa ajattelevat vastustajani jälkeenpäin Niin just. Ajattelevat, että meni menojaan varikolle
balez Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 Niin just. Ajattelevat, että meni menojaan varikolle formulat käyvät varikolla... mutta palaavat aina... toivottavasti auto ei pala
repa Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 ja ajankin.. niissä lähdöissä mitä ajan, niin pesen vasta pelurini "pesen" ja "vasta". Termit viittaavat yleiseen saunaan... Ethän B ole ollut liikaa auringossa tänään?
Cosa Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 Ollaan paikalla jo ennen kymmentä, jotta saadaan hyvä varikkopaikka
mikke Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 "pesen" ja "vasta". Termit viittaavat yleiseen saunaan... Ethän B ole ollut liikaa auringossa tänään? sekos t56 ihan täysin Ollaan paikalla jo ennen kymmentä, jotta saadaan hyvä varikkopaikka samanlainen ajat itelläkin ja ehditään ohjaaja kokoukseen kuulemaan viimehetken vinkit
Sarita Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 Ai sviddu! Kuka ehtii lankkaa mun korkkiset?
Cosa Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 samanlainen ajat itelläkin ja ehditään ohjaaja kokoukseen kuulemaan viimehetken vinkit Viimeksi ei keritty
repa Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 Ollaan paikalla jo ennen kymmentä, jotta saadaan hyvä varikkopaikka Eikös ekana paikalle ehtinyt aja numerolla #1
Sarita Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 sekos t56 ihan täysin samanlainen ajat itelläkin ja ehditään ohjaaja kokoukseen kuulemaan viimehetken vinkit Voi vittu! Me ollaan jo porukalla ehditty ajaa mpnta kierrosta, ennen kuin varsinainen skaba alkaa... ;D
mikke Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 tää on aika selvä tapaus kannattaako täs koneen äärestä oikeestaan lähteä mihinkään ehkä kuitenkin
Sarita Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 tää on aika selvä tapaus kannattaako täs koneen äärestä oikeestaan lähteä mihinkään ehkä kuitenkin Jaa, no tuota jäsen B ainakin ajaa sun ovet ja jos saranoita jää jäljelle, niin jäsen Sf vetää ne sulavasti pois! ;D
balez Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 Jaa, no tuota jäsen B ainakin ajaa sun ovet ja jos saranoita jää jäljelle, niin jäsen Sf vetää ne sulavasti pois! ;D mikke sekoo vaihteissa ja jäsen B ja jäsen sf nauttii voitosta.. jonka sf vielä luovuttaa b:lle.. ihan jännittää.. mutta koitan malttaa.. kortin lähtö oli jo lähellä testi vedoissa..
Cosa Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 Kaunein voittakoon En usko, että voitan. 250 hp ei riitä lauantaina
mikke Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 mulle on siis tulossa vihdoinki ilmastoitu auto Kaunein voittakoon kuulostaa syrjinnältä meikäläisen vinkkelistä
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään