Jump to content

14.06.2008 NNC Street Slide 2008, Hyvinkää

Recommended Posts

Kirjoitettu

Tarttisin huoltoauton kuljettamaan varaosat ja NAISET :D

Jospa sittenkin jättäisin kiihdyttelyt radalla sikseen...  ::)

• Replies 158
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Senior

31

• Cosa

28

• Sarita

14

• balez

11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

Joo, ihan takuulla käy niin. Ei kannata osallistua!  ;D

siis ajatko sinä vai et? muuten ei ole hätää... tai joku vetää pitkäksi tai jotain... no mulla on koko kesä aikaa piestä toi sun vaatimaton aika vaatimattomalla vakiolla palaneella konepellillä vakiokorkuisena naisen ajamana oleva camaro

Kirjoitettu

siis ajatko sinä vai et? muuten ei ole hätää... tai joku vetää pitkäksi tai jotain... no mulla on koko kesä aikaa piestä toi sun vaatimaton aika vaatimattomalla vakiolla palaneella konepellillä vakiokorkuisena naisen ajamana oleva camaro

Voip olla, mutta mulla on ainakin korkeammat korot kun sulla!  ;D  Joo ens viikonloppu duunimatkalla, muuten olisin ajanut paremman ajan ja katsonut etukäteen missä maalilinja on, enkä mennyt "sokkona" suoraan radalle...  :P  MIKÄ EI TAPA, SE KOVETTAA!!!!  \m/ \m/ \m/ \m/

Kirjoitettu

Voip olla, mutta mulla on ainakin korkeammat korot kun sulla!  ;D  Joo ens viikonloppu duunimatkalla, muuten olisin ajanut paremman ajan ja katsonut etukäteen missä maalilinja on, enkä mennyt "sokkona" suoraan radalle...  :P  MIKÄ EI TAPA, SE KOVETTAA!!!!  \m/ \m/ \m/ \m/

luulin, että olitte tulossa..  :-X no alastarolla viimestään kiskasen ovet sulta  \m/

Kirjoitettu

luulin, että olitte tulossa..  :-X no alastarolla viimestään kiskasen ovet sulta  \m/

Siis puolet meistä on tulossa.  ;) Alastaro onkin jo TUTTU rata!  ;D

Kirjoitettu

Johan tänä vuonna on tulos porukkaa  8) Toissavuonna ku ite viimeks pääs ajamaan ni tais olla 2 kerholaista mun lisäks  ???

Kirjoitettu

Tarttisin huoltoauton kuljettamaan varaosat ja NAISET :D

Varaosat voisi kulkea. Naisia en uskalla ottaa kyytiin  ;D

Kirjoitettu

Mistä ja milloin ryhmä Vantaa starttaa ? Voisin ajella hännillä ja keräillä irronneita osasia  ;) Pari neitoa vois vielä mahtua mukaan entisen lisäksi  8)

Kirjoitettu

Imotelkaa ku ootte monelta ootte tulossa ni tuun samalla...

Kirjoitettu

Ettei vaan....     \m/

Jos sataa tulen viivalle  ;D  m/

Kirjoitettu

Donner wetter...nyt tarvitaan Mellunmäen meteorologia  :o

Kirjoitettu

Sulla onkin parempi ennuste kuin noilla harrastelijoilla  m/

Kirjoitettu

Nuoli osoittaa Kalmariin, jossa on maailman vanhin bensis : Kalmarin Unioni.

Unioni syntyi, kun Tanskan ja Norjan kuningatar Margareeta valittiin vuonna 1389 Ruotsin hallitsijaksi. Kalmarin unionin katsotaan kuitenkin varsinaisesti alkaneen Eerik XIII Pommerilaisen kruunajaisista 1397

Kirjoitettu

Nuoli osoittaa Kalmariin,

Ihan oikeesti,Kalmar ei ole tuolla päinkään  8)

Kirjoitettu

Joku on siirtänyt sen...    \m/

Kävin Kalmarissa laivastovierailulla 1979. Jätin sen kyllä silloin tuohon missä se nytkin on  \m/

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...