Jump to content

14.06.2008 NNC Street Slide 2008, Hyvinkää

Recommended Posts

Kirjoitettu

Jaha. Siinä tapauksessa se siirrettiin ennen v. 1979. Joka tapauksessa : vanhin bensis on siellä.

• Replies 158
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Senior

31

• Cosa

28

• Sarita

14

• balez

11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

Jaha. Siinä tapauksessa se siirrettiin ennen v. 1979. Joka tapauksessa : vanhin bensis on siellä.

Paha sanoa, mä kävin aina Mankkaan Unionilla, kunnes se purettiin. Samoin kävi Ruoholahden Unionille.  m-

Nykyään kaikki huoltikset on vaan jotain bioetanoolihuusseja ja nakkikioskeja  \m/

Kirjoitettu

Tämä topiikki lähti totaalisesti hanskasta ; väliäkö sillä. Ja bensis liittyy kyllä autoiluun.

Kirjoitettu

Samoin kävi Ruoholahden Unionille.  m-

Siellä tankkasin ekaa Bel Airiani,vei muuten öljyä lähes yhtä paljon kuin bensaa  ;D

Kirjoitettu

No mutta Bell'hän valmistaa puhelimia...    ::)

Kirjoitettu

No mutta Bell'hän valmistaa puhelimia...    ::)

Kömmähdin, mutta saithan kuitattua ton Kalmarin  ;D  ;D  ;D

Kirjoitettu

Olet juovuksissa.   m/

Selvänä en tuota kyllä myöntäisi  :o

Kirjoitettu

Milloin porukkaa on menossa (palasin alkuperäiseen aiheeseen... hyi minua)  ???

Kirjoitettu

Pauttiarallaa pualysille tähtään.Katsastushan alkaa klo.8.00 ,mutta eiköhän tuolla saa käkkiä ihan riittävästi.

Kirjoitettu

Vellun nurkilta lähdemme noin ysiltä ; Nupa yhtynee joukkoon matkan varrella... Hyvinkäältä haemme klubin puheenjohtaja #1:n messiin - asuu kentän lähistöllä - no kuitenkin Hyvinkäällä.

Kirjoitettu

Vellun nurkilta lähdemme noin ysiltä ; Nupa yhtynee joukkoon matkan varrella... Hyvinkäältä haemme klubin puheenjohtaja #1:n messiin - asuu kentän lähistöllä - no kuitenkin Hyvinkäällä.

Tästähän te ajelette ohi, joten soita kun olette kohdilla. Liityn mukaan  8)

e: Tarvitaanko huoltoautoa? Passatissa tilaa.

Kirjoitettu

Hmmm... tuo puheenjohtaja #1  pitäisi mahduttaa johonkin... itse joudun uhrautumaan vellun virolaisen vieraan kuskiksi...  ::)

Kirjoitettu

Hmmm... tuo puheenjohtaja #1  pitäisi mahduttaa johonkin... itse joudun uhrautumaan vellun virolaisen vieraan kuskiksi...  ::)

Eiköhän me saada koko porukka paikalle  ;)

Kirjoitettu

Eiköhän me saada koko porukka paikalle  ;)

Heh, joo : kunhan sanailin : Seppo mahtuu  ( viehättävyyden lisäksi ) mun pirssiin.  :)

Kirjoitettu

Ottasko passatti tunkkia ja ehkä mun sliksejä mukaan vai pitääkö ruuvata sliksit alle aamusta?

Kirjoitettu

päivittäkäähän sitten yhtä nopeesti ne ajat tänne kuin kestää ajaa se 402m. Aikoja odotetaan silmä kovana, t. se nopein vapari toistaiseksi. ps. toivottavasti sataa ettei renkaat kulu liikaa :D

Kirjoitettu

Rannikon väki venyttelee vielä hetken henkseleitään...    ;D

Kirjoitettu

Ottasko passatti tunkkia ja ehkä mun sliksejä mukaan vai pitääkö ruuvata sliksit alle aamusta?

Mahtuu mukaan molemmat. Jos joudutaan lähtemään aiemmin, niin sitten joudut ajamaan slikseillä kotia. Tuutko tätä kautta aamulla?

Kirjoitettu

Mahtuu mukaan molemmat. Jos joudutaan lähtemään aiemmin, niin sitten joudut ajamaan slikseillä kotia. Tuutko tätä kautta aamulla?

Katellaan miten sitä heräilee...  ;D

Kirjoitettu

Näinpä  ;D  Edit: Tarkoitin, että jos minä joudun lähtemään kisoista aiemmin pois.

Kirjoitettu

Heräilee kyllä : SOITAN  \m/

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...