Jump to content

16.08.2008 - V8 & GTI-Vauhtipäivä, Alastaro

Recommended Posts

Kirjoitettu

En usko, että voitan. 250 hp ei riitä lauantaina  ;)

siinä autossa tosiaan kuski ja auto kohtaa... edestä lyhyt ja ohut.. loppu onkin tasapaksua.. olevinaan voimaa mutta se hukkuu ylimääräseen massaan

• Replies 239
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Sarita

43

• Cosa

33

• balez

25

• mikke

18

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

Jos haluut, että sun renkaat tulee perille, niin koita käyttäytyä  ;) ;D

Kirjoitettu

mä oon niin täpinöissä.. en saa unta... kohta on lunta... vielä on kesää ja varttia.. onkohan virtaa pyörittää starttia... vaihdellaan sliksejä saadaan vanhemmilta tipsejä... vähän on enää tähän aikaa, annetaan siis laulun raikaa.. nopein on balsa sen tietää myös ystävämme kenno... jolla on taipumuksena pysäyttää kello.. voittajaa juhlikaa myöhään yöhön, vantaalta tai espoosta on hän.. päätän tähän  8)

Kirjoitettu

yritystä ei ainakaan puutu ja toveri b taisi just menettää lopunkin järkensä 8)

Kirjoitettu

Tulen täpinöissä jäsen B:n. Ei ole kone samoissa viressä kuin sielunveljen, silti sydän tykyttää samaan tahtiin!  \m/

Kirjoitettu

Onneksi olen jo oman tavoitteeni alittanut, ettei tarvitse ressata  ;D  Nyt on mukava seurata muiden taktiikoita  8)

Kirjoitettu

C : mahtuuko sun huoltoautoon paarit ? Tuo B täytynee kuskata jotenkin pois kisapaikalta...

Ja tietämättömille tiedoksi :

Kantotangon kehittyneempi versio on kahdella aisalla varustetut paarit, joita nykyisinkin käytetään sairaiden siirtämiseen.

Kirjoitettu

Olisko jollain tilaa et pääsis kyytiin jakaan bensarahoja :Dkun  toi oma kosla ei oo vieläkään valmis >:(

Kirjoitettu

sun ei kannata ...14,8buhahhahaha  ;D ;)

lupaan että aika paranee tai sit saat ostaa ton pois sopivasti  ;)

Kirjoitettu

pohdippas asiaa ääneen hivenen lisää että tiedän mitä on tulossa ;), tosin jos balezilta ottaa selkään lienee viisainta vaihtaa nimi, osote ja ulkonäkö :P ::)

hmm... eiköhän täs jotain keksitä  \m/

Kirjoitettu

En tuu. En edes katsomon puolelle. Pitäkää vauhtipäivänne.  >:(

Kirjoitettu

Kaikki ajajat muistakaa turvavarusteiden lisäksi ottaa autoon KUULAKÄRKIKYNÄ!!! ilmoittautumiskaavakkeen täyttöä varten!!!

Tietty katsastus vaatii että syylärin hukkaputki ohjattava kaljatölkkiin.Niitä varmaan apujoukoilta saa  m/

Nii pitikin mainita että turkulainenkin birdillä tulee paikalle m/

Kirjoitettu

Työt haittaa harrastusta tällä kertaa niin paljon ettei pääse paikalle. Katotaan keväällä taas uusiks. Tsemppiä osallistujille m/

Kirjoitettu

Prkl en mäkään pääs tolla lähtee huviajelulle kun kuskinpuolen jarru laahaa&lämpenee...

Mä vähän jo "elvytin" forssan reisulle mut ei auta itku...

Mä pidän sit meteliä muuten radalla ;D

Kirjoitettu

no niin,pilvistä ja kosteaa mutta kyllä varmaankin ajamaan päästään. :-P

Kirjoitettu

Juu, ei sada. Koko päivälle on Alastaroon ennustettu todella vähäistä sadetta. Toivottavasti ei ollenkaan  8)

webcam_alastaro_901.jpg}

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...