Lady Firebird Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2008 Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2008 Mä voisin kyl tulla jos auto toimii vielä sillon
-vellu Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2008 Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2008 Tänne olisi tarkoitus tulla avaamaan kiihdyttelykausi
z 28 jari Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2008 Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2008 Jos ei taivas tipu niskaan ,tai muuta kummallista tapahdu niin menen.
Cosa Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2008 Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2008 Tuonne ei pääse Katotaan tän viikonlopun Alastaron jälkeen, että onko edes tarvis enää tänä kesänä
Vesba Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2008 Kivasti näyttää vapaata olevan työvuorolistassa, joten eiköhä sitä paikanpäälle pidä valua.
zodiack Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2008 täytynee varmaan tulla pyörähtämään, en tiedä viittii uudella koneella heti rykästä..
gmc63 Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2008 Joo näil näkymin tullaan kokeileen tulpat+suutimet saa täl viikolla asennettua ja ens sunnuntaina sit lukko perään ja :-P
Z-mo Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2008 Ja voi vittu vieköön, eiköhän taas osu duunivuoro tälle päivälle.
KKOSKINEN Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2008 Vapaat viikonloput ja tapahtumat kohtaa niin harvoin, että taidanpa käväistä.
Vesba Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2008 Zmo, ny vapaaks toi päivä ja tuut mun kans kaljottaan
balez Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2008 Zmo, ny vapaaks toi päivä ja tuut mun kans kaljottaan ja vesba vuokraa mulle sliksit?
Z-mo Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2008 Zmo, ny vapaaks toi päivä ja tuut mun kans kaljottaan Täytyy alkaa ruikuttaan vuoroista... Ei oikeen tuolla pysty kaljottelee ku pitäis kokeilla edes jossakin ehtiä rykästä aika. Olisinko vuodesta 2002 joka kesä ajanu vähintään kerran vartin. Ja tainnu joka vuosi aika parantua vaikka oikeestaan koneelle ei oo muuta tehty ku öljyjä vaihdeltu. Vanha vertyy... ja vesba vuokraa mulle sliksit? Niin! Tostahan oli muuten joskus puhettakin! Vuokraat joo mulle ja Paletsille, viimeistään niille toisille Alastaron V8/GTI-vauhtipäiville! Katotaan meneekö pakoputkiviritetty 5.7 tpi Irokki kuinka lähelle 14 alitusta.
Senior Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2008 Nii-in ! Mitäs mänet työmatkalle....
Sarita Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2008 Pitäääääiskö sanoa irti itteni? (Onneksi ne ei töissä tiedä kuinka hurja olen! Vaikka 12 vuotta olen siellä ollut. ;D )
Senior Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2008 Elä ny vielä... mutta jos F-picnic'in aikaan on työmatka, kannattaisi vaihtaa firmaa... tai Kiikalan burnout-partyn aikaan.
Sarita Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2008 Omia työjuttuja voi vielä fiksata, mutta vaikea fiksata jos joku muu järjestää...
Vesba Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2008 Ostakaa pojat kimppaan noi sliksit pois vielä ois pintaa vaik kuinka jäljellä kadullekkin
Vesba Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2008 Vois koittaa järjestää jatkot tuollon lauvantaina täällä, grillailua ja kaljaa. zmo ja balez lähtee ainaski
Z-mo Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2008 Ostakaa pojat kimppaan noi sliksit pois vielä ois pintaa vaik kuinka jäljellä kadullekkin Mitä maksaa vanteineen?
balez Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2008 Vois koittaa järjestää jatkot tuollon lauvantaina täällä, grillailua ja kaljaa. zmo ja balez lähtee ainaski ehkä voisin olla mukana mitäs haluat rahaa niistä...myytkö vanteineen... paa vaikka yv:Nä
Cosa Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2008 Ostakaa pojat kimppaan noi sliksit pois vielä ois pintaa vaik kuinka jäljellä kadullekkin Mä ostan ne noiden veljesten nenujen edestä http://forum.f-bodyfinland.com/Yabbse/index.php?topic=26080.0
balez Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2008 Mä ostan ne noiden veljesten nenujen edestä A. me ei olla veljeksiä B. sulle ne ei ole kaupan C. nää myydään puhelimella johon sinä et vastaa
balez Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2008 ostakaa vaan pois... ihan sama... en taida ajaa täällä kumminkaan.. ajan vasta alastarolla jos ajan aikoja tänä vuonna
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään