balez Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 En usko, että voitan. 250 hp ei riitä lauantaina siinä autossa tosiaan kuski ja auto kohtaa... edestä lyhyt ja ohut.. loppu onkin tasapaksua.. olevinaan voimaa mutta se hukkuu ylimääräseen massaan
Cosa Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 Jos haluut, että sun renkaat tulee perille, niin koita käyttäytyä
Sarita Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 Onko tässä kisassa rinnanmitalla etua?
balez Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 mä oon niin täpinöissä.. en saa unta... kohta on lunta... vielä on kesää ja varttia.. onkohan virtaa pyörittää starttia... vaihdellaan sliksejä saadaan vanhemmilta tipsejä... vähän on enää tähän aikaa, annetaan siis laulun raikaa.. nopein on balsa sen tietää myös ystävämme kenno... jolla on taipumuksena pysäyttää kello.. voittajaa juhlikaa myöhään yöhön, vantaalta tai espoosta on hän.. päätän tähän
mikke Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 yritystä ei ainakaan puutu ja toveri b taisi just menettää lopunkin järkensä
Sarita Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 Tulen täpinöissä jäsen B:n. Ei ole kone samoissa viressä kuin sielunveljen, silti sydän tykyttää samaan tahtiin!
Cosa Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 Onneksi olen jo oman tavoitteeni alittanut, ettei tarvitse ressata Nyt on mukava seurata muiden taktiikoita
Senior Kirjoitettu 15. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 15. Elokuuta, 2008 C : mahtuuko sun huoltoautoon paarit ? Tuo B täytynee kuskata jotenkin pois kisapaikalta... Ja tietämättömille tiedoksi : Kantotangon kehittyneempi versio on kahdella aisalla varustetut paarit, joita nykyisinkin käytetään sairaiden siirtämiseen.
gmc63 Kirjoitettu 15. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 15. Elokuuta, 2008 Olisko jollain tilaa et pääsis kyytiin jakaan bensarahoja :Dkun toi oma kosla ei oo vieläkään valmis
Guest Jukka Kirjoitettu 15. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 15. Elokuuta, 2008 Muistakaa ottaa ilmastointiteippiä
zodiack Kirjoitettu 15. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 15. Elokuuta, 2008 sun ei kannata ...14,8buhahhahaha lupaan että aika paranee tai sit saat ostaa ton pois sopivasti
zodiack Kirjoitettu 15. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 15. Elokuuta, 2008 pohdippas asiaa ääneen hivenen lisää että tiedän mitä on tulossa , tosin jos balezilta ottaa selkään lienee viisainta vaihtaa nimi, osote ja ulkonäkö hmm... eiköhän täs jotain keksitä
cam68 Kirjoitettu 15. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 15. Elokuuta, 2008 vituiks se tämäkin tilaisuus meni mun osalta..
Lady Firebird Kirjoitettu 15. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 15. Elokuuta, 2008 En tuu. En edes katsomon puolelle. Pitäkää vauhtipäivänne.
bird72 Kirjoitettu 15. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 15. Elokuuta, 2008 Kaikki ajajat muistakaa turvavarusteiden lisäksi ottaa autoon KUULAKÄRKIKYNÄ!!! ilmoittautumiskaavakkeen täyttöä varten!!! Tietty katsastus vaatii että syylärin hukkaputki ohjattava kaljatölkkiin.Niitä varmaan apujoukoilta saa Nii pitikin mainita että turkulainenkin birdillä tulee paikalle
HRA33 Kirjoitettu 15. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 15. Elokuuta, 2008 Työt haittaa harrastusta tällä kertaa niin paljon ettei pääse paikalle. Katotaan keväällä taas uusiks. Tsemppiä osallistujille
bird72 Kirjoitettu 15. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 15. Elokuuta, 2008 Prkl en mäkään pääs tolla lähtee huviajelulle kun kuskinpuolen jarru laahaa&lämpenee... Mä vähän jo "elvytin" forssan reisulle mut ei auta itku... Mä pidän sit meteliä muuten radalla
z-man Kirjoitettu 16. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 16. Elokuuta, 2008 no niin,pilvistä ja kosteaa mutta kyllä varmaankin ajamaan päästään.
Cosa Kirjoitettu 16. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 16. Elokuuta, 2008 Juu, ei sada. Koko päivälle on Alastaroon ennustettu todella vähäistä sadetta. Toivottavasti ei ollenkaan
-vellu Kirjoitettu 16. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 16. Elokuuta, 2008 Onnea ja hyviä aikoja toivotellen Mä jään kotikatsomoon :'( http://www.eurodragster.com/live/alastarocam.htm
set28 Kirjoitettu 16. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 16. Elokuuta, 2008 Onnea ja hyviä aikoja toivotellen Mä jään kotikatsomoon :'( http://www.eurodragster.com/live/alastarocam.htm Älä Vellu ikkase,viikon päästä kiikalaan
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään